Gå til innhold

Hvilke bloggere irriterer deg og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helene Drage

- Bilder fra samme vinkel hele tiden

- Ekspert på unnskyldninger

- Selvmotsigende

- Misbruker ordet "jantelov"

Anonymous poster hash: b9647...021

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sophie Elise grunnet hun har blitt altfor høy på seg selv. Hun bryr seg ikke lenger om dyrenes ve og vel som var grunnen til at jeg leste bloggen. Alt hun fronter nå er dyre skinnvesker, operasjoner og marihuana. Skremmende at så mange småjenter ser opp til henne.

Anonymous poster hash: b33f3...c23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned bridezilla.. Jeg har rett å si hvem som irriterer meg på samme måte som deg vel? Og hvor skrev jeg at JEG ble påvirket?:) Jeg snakket om småjentene som leser bloggen. Jeg har heller ikke sagt at hun fronter marihuana ved å poste bilder av plantene. Snakk om å trekk konklusjoner for andre:) hun skrev for et par dager siden at i Amsterdam spiste hun "magiske trøffler". Så ta deg ei pære å slapp av, Sophie;)

Anonymous poster hash: b33f3...c23

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned bridezilla.. Jeg har rett å si hvem som irriterer meg på samme måte som deg vel? Og hvor skrev jeg at JEG ble påvirket? :) Jeg snakket om småjentene som leser bloggen. Jeg har heller ikke sagt at hun fronter marihuana ved å poste bilder av plantene. Snakk om å trekk konklusjoner for andre:) hun skrev for et par dager siden at i Amsterdam spiste hun "magiske trøffler". Så ta deg ei pære å slapp av, Sophie;)

Anonymous poster hash: b33f3...c23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned bridezilla.. Jeg har rett å si hvem som irriterer meg på samme måte som deg vel? Og hvor skrev jeg at JEG ble påvirket?:) Jeg snakket om småjentene som leser bloggen. Jeg har heller ikke sagt at hun fronter marihuana ved å poste bilder av plantene. Snakk om å trekk konklusjoner for andre:) hun skrev for et par dager siden at i Amsterdam spiste hun "magiske trøffler". Så ta deg ei pære å slapp av, Sophie;)

Anonymous poster hash: b33f3...c23

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger dritt faktisk?:-) du er like anonym som meg med mindre du heter Bruden og 2015 til etternavn;) Ha en fin dag videre:-)

Anonymous poster hash: b33f3...c23

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lizbeth Osnes! Og såpass mange tråder som det er opprettet om hu er inne trengs det vel ikke å utdypes så voldsomt

Anonymous poster hash: 87d04...7c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Drage

- Bilder fra samme vinkel hele tiden

- Ekspert på unnskyldninger

- Selvmotsigende

- Misbruker ordet "jantelov"

Anonymous poster hash: b9647...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! ALLTID samme "deilige" posituren på alle bilder, en blogg jeg sjelden orker å klikke meg inn på.

Anonymous poster hash: a2236...e7c

...men PT...det skal hun bli!! Selv om psyken ikke er på plass...iflg henne selv....Snakk om å være struts!!

Anonymous poster hash: 39c4d...659

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://maritaw92.blogg.no/

Hennes forrige blogg var faktisk veldig interessant, men nå har hun begynt og skrive dagbok fremfor ta opp viktige tema. Etter hundre "kjærester" er det hyggelig og se at hun har roet seg ned på det området. Savner "slankerådene".



Anonymous poster hash: b9647...021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst Lizbeth Osnes.
Fordi:

- Hun heter ikke engang Lizbeth med z
- Hun fremstår som en bedreviter (hun er ikke den første i verden som har fått barn...)
- Hun kaller seg for "hjemmemammaen", og preker om hvorfor man ikke skal ha barna i barnehagen.

Så få deg en jobb da! Folk flest må tilbake i jobb etter endt permisjon, og mottar ikke aap, eller hva det nå er hun får. En kontantstøtte erstatter ikke en normal inntekt.

Det er så mye med den jenta som irriterer meg at jeg ikke vet hvordan jeg skal ordlegge meg.



Anonymous poster hash: a3eea...0eb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst Lizbeth Osnes.

Fordi:

- Hun heter ikke engang Lizbeth med z

- Hun fremstår som en bedreviter (hun er ikke den første i verden som har fått barn...)

- Hun kaller seg for "hjemmemammaen", og preker om hvorfor man ikke skal ha barna i barnehagen.

Så få deg en jobb da! Folk flest må tilbake i jobb etter endt permisjon, og mottar ikke aap, eller hva det nå er hun får. En kontantstøtte erstatter ikke en normal inntekt.

Det er så mye med den jenta som irriterer meg at jeg ikke vet hvordan jeg skal ordlegge meg.

Anonymous poster hash: a3eea...0eb

Og i følge hun selv er hun frisk fra den spiseforstyrrelsen hun såkalt hadde,som hun plutselig ikke hadde alikevel,men som hun plutselig i følge sin nåværednde blogg har hatt.

Anonymous poster hash: 87d04...7c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ida Skulstad irriterer meg sykt!



Anonymous poster hash: 3fb3d...2d0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i følge hun selv er hun frisk fra den spiseforstyrrelsen hun såkalt hadde,som hun plutselig ikke hadde alikevel,men som hun plutselig i følge sin nåværednde blogg har hatt.

Anonymous poster hash: 87d04...7c9

Grunnen til at hun ikke er i jobb nå, ifølge henne selv, er jo angsten. Emetofobien, eller hva det heter. Ikke spiseforstyrrelsen. Den er jo ifølge henne ute av bildet (hvis den i realiteten noensinne var inne i bildet i det hele tatt)

Jeg brekker meg :fnise:

Anonymous poster hash: a3eea...0eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Sophie Elise og TCMN fikk silikon gikk det til helvete med de. Begge operasjonene var mislykkede. TCMN's eneste motivasjon for å blogge er for reklamen sånn at hun kan tjene penger og det eneste Sophie Elise holder på med er å vise frem kroppen sin og de nye mislykkede og lite gjennomtenkte tattoveringene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at hun ikke er i jobb nå, ifølge henne selv, er jo angsten. Emetofobien, eller hva det heter. Ikke spiseforstyrrelsen. Den er jo ifølge henne ute av bildet (hvis den i realiteten noensinne var inne i bildet i det hele tatt)

Jeg brekker meg :fnise:

Anonymous poster hash: a3eea...0eb

Nå er den grunnen ja.Godt å ha flere ting å lene seg på,men jeg har en venninne med emetofobi og det å få barn er helt utelukket for henne selvom hun ønsker det over alt på jord.Men angsten hemmer henne. Frykten for svangerskapskvalme og alle basiller som de små kan trekke med seg hindrer henne.S

Anonymous poster hash: 87d04...7c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...