Gå til innhold

Julegaver fra ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De flaskene var kule.Anonymous poster hash: 90886...2e8

Forresten, ei sånn flaske, en dusjsåpe og et håndkle, kunne det være ok julegave til jenter i tenårene?

De er aktive på trening og på treningssenter etc alle de jeg skal gi julegave iallefall.

Anonymous poster hash: 90886...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, ei sånn flaske, en dusjsåpe og et håndkle, kunne det være ok julegave til jenter i tenårene?

De er aktive på trening og på treningssenter etc alle de jeg skal gi julegave iallefall.

Anonymous poster hash: 90886...2e8

Jeg hadde blitt glad iallefall :) Synes det er en fin gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Takk for flotte tips! Har du mottatt det smykket til kusinen din allerede? Jeg har lyst til å kjøpe noen slike, men lurer fælt på hvor store de er.

bestilte også et slikt smykke.

Var kjempe fint! Og raskt levert. Bestilte det den 22/10, og fikk det i posten i dag :)

Endret av Magdalene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette 3D-puslespillet til min nevø på 6 år (han er veldig glad i å sette sammen ting)

Lurer på om jeg ikke skal slenge med en eller to sånne til min bror. (Han er dog i 20årene.) Han liker 3D puslespill og minilego. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bestilte en julegave i midten av november, estimated delivery var seinest 19 desember. Har fortsatt ikke fått den og niesa mi var kjemeskuffa over å ikke få gave av oss på julaften ,eller i romjula før de dro hjem til seg selv 60 mil unna meg. Har klaget til selgeren over ikke ankommet. Selgeren spurte om jeg kunne vente en uke til og tilbø penga tilbake.

Det jeg lurer på er om jeg skal ta imot pengene men allikevel gi negativ feedback pga all problemene og skuffelsene det har påfåt ei lita jente på 6år! Tips???

Om det har noe å si er det snakk om 5400stk looms til ca 130kr. Skuffelsen til lille jenta var større enn summen jeg har tapt på noe som ikke kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en julegave i midten av november, estimated delivery var seinest 19 desember. Har fortsatt ikke fått den og niesa mi var kjemeskuffa over å ikke få gave av oss på julaften ,eller i romjula før de dro hjem til seg selv 60 mil unna meg. Har klaget til selgeren over ikke ankommet. Selgeren spurte om jeg kunne vente en uke til og tilbø penga tilbake.

Det jeg lurer på er om jeg skal ta imot pengene men allikevel gi negativ feedback pga all problemene og skuffelsene det har påfåt ei lita jente på 6år! Tips???

Om det har noe å si er det snakk om 5400stk looms til ca 130kr. Skuffelsen til lille jenta var større enn summen jeg har tapt på noe som ikke kom...

Jeg skjønner veldig godt at dere er skuffet, men det er ikke selgerens feil om den har forsvunnet eller blitt tapt i posten. Hadde selgeren ignorert deg eller ikke tilbydt noe kompensasjon kunne du gitt negativ feedback, men ikke når h*n tilbyr deg pengene tilbake. Det er ikke det negativ feedback er til.

Anonymous poster hash: 46f13...c90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo ingen annen garanti en selgerens ORD på at den faktisk er sendt heller.... Ikke det at de 130kr betyr noe, mer prinsippet og et barns skuffelse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du blir skuffet er en ting. Men det er DIN feil at barnet ble skuffet. Når tingen fra ebay ikke kom, burde jo dratt ut å kjøpe noe annet i siste liten.

Anonymous poster hash: 2aaf2...ace

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du blir skuffet er en ting. Men det er DIN feil at barnet ble skuffet. Når tingen fra ebay ikke kom, burde jo dratt ut å kjøpe noe annet i siste liten.

Anonymous poster hash: 2aaf2...ace

Jeg er faktisk litt enig. Jeg bestilte en Monster high dukke fra USA til ene gudbarnet mitt som hadde estimated delievery senest 8. desember, og da den ikke hadde dukket opp til 22. desember dro jeg ut og kjøpte ny gave. Nå kom faktisk dukken på lillejulaften men da var på toppen av det hele ene benet brukket rett av. Det ble dyrere enn beregnet for meg men jeg følte ikke at jeg kunne la det gå ut over gudbarnet at jeg hadde bestilt gave på Ebay.

Nå venter jeg på å få noe av pengene mine tilbake fra selgeren, så hvis det går i orden får hun positiv feedback fra meg. Hvis hun drar ut tiden og aldri betaler, får hun negativ feedback. Det er sånn det bør være, mener jeg.

Anonymous poster hash: 69439...066

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestilte ett smykke til niesen min på 11 i fjor. Hun elsker Harry Potter og dette er visstnok ett smykke Hermine bruker. Heter Time turneer necklace eller noe sånt.

Det var midt i blinken!!

ÅÅ! Dette har jeg lyst på! Jeg er 19. Men jeg tror jeg bør kjøpe det til meg selv. Jeg tror ikke andre tar meg så seriøst når jeg sier at jeg ønsker meg noe sånt. Hvertfall ikke moren min, haha.

Anonymous poster hash: 7b81e...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Hadde aldri kjøpt gaver fra ebay. De kan inneholde skadelige stoffer



Anonymous poster hash: 863c6...25f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...