Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager i poenget meg å lese blogger dere irriterer dere over?

Jeg blogger selv (ikke noe toppliste blogger), og leser bare de som interesserer meg. Gidder ikke lese ting jeg ikke liker, bare for å kunne slenge drit. Alle er forskjellige! Deal with it...



Anonymous poster hash: ad145...bbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vinglasset

Hva i alle dager i poenget meg å lese blogger dere irriterer dere over?

Jeg blogger selv (ikke noe toppliste blogger), og leser bare de som interesserer meg. Gidder ikke lese ting jeg ikke liker, bare for å kunne slenge drit. Alle er forskjellige! Deal with it...

Anonymous poster hash: ad145...bbe

Hva skulle de ellers brukt Rampelys-forumet til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager i poenget meg å lese blogger dere irriterer dere over?

Jeg blogger selv (ikke noe toppliste blogger), og leser bare de som interesserer meg. Gidder ikke lese ting jeg ikke liker, bare for å kunne slenge drit. Alle er forskjellige! Deal with it...

Anonymous poster hash: ad145...bbe

Noen av disse rosabloggerne blir jo presentert som rariteter av tabloidpressen, så man kan nesten ikke unngå å se dem innimellom: Oversminkede, masse løshår, sprengte lepper, påtegnede øyenbryn og løsvipper som flagrer ... og påstår at de er så smarte mens de sier ett eller annet som er helt på trynet!

Svaret mitt må være: De irriterer meg ikke, jeg syns bare de er like interessante som en sirkusforestilling.

Anonymous poster hash: 75269...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tida irriterer jeg meg akutt over Sophie Elise. Vinglete og usikker, provoserer bare for å provosere, skriver tåpelige innlegg om hvor moden hun er for alderen fordi hun har to lesbiske venninner, mens hun helt tydelig for alle er ekstremt umoden. Dropper avtaler, lar andre i stikken, promoterer hasj, gjennomskuer ikke en fyr som åpenbart er sammen med henne bare for å bli kjendis. Hun virker som et skikkelig togvrak.



Anonymous poster hash: c8504...a4f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lettere oppgitt over de som konstant går på såkalte smeller, ikke klarer å fullføre det ene og det andre, de som prøver å forsvare et alarmerende overforbruk, de som føler seg "nakne" uten dobbelt så mye løshår, de som kaller det hverdager å legge vipper, negler, nettshoppe, shoppe, trene, møte noen for å spise ute osv, og de som sutrer i overkant mye over "null energi" og "psykiske lidelser" annenhver uke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg blir lettere oppgitt over de som konstant går på såkalte smeller, ikke klarer å fullføre det ene og det andre, de som prøver å forsvare et alarmerende overforbruk, de som føler seg "nakne" uten dobbelt så mye løshår, de som kaller det hverdager å legge vipper, negler, nettshoppe, shoppe, trene, møte noen for å spise ute osv, og de som sutrer i overkant mye over "null energi" og "psykiske lidelser" annenhver uke.

AMEN!!..Nok av de som sprekker på dietten og må legge ut et minimum av 3 innlegg pr uke hvor de *forsvarer og forklarer*...og at ingen forstår hvor vanskelig det er...Mange med ekstremt vondt i viljen!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...