Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Heisann, sveisann!

Her har jeg litt oppdatering å gjøre, skjønner jeg!

Så bra at dere har bestemt dere ang hus. Deilig å få ting avklart. Det er sikkert mye dere kan gjøre for at huset får deres personlig preg.

Ønsker deg en fantastisk dag!

ps. deilig å være tilbake igjen.... eller i alle fall litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du glad i å svømme Juni??

Vi har vært noen turer på Furumo i det siste og svømt. Deilig det og kjempe flott for lille gutt :-)

Jeg svømte en del da jeg var gravid, kjempe deilig når man begynner å bli stor og go'...he he...

Hvis du kunne tenke deg det så haddde det vært hyggelig om du ville bli med :P Så kunne vi svømyt og skravla litt :wink:

Tenk på det du, jeg er så og si fleksibel :)

Ja vi er igang med prøvinga nå..spennende tid... Var begge enige at vi ikke skulle stresse med det :wink: men det er ikke lett....kremt....tenker bare på eggløsning og atter eggløsning her :P :o

Spennende er det ihvertfall... Benyttet du deg av slik lady comp, eller hva det het?

Fortsatt god dag,

Klem fra bort i gata 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være så lenge borte herfra skjønner du, Siam! :wink:

Jeg liker å svømme, men har ikke vært så flink til de de siste årene! Tar meg ikke så veldig godt ut i badedrakt heller, men jeg synes svømming er gøy! Har brukt ladycomp ja, og den er jeg kjempe fornøyd med! Hørt om flere som ikke er det, at den er dyr etc. Men nå kjøpte jeg den først og fremst som prevensjon og det har den jo fungert helt perfekt som! Og så var det jo morsomt at det klaffet på første forsøk, når vi prøvde den andre veien!! Så jeg har hvertfall bare positive erfaringer med den..

Nå skal jeg skrive litt på julegavelisten min jeg :-) Bør jobbe litt også kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg ikke skryte at jeg er så kjempe lekker i badedrrakta jeg heller...,men lekkert eller ikke lekkert det får så være spør du meg.

Svømming er flott trim og gøy er det også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en god helg fra meg også!

Håper du får det fint.

Beklager at jeg ikke har vært innom deg før i dag, men plutselig var det så mye som skjedde på jobben, gitt!

:klem2: :blomst_opp: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til alle dere også!

Har bare vært innom å tittet litt, har hatt vondt i hodet siden onsdag! Så jeg var borte fra jobb, torsdag og fredag! Har måtte tatt endel hodepinetabletter, bare håper der ikke har skadet den lille!

I går hentet vi den nye bilen, den er så fin atte..Så reiste vi på landet. Besøkte venninne M i går, hun som fikk baby i juli. Koste med den og det hjalp mot hodepinen gitt!! I dag og i morgen skal mannen på jakt..

Snakket litt med mannen i går om at jeg følte det ikke var noen som gledet seg over svangerskapet mitt, ikke engang meg selv!! Jeg synes det er veldig uvirkelig og føler meg overhodet ikke klar...Men det blir vel bedre etterhvert!

God helg til alle som titter innom :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig å ha det slik i perioder av graviditeten..så mye som skjer i kroppen på en gang..at det skulle bare mangle at det ikke blir litt for tøft iblant..å skulle takle alt sammen mener jeg!

Etterhvert går det vel mer opp for en hva som skjer..og du kan begynne å glede deg skikkelig!!Godt at du har en god samtalepartner i mannen din!

Håper du får ei riktig god helg juni!!stooor :klem: fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni!!

Takk for :klem: og trøstende ord... godt å høre at andres sykluser også ikke har vært helt perfekte...

Håper du har hatt en fin helg, og at de "dumme" tankene om at du ikke er klar for noen baby er laaaaangt borte nå... Husk..: det er en grunn for at man går 9mnd gravid...det er jo for at man skal forberede seg mentalt så vel som fysisk..!!!

Ha en fin dag!! :klem:

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter!

Tenker ikke så mye på det nå, men det går litt i bølgedaler! Samtidig så begynte jeg å tenke på jula til neste år, hvor jeg kan pynte den lille og ta den med på julebesøk etc...Litt lenge til, men da ble jeg så glad inni meg! Var å byttet stellevesken som mannen kjøpte for en tid tilbake, fant ut at jeg ble så avhengig av å finne samme fargen på vogn osv! Litt pirkete av meg :oops: I den butikken har de så vanvittig mye fint, jeg og mamma fant det ene antrekket etter det andre! Vi kjøpte ikke noe altså, men det var så gøy å finne ting! 10 uker på vei nå og det er kjempe stas, godt å endelig være litt lenger på vei..

Feiret 3 måneders bryllupsdag på Peppe`s i går, det var koselig! Så leide vi Kill Bill vol.2, mye bedre enn den første!!

Jeg er trøtt og vil aller helst sove :sove:! Men nå har jeg jo vært borte en del dager og bør vel i grunn få unna litt her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk det da 10 uker!! Det går fort unna synes jeg!!

Håper du får ei flott uke juni!!! og at du snart føler deg bedre..trøttheten går vel litt over etterhvert!! :):vinke: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg kjøpte garn og mønster i svigermor på lørdag, så nå har hun begynt på hekla teppe!! Er så spent på hvordan det blir, men jeg tror det blir veldig bra jeg!

Lurer litt på om jeg skulle strikke noe selv, men jeg er litt usikker. Tror ikke helt jeg får til å strikke genser, vet ikke om jeg gidder heller!! Får tenke litt på det..

Irriterer meg over at jeg ikke har noe å ha på meg om dagen, bruker evigheter hver morgen for å finne noe! Synes jeg er så vanvittig kjedelig, blæh!! Irriterer meg at jeg er så tjukk, får prøve å være litt flinkere fremover så jeg kanskje går ned litt mer! Jeg har i allefall ikke lagt på meg siden jeg ble gravid, heller gått ned 1-2kg..Men hvorfor kommer jeg meg ikke ut og går? Sitter bare å ser på den teite tv`n!! Ikke får vi besøk, ikke drar vi på besøk..Uff, så kjedelig vi er!!

Jeg har det egentlig bra altså, men jeg blir bare så vanvittig frustrert over enkelte ting :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei på deg, Juni04!

Du har det med å sitte i sofaen du også... :wink:

Jeg har strikket en liten lue til babyen min. Har egentlig ikke noe sans for strikking, men det er faktisk ganske gøy å strikke små ting, som lue, sokker, votter o.l, for det går så fort.. :) Må ha litt hjelp med strikkeoppskriftene, for jeg er ikke vant til å lese dem, men en gang må bli den første..

Håper du får en flott dag! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni !

Tuuusen takk for hoppeglade hilsener :)

Har du kommet 10 uker på vei alt.. hjelp som tiden flyr! og kombinasjon at jeg ikek har vært på nett på en stund :wink:

Hjemmestrikket ting er bare så koselig altså :)

men har du begynt å se etter vogn alt?

Har du kjøpt noe annet til babyen?

Klemmer fra en kvalm men overlykkelig Cappo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynn såvidt med litt mamma- klær da vel... :sjarmor: På det innerste hakket kan kanskje buksene passe og du føler deg mye mer fresh med en gang! :Nikke: Om du ser deg litt rundt er det endel fint til oss...Har du mulighet til å dra til Oslo, anbefaler jeg den kule mage ( litt dyrt..) og polaren o pyret. Men man finner jo endel på HM også..Jobber ikke du i nærheten av et stort senter... :wink:

Snart kommer magen og du kommer til å føle deg så flott atte. :tommelsmil: Jeg gjorde i hvertfall det, og jeg er ikke liten fra før, men da er det lov å være stor da vettu!

:klem:

Og ta deg en gå tur før eller etter tv'n da vel...dra med deg mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Opp med humøret!!!! Har ikke jeg fortalt deg før alt du har å glede deg over? Er jeg nødt til å friske opp minnet ditt?

Du som faktisk ER gravid, nygift, har jobb, en nydelig liten elghund, gift med en odels-gutt og masse annet... du skal ikke være lei deg!!! Du har jo så mye fint å se frem mot, og at du ikke kommer deg opp av sofaen om kvelden, det er du ikke alene om... Det er mange med deg om det... trikset er å ikke sette seg ned, men ta en liten tur rett etter middag.... og SÅ sette seg for kvelden, når man kommer inn igjen. i det øyeblikket du setter deg, da er det gjort.. sånn er det for meg i allefall... må gjøre alt jeg skal FØR jeg setter meg ned.....

Vel... ville ellers bare gi deg en :klem: og ønske deg en fin formiddag!!

kos shy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...