Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg og hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er da tydeligvis nok som er uenige med deg da, siden ho er på topplista. Man kan ikke velge selv om man skal være der skjønner du, så ho skal da søren meg ikke ha pes for at andre går inn på bloggen hennes ofte..

Leser du ikke hva jeg skriver?

Hun får pes fordi hun er en dårlig blogger. Det er min mening og jeg bryr meg ikke om folk er uenige.

Å det er faktisk Vært snakk om flere ganger at flere på topplisten jukser og at det ikke har noe å si hvor mange lesere man har. Skjønner du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FF pga...alt som er sagt.

Og fordi hun i dagens innlegg fornærmer de som virkelig sliter i livet, ved å kalle den travle perioden hun har hatt nå med DN-jenta, SVD, nelia osv for MOTGANG!!!

Anonymous poster hash: d67d0...9b1

Hun kalte utmattetheten for motgang. Stor forskjell.

Jeg hadde også vært utmattet om jeg hadde ammende baby, danseshow med treninger og ukentlige direktesendinger, programlederjobb og blogg.

Fint at hun innrømmer at også hun kan bli sliten.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ingen av de på topplisten fortjener å være der. Mange blogger om det samme hele tiden og har skrivefeil så det holder.

Mammablogger kjeder meg og er ikke interessert i lese om hva gullungen spiste til frokost eller nye klær de har kjøpt til gullungen...

FF fordi jeg føler hun hele tiden skal fremstå så perfekt.

Anonymous poster hash: e3707...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også vært utmattet om jeg hadde ammende baby, danseshow med treninger og ukentlige direktesendinger, programlederjobb og blogg.

Haha, det er så ironisk med de som virkelig ikke liker fotballfrue altså.

Hvis hun skriver at hun ikke er sliten, så er det feil, for da prøver hun å fremstå perfekt.

Hvis hun skriver at hun faktisk er sliten, så er det også feil, for da fornærmer hun andre som er slitne.

Herregud :fnise:

Endret av Infinite
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Orvik har tapt seg enormt de siste par årene. Hun har blitt så glatt, upersonlig, opptatt av å menge seg med "fiffen" at det er kvalmt. "Skjønneste Tine", "Fineste Halvor", "Beste kjærsten"...alt er så rosenrødt og fantastisk. Så overfladisk som det kan få blitt. Nei, jeg tror tiden er inne for en bloggendringsmentalitet...er vi ikke lei av middager, late frokoster med favorittkoppen,vippetimer, og det nyeste fra Zara??? Alle skriver jo om dt samme!

Endret av Valetta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de irriterer dere, hvorfor leser dere bloggene deres da, istedet for å finne andre bloggere som faktisk interesserer dere?

Dette er et seriøst ment spørsmål :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de irriterer dere, hvorfor leser dere bloggene deres da, istedet for å finne andre bloggere som faktisk interesserer dere?

Jeg leser ikke blogger som irriterer meg. Jeg har jo Vært innom blogger som irriterer meg, men jeg styrer unna de på topplisten

Anonymous poster hash: 734ec...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bra det. Bare idiotisk å klage på at man har mye å gjøre og at man blir søiten av det når man har lagt opp det travle løpet selv.

Anonymous poster hash: 5414e...3c9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev sophie Elise. Leser ikke bloggen hennes, men hun dukker stadig opp i avisartikler på Dagbladet, nettavisen ol.

I tillegg hører jeg ungdom snakke mye om henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De irriterer meg fordi de er så dumme og overfladiske, og fordi skremmende mange unge jenter (men også husmødre på 40+) aspirerer etter å bli som dem. Dette fører igjen til at det blir unødvendig mange dumme og overfladiske jenter/kvinner i samfunnet, noe som er uheldig med tanke på at også kvinner f.eks. har stemmerett. Derfor irriterer de meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke gå ut å se hvem jeg misliker fordi jeg er redd de sitter å leser på tråden - men de bloggerne som konstant kommer med stunt (ofte i positiv retning som dyrevelferd o.l) og senere gjør ting som går helt i strid med det de har utrykt de brenner sånn for før, slik at det blir veldig lett å se at disse gode tingene kun er for lesertallenes skyld; de irriterer meg litt:-/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bra det. Bare idiotisk å klage på at man har mye å gjøre og at man blir søiten av det når man har lagt opp det travle løpet selv.

Anonymous poster hash: 5414e...3c9

Nå når hun har røket ut så sier hun "endelig kan jeg fokusere på det som er viktig" "endelig tid til Nelia" ... Ja det kunne hun hatt hele tiden om hun ikke hadde "jobbet" dobbelt + pendling osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er mye som foregår i kulissene om dagen som jeg velger å ikke fortelle så mye om her på bloggen, så nå kjenner jeg at jeg trenger å la hodet slappe av litt."
:glare: IGJEN OG IGJEN OG IGJEN, år etter år, hos Helene Drage. Samma kryptiske tullet. Løfter om at noe skikkelig spennende er på gang. Det skjer aldri noe som kan kvalifiseres som spennende. Likevel er hun alltid like sliten i hodet av tanker og hemmelige prosjekter..

Anonymous poster hash: 671d7...6ec

Anonymous poster hash: 671d7...6ec
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise. Påstår hardnakket at dyrevern er hennes kampsak, men unnlater å svare på spørsmål om hvorfor det er greit for henne å bruke silikon, restylane og lignende som er testet på dyr. Hun bruker skinnvesker. Spiser fisk til tross for at hun kaller seg vegetarianer. Hun er bare en dyrevenn når det passer henne.
For ikke å snakke om hvor forvridd bilde hun har av kropp og skjønnhet, men der synes jeg egentlig mest synd på henne. Hun var så søt før hun begynte med alle de ekstreme operasjonene, den tunge sminken og ikke minst all photoshopping av bilder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemte å nevne Rene Kleveland, renekleveland.blogg.no
Føler ikke at det trengs noe forklaring, en rask titt på bloggen hans sier sitt. Han driver også den nye Famez-bloggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada FF, vi har fått med oss nå at du har sittet i VIP losje på Lady Gaga-konsert med camilla Pihl og mannen hennes og noen andre nobodies.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krisssy
-Sprer usannheter om M.E som hun ikke vet noe om

-Er dødsharry

-Går med høyhelte sko selv om hun er høy og ser ut som en kjempe

-Poserte med en gammel ekkel Starbucks kopp i flere uker etter hun hadde vert på Starbucks første gang. Hun tok altså med seg koppen hjem fra Gardermoen og brukte den om og om igjen i flere uker. Kvalmt!

-Viser frem rompa si til en hver tid. Hun bretter opp kjoler fordi de er "for lange" slik at rompa hennes henger ut, og de shortsene er så korte at begge rompeballene henger ut. Hun kan også kle på seg om vinteren, ikke vimse rundt i magetopper og shorts bare med en tynn strømpebukse under. Ikke spesielt pent.

-Fremstår generellt ganske whitetrash.

Helene Drage

-Slanker og slanker men blir aldri tynnere - lyver tydeligvis om matinntak, trening eller beggedeler.

-Skaffet seg hund, gav bort hund, skaffet seg ny.

-Poseringene hennes får meg til å ville rive av meg håret. Skjer med å skyte brystet så langt opp og frem som mulig samtidig som det står en pose/bag på bakken nedenfor beina? Ikke en spesielt flatterende posering.

-Skal bli PT, men sier selv også hun ikke har psyken på plass? Dessuten, hvordan skal hun hjelpe andre å "komme seg til det neste nivået" når hun ikke klarer å holde seg til treningsprogram og kostholdsprogram selv?

MammaTilMichelle

-Så vidt fylt 18 år og har to barn (ett ufødt riktignok) med to forskjellige menn der ingen av dem er involverte? Seriøst?

-Alle skrivefeilene i innleggene

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada FF, vi har fått med oss nå at du har sittet i VIP losje på Lady Gaga-konsert med camilla Pihl og mannen hennes og noen andre nobodies.

Det er mange som går på konsert. Hvorfor kan ikke hun få lov til å skrive i bloggen sin hvor hun har vært og hvem hun har vært sammen med uten at folk skal holde på å kritisere henne for hver minste ting hun gjør?

Hun står opp om morgenen også. Jeg venter bare på om det vil komme en tråd om hvilken fot hun setter først på gulvet, måten hun gjesper på og om hun pusser tennene 2 sekunder for lite eller 2 sekunder for mye.

Jeg håper virkelig at dere mobberne har litt mellom-mennesklig forståelse igjen, eller holder dere på slik med deres egne venner også? Kanskje de ikke er "rike nok" til bli diskutert opp og i mente?

Anonymous poster hash: bc39e...e95

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...