AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Del Skrevet 28. august 2014 Alle mulige bloggere! Anonymous poster hash: 3fb3d...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Del Skrevet 28. august 2014 Alle mulige bloggere! Anonymous poster hash: 3fb3d...2d0 Lene Orvik. Fordi hun blogger kun for pengene. Legger liten tid i bloggen. Kun fokus på penger. Blogger nesten det samme dag ut og dag inn. Kjæreste,frisør etc. Anonymous poster hash: bdd66...f60 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Fotballfrue - Fordi hun aldri klarer å innrømme feil. Tcmn - Fordi hun ligger på topplista og mottar penger, uten å gjøre en dritt for det. Hun blogger kanskje 2 ganger i måneden - maks! Anonymous poster hash: f244c...c68 Endret 29. august 2014 av Niennas 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Fotballfrue - Fordi hun aldri klarer å innrømme feil. Tcmn - Fordi hun ligger på topplista og mottar penger, uten å gjøre en dritt for det. Hun blogger kanskje 2 ganger i måneden - maks! Anonymous poster hash: f244c...c68 Enig ang Tcmn. Teit.. Anonymous poster hash: 3fb3d...2d0 Endret 29. august 2014 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 28. august 2014 #5 Del Skrevet 28. august 2014 Rannveig Heitmann irriterer meg litt fordi hun alltid påstår at alle er misunnelige hvis hun får kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Del Skrevet 28. august 2014 Rannveig Heitmann irriterer meg litt fordi hun alltid påstår at alle er misunnelige hvis hun får kritikk. Enig! Jeg synes mange av de kjente bloggerne er kjedelige, og gidder ikke å engasjere meg i så mange, men akkurat Rannveig Heitmann har krysset grensen til å være uspiselig. Anonymous poster hash: e06de...705 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #7 Del Skrevet 28. august 2014 Svømmefrua.Anonymous poster hash: 94d0a...b3c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #8 Del Skrevet 28. august 2014 Kristina Andersen. Fordi hun ikke svarer på spørsmål som ikke stiller henne i et godt lys. Og fordi hun enten er OVERLYKKELIG eller depressiv. Det må være slitsomt å føle så ekstremt som hun gjør hele tiden... TCMN. Fordi hun så åpenlyst bare blogger for pengene. Anonymous poster hash: 03bd5...74a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 28. august 2014 #9 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) TCMN: Blogger maks 2 ganger i måneden og ligger høyt oppe på topplisten og tjener penger for det. Når hun først blogger er det også åpenbart at det bare er for penger. Endret 29. august 2014 av Niennas 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #10 Del Skrevet 28. august 2014 Glemte å nevne Casakaos. Jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke forstår verdien i bordskikk... Det finnes en mellomting mellom et alt for strengt disiplinert hjem og et galehus. Anonymous poster hash: 03bd5...74a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #11 Del Skrevet 28. august 2014 Glemte å nevne Casakaos. Jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke forstår verdien i bordskikk... Det finnes en mellomting mellom et alt for strengt disiplinert hjem og et galehus. Anonymous poster hash: 03bd5...74a Enig - men nå blir vel denne tråden også snart låst eller fjernet. Forrige innlegg om casakaos som ble lagt ut igår er fjernet helt. Av grunner iallefall ikke jeg forstår. Må jo kunne diskutere en blogg og innholdet uten at hele innlegget fjernes av den grunn?? Anonymous poster hash: 2e031...ae8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #12 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg syns bloggen til casacaos er kjempemorsom, dere er jo bra dumme som tror at det faktisk ER er galehus, hehe. Det er ofte sånn det er hjemme hos de fleste iblant, bare folk ikke skriver om det, eller sier det høyt. Men, det er nok både ganske ryddig og rotete der som hos alle andre. Hun provoserer jo sikkert mange, men herlighet a kjærringer.. ro dere ned. Ang TCMN joda. Blogg.no finner lett ut av kjøpt trafikk. Dette har skjedd flere ganger før, at bloggere kjøper seg trafikk og da er de også blitt fjernet fra topplista. Anonymous poster hash: 3fb3d...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #13 Del Skrevet 28. august 2014 Linn Høyås og søsterens blogger. De irriterer meg grenseløst. Måten de skriver på, maten de lager og bildene de tar er bare utrolig kjedelige. Innleggene deres er korte og kjedelige. Anonymous poster hash: bc39e...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #14 Del Skrevet 28. august 2014 Linn Høyås og søsterens blogger. De irriterer meg grenseløst. Måten de skriver på, maten de lager og bildene de tar er bare utrolig kjedelige. Innleggene deres er korte og kjedelige. Anonymous poster hash: bc39e...e95 Var inne og sjekket nå og mitt førsteinntrykk var at det er en veldig kjedelig blogg??? Trodde ikke det var en 26-åring som skrev for å si det sånn.. Anonymous poster hash: ef70b...964 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 28. august 2014 #15 Del Skrevet 28. august 2014 Ingen faktisk. Har sluttet å lese blogger jeg ikke har noen interesse av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #16 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg syns bloggen til casacaos er kjempemorsom, dere er jo bra dumme som tror at det faktisk ER er galehus, hehe. Det er ofte sånn det er hjemme hos de fleste iblant, bare folk ikke skriver om det, eller sier det høyt. Men, det er nok både ganske ryddig og rotete der som hos alle andre. Hun provoserer jo sikkert mange, men herlighet a kjærringer.. ro dere ned. Ang TCMN joda. Blogg.no finner lett ut av kjøpt trafikk. Dette har skjedd flere ganger før, at bloggere kjøper seg trafikk og da er de også blitt fjernet fra topplista. Anonymous poster hash: 3fb3d...2d0 Åja, så du tror de fleste barn spiser med tærne og sykler på stuebordet? Vel, mine har ikke gjort det, men hvem vet, kanskje det er mitt hus som er et galehus.... Jeg har ingen problemer med rotete hjem, ei heller tøys og fanteri, men folkeskikk kan jo være greit å lære barna likevel, da de ofte omgås andre enn bare foreldrene innenfor hjemmets fire vegger. Jeg ser noen kommenterer at de vet hvordan de skal oppføre seg hos andre, men det er vel ikke en selvfølge for såpass små barn. Det er lett å glemme seg. Jeg stiller meg skeptisk til hvordan barna blir eksponert på nettet. Det er ikke sikkert barna synes bloggen til mammaen er så morsom når de blir gamle nok til å bruke internett. Anonymous poster hash: 03bd5...74a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #17 Del Skrevet 28. august 2014 Generelt synes jeg det er tåpelig når de ikke er tøffe nok til å publisere kommentarer som er kritikk og alt som slipper gjennom er "åhhhhh, vakre duuu!".Anonymous poster hash: 94d0a...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #18 Del Skrevet 28. august 2014 feminist.blogg.no - bloggen er full av mannshat. Anonymous poster hash: c2784...19c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #19 Del Skrevet 28. august 2014 Ikke irritert akkurat,men litt forvirret over denne bloggen: http://stylistnisa.blogspot.no/ Det skal være en moteblogg,men det er egentlig alt annet. Anonymous poster hash: ef70b...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #20 Del Skrevet 29. august 2014 Sophie Elise grunnet hun har blitt altfor høy på seg selv. Hun bryr seg ikke lenger om dyrenes ve og vel som var grunnen til at jeg leste bloggen. Alt hun fronter nå er dyre skinnvesker, operasjoner og marihuana. Skremmende at så mange småjenter ser opp til henne.Anonymous poster hash: b33f3...c23 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg