Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så og si alle rosabloggerne som lyver om vekten sin og høyden sin, når alle kan se fettet henge på både magen og beina.

Vekt kan lyves, men ikke bilder, de burde få seg en god opplæring i photoshop først. Kan godt spandere på det. Er rimelig lei av at de setter folk som faktisk er så slanke i dårlig lys. Dårlig forbilder alle sammen. Du veier ikke 44 kg med DEN kroppen der. Vi mennesker har sett tynne folk før, vi lever ikke i en cave heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sophie Elise grunnet hun har blitt altfor høy på seg selv. Hun bryr seg ikke lenger om dyrenes ve og vel som var grunnen til at jeg leste bloggen. Alt hun fronter nå er dyre skinnvesker, operasjoner og marihuana. Skremmende at så mange småjenter ser opp til henne.

Anonymous poster hash: b33f3...c23

Hun kjøpte nettopp en Celineveske, og mente det var "greit" siden det er "vintage". Men noen burde virkelig gi denne jenta en ordbok og slå opp hva det betyr eller rett og slett gi henne en slap for hennes verdier om dyrevern er helt absurd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er vel den som irriterer meg mest, eller har irritert meg mest, er vel riktig å si, siden jeg ikke har fulgt bloggen på flere år. Grunner til det:

  • Hvordan hun håndterer kritikk fra lesere. Spydige og nedlatende mot hennes egne lesere
  • Lite troverdighet. Når det har stormet rundt henne, har det alltid vært en grunn
  • Skjønnmaling av henne og livet hennes.
  • Hennes bedrevitermentalitet.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<p>

Fotballfrue er vel den som irriterer meg mest, eller har irritert meg mest, er vel riktig å si, siden jeg ikke har fulgt bloggen på flere år. Grunner til det:

  • Hvordan hun håndterer kritikk fra lesere. Spydige og nedlatende mot hennes egne lesere
  • Lite troverdighet. Når det har stormet rundt henne, har det alltid vært en grunn
  • Skjønnmaling av henne og livet hennes.
  • Hennes bedrevitermentalitet.

Enig. Jeg måtte slutte å lese bloggen hennes. Jeg fikk et usunt forhold til min egen kropp. Skulle bli like tynn som henne. Seff bare ikke bloggens skyld,men det var en trigger. Illusjonen om det perfekte liv.

Anonymous poster hash: bdd66...f60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er vel den som irriterer meg mest, eller har irritert meg mest, er vel riktig å si, siden jeg ikke har fulgt bloggen på flere år. Grunner til det:

  • Hvordan hun håndterer kritikk fra lesere. Spydige og nedlatende mot hennes egne lesere
  • Lite troverdighet. Når det har stormet rundt henne, har det alltid vært en grunn
  • Skjønnmaling av henne og livet hennes.
  • Hennes bedrevitermentalitet.

Ikke glem hennes benektelse av redigering av egne fotografier. På noen bilder har hun en midje som er på størrelsen med ankelen hennes, mens når jeg sammenlignet med stillbilder fra "Skal Vi Danse" var hun faktisk bredere enn dansepartneren sin. Men neeeeida, hun redigerer kun "farger og kontraster".

Anonymous poster hash: ed1f5...a74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for svar til moderering. Er det noen spørsmål angående dette så tas det på Ris og Ros eller på PM til moderator.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem hennes benektelse av redigering av egne fotografier. På noen bilder har hun en midje som er på størrelsen med ankelen hennes, mens når jeg sammenlignet med stillbilder fra "Skal Vi Danse" var hun faktisk bredere enn dansepartneren sin. Men neeeeida, hun redigerer kun "farger og kontraster".

Anonymous poster hash: ed1f5...a74

Hun bytter ut farge på kropp/klær med farger fra bakgrunnen.

Ja en av de største forskjellene på bilder fra svd og de fra bloggen er at på svd bildene så er kroppen veldig veldig bred. Fortsatt tynn og sprek, men altså en helt annen kropp en det hun viser på bloggen.

Anonymous poster hash: d67d0...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue - Fordi hun aldri klarer å innrømme feil.

Tcmn - Fordi hun ligger på topplista og mottar penger, uten å gjøre en dritt for det. Hun blogger kanskje 2 ganger i måneden - maks!

Anonymous poster hash: f244c...c68

Enig angående Tcmn. Skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt er på topplisten. Blogger sjeldent og har egentlig ganske så kjedelig blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg mange på topplisten er irriterende for det er tydelig de kun blogger for pengene. Også all den reklamen da!

Heitmann fordi hun mener folk bare er sjalu på henne når hun får litt kritikk. Ja kjempe sjalu :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke glem hennes benektelse av redigering av egne fotografier. På noen bilder har hun en midje som er på størrelsen med ankelen hennes, mens når jeg sammenlignet med stillbilder fra "Skal Vi Danse" var hun faktisk bredere enn dansepartneren sin. Men neeeeida, hun redigerer kun "farger og kontraster".

Anonymous poster hash: ed1f5...a74

Hæ!!! photoshopper hun midjen sin?? Hun er jo supersmal..eller var ihvertfall da jeg fulgte bloggen hennes et par år tilbake. Betyr dette at kroppen hennes har endret seg etter graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ!!! photoshopper hun midjen sin?? Hun er jo supersmal..eller var ihvertfall da jeg fulgte bloggen hennes et par år tilbake. Betyr dette at kroppen hennes har endret seg etter graviditeten?

Jeg synes kroppen har forandret seg. Jeg synes hun var tynnest i 2009/2010.

Anonymous poster hash: bdd66...f60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig angående Tcmn. Skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt er på topplisten. Blogger sjeldent og har egentlig ganske så kjedelig blogg.

Men hvorfor i alle dager skal ho få pes for det? Er jo ikke ho som bestemmer at folk skal gå inn på bloggen hennes. Det får da være grenser for hva man kan ta folk for..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor i alle dager skal ho få pes for det? Er jo ikke ho som bestemmer at folk skal gå inn på bloggen hennes. Det får da være grenser for hva man kan ta folk for..

Jeg skjønner ikke hvorfor folk leser bloggen hennes når den er så kjedelig og hun nesten aldri oppdaterer. Så jeg skjønner ikke hvorfor den er på topplisten. Hun får pes av meg fordi hun er en dårlig blogger og ikke fortjener å være på listen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk leser bloggen hennes når den er så kjedelig og hun nesten aldri oppdaterer. Så jeg skjønner ikke hvorfor den er på topplisten. Hun får pes av meg fordi hun er en dårlig blogger og ikke fortjener å være på listen en gang.

Det er da tydeligvis nok som er uenige med deg da, siden ho er på topplista. Man kan ikke velge selv om man skal være der skjønner du, så ho skal da søren meg ikke ha pes for at andre går inn på bloggen hennes ofte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Enhver blogger som holder leserne sine for narr og lyver gang på gang....det er irriterende...Så kan man spørre seg om hvor naive folk/leserne faktisk er..? Er de der at fordi det står på skjermen så er det sant? Lov å koble på logikk-knappen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF pga...alt som er sagt.

Og fordi hun i dagens innlegg fornærmer de som virkelig sliter i livet, ved å kalle den travle perioden hun har hatt nå med DN-jenta, SVD, nelia osv for MOTGANG!!!

Anonymous poster hash: d67d0...9b1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...