April Skrevet 3. september 2004 Forfatter #361 Del Skrevet 3. september 2004 :hoppe: Jeg har sett en liten person med et lite hjerte som banker for meg Gikk ned til legen og da fikk jeg komme inn til gynokologen med en gang og hun tok en innvendig UL og der fant vi lille nurket!! Hun mente jeg i allefall var 9 fullgåtte uker nå. Jeg er egentlig 8+5, men jeg mener EL var den 15. eller 16. juli og da stemmer det jo med 9 uker nå! Lille nurket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 3. september 2004 #362 Del Skrevet 3. september 2004 HURRA HURRA!! Gratulerer.. deilig å få bekreftet at det er liv, og at alt er bra!!! Da kan du slappe av og kose deg med det!!! Ha en fin fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 3. september 2004 #363 Del Skrevet 3. september 2004 Så koselig med ultralyd! Er det ikke fantastisk å få se det sterke hjertet som allerede jobber så fint? Håper du får et flott svangerskap, du har masse å glede deg til! Tusen takk for hilsener etter at vi fikk vår datter! Det er så hyggelig! Fantastisk å høre at min fødselsrapport betydde noe for hvordan du går din egen fødsel i møte! Jeg tror innstilling og forberedelse har masse å si! Hvis man tør å stole på sin egen kropp og helsepersonalet, tror jeg man har gode forutsetninger for å få en god opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #364 Del Skrevet 3. september 2004 ÅÅÅÅÅ... blir helt rørt på dine vegne juni!! Noe så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. september 2004 #365 Del Skrevet 3. september 2004 God helg!! Så herlig at du har sett et lite hjerte! Jeg ble helt på gråten jeg, da jeg så min lille klump i på UL i uke 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GLORIA 82 Skrevet 6. september 2004 #366 Del Skrevet 6. september 2004 Gleder meg på dine vegne, "nabo" Husker også første gang jeg så go'gutten min for første gang :-) Det var helt utrolig, kan jo si det virkelig gikk opp for meg da Dette var på legevakta i Hønefoss, ul apparatet der var ikke av de nyeste, men så godty babyen. Legen mente jeg da var 10 uker på vei, var på ul hos min priv lege uka etter for å måle litt BT og div + en liten titt...ble da satt 3 uker tilbake, til uke 7...litt kjipt der og da, men terminen jeg fikk da ble bare flyttet på en dag på sykehuset :-) (selv om min egen termin stemte med bare 2 dager...) Gled deg til den ordinære UL på sykehuset, regner med at går på sykehuset her i by'n. Kjempe bra apparat Ser alt VI ER NÅ OGSÅ IGANG MED PRØVING Stresser ikke, tar det som det nå kommer, men det er jo utrolig spennende... Si ifra hvis du vil gå en tur en kveld/dag, jeg blir gjerne med :D Håper du har hatt ei fin helg, jobbet jeg, godt det er siste natta nå...zzz... he he... Kanskje og forhåpentligvis for min del så blir det to jevn gamle barn i gata etterhvert Kos deg videre Juni!!! Klem fra "Nabo'n" :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. september 2004 #367 Del Skrevet 6. september 2004 Bare innom for å ønske deg en flott uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 6. september 2004 #368 Del Skrevet 6. september 2004 Håper du får en flott uke! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. september 2004 Forfatter #369 Del Skrevet 6. september 2004 Har vært på landet i helgen. Mannen har snakket med bestefaren om overtakelse av gården og alt ble plutselig mer virkelig, han hadde fått taksten og vi må regne med og betale rundt en million. Huset vi skal bo i, må pusses opp en del før det blir sånn vi vil ha det. Når vi flytter vet vi ikke, blir ikke ennå. Bestefaren ville gjerne bo der litt til. Han skal hjelpe mannen med å hogge skog. Jeg har blandede følelser, vil på en måte flytte, på en annen måte ikke! Før vi selger leiligheten, kommer vi nå til å sitte med ca. 2 mill i gjeld og det er ikke gøy!! Regner ikke med at det er gratis å få barn heller..Og jeg hater å være fattig :-x Ja, ja! Ellers er alt fint, formen er bra heldigvis! Merker ikke så mye til kvalmen!! Men jeg er så DRITT lei alle som skal komme med råd og meninger!! Alle mener noe..Dette gjelder IKKE dere her inne! Men folk rundt oss IRL!! :-x Tror det blir en del hjemmelagde julegaver i år. Gidder ikke gi bort ennå mer skapfyll til de som allerede har altfor mye. I år blir det gaver med en tanke og mening bak!! Så var det å finne ut det til 30 stykker da..Men det er nå egentlig bare koselig!! ::Drømmer om jula:: Gloria82: Så gøy at dere også er i gang!! Blir spennende fremover nå da! Jeg skal på UL her i by`n ja. Blir moro det! Gåturer sier man ikke nei takk til Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 6. september 2004 #370 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Juni04.. takker for hilsen!! og varm til deg og!! Som du ser så har vi "stått på" noe veldig denne mnd... så en klaff hadde jo vært på sin plass. Jeg er så glad på dine vegne, at alt var bra med den lille, og at du fikk se det lille hjertet!!! Moro!!! Ha en fin dag... shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 6. september 2004 #371 Del Skrevet 6. september 2004 Bra formen begynner å bli bedre og at kvalmen forhåpentligvis er på retur Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 6. september 2004 #372 Del Skrevet 6. september 2004 Deilig å se et lite hjerte som slår ja :-) Lykke til videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. september 2004 Forfatter #373 Del Skrevet 7. september 2004 Tenkte i går kveld på at jeg skulle skrive et innlegg her i dag, om hvor mye jeg egentlig savnet å ha en bestevenninne. En som jeg kan dele alt med, sånn som det var når vi var yngre!! Har ingen sånne i dag og alle har det så travelt overalt!! Spurte hun som fikk baby i juli i går om når barnedåpen var og om det var samme faddere som sist. Hadde et lite håp om at kanskje jeg skulle få den æren denne gangen. Men fadderene nå var hun venninnen hennes som var fadder sist og hun som her sammen med broren til min venninnes samboer(puh). Ble litt skuffet da..Trodde jo at vi var litt mer venner enn som så!! Ikke at det har noen sammenheng, men jeg fant ut at jeg skulle fortelle to av venninnene mine V og S, de to siste som er igjen, at jeg er gravid. Ville egentlig si det personlig, men det tar jo så lang tid før vi treffes :-? V er 14 dager eldre enn meg og vi har vel omtrent kjent hverandre siden da og S var bestevenninnen min på barneskolen og en god venninne i dag. Sendte en melding til de. Og fikk svar fra V med en gang, hun ble kjempe glad og nå kunne hun bli liksom-tante :-) Fikk svar fra S i dag tidlig og hun hadde begynt å gråte når hun så meldingen. Hun synes det var så moro og var glad på mine vegne!! Disse to er de eneste som har reagert på denne måten og jeg synes det er så koselig!! Har vel egentlig ingen grunn til å klage, men når jeg setter meg ned og tenker på min venninnesituasjon, så blir jeg litt lei meg! :cry: Mannen er min absolutt beste venn, men innimellom er det alright med litt jenteprat også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. september 2004 #374 Del Skrevet 7. september 2004 Hei Juni, kjenner meg igjen i det du skriver, faktisk. Har fire-fem gode venninner, men vi sees saa sjelden. Her i Edinburgh har jeg ingen venninner - kun bekjente gjennom T. Jobber paa et kontor med bare menn, saa det blir ikke mye jenteprat paa meg heller! Vet ikke om jeg har noen raad til deg, jeg er ikke saa god paa aa bli skikkelig kjent med folk, enten er det jeg som er reservert eller saa er det de jeg moeter som er det. Men uansett tror jeg man maa vaere ganske aktiv selv. Ta initiativet, vaere litt toeff og ta sjansen paa aa finne paa ting - gaa paa kino, spise middag sammen etc. Kanskje du kan moete noen andre moedre etterhvert paa babysvoemming, fodselskurs e.l?? Starte babyklubb eller noe med noen du treffer paa sykehuset eller helsestasjonen? Tror mennesker med felles interesser lettere kommer i kontakt. Noe aa tenke paa, kanskje? Haaper du faar en fin dag! stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 7. september 2004 #375 Del Skrevet 7. september 2004 Hei Juni04! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om venninner. Og tenker på at vi har en del like faktorer i livet. * Vi bor begge i Buskerud * Vi jobber begge i Sandvika * Vi er begge litt overvektige * Vi er begge ganske nygifte * Vi er begge gravide Om du tør, så hadde det vært koselig å treffes i levende live. Jeg er sykemeldt igjen, så jeg har masse med tid å bruke. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. september 2004 #376 Del Skrevet 7. september 2004 Noe jeg har merket etter vi fikk Lukas er at vi er mest sammen med andre som selv har barn, det er kanskje naturlig for da har vi jo noe felles, noe som er viktig for oss begge. Har en god venninne uten barn, men hun er så oppriktig interessert i Lukas at det er veldig koselig å være sammen med henne. g så har jeg ei som helst vil at jeg skal komme med Lukas de få gangene vi møtes, men har mistet interessen for meg.. Det er litt for dumt..og ellers viser hun liten intereesse, bare max der og da... men jeg setter stor pris på de dagene det er babysang, det anbefaler jeg virkelig. Da får man vært sosial, og jeg har fått en venninne gjennom det. Nå er det også sånn at man lager barsel grupper på helsestasjon utfra hvor man bor, og du kan jo være heldig å møte noen kjemien stemmer helt med der..jeg gjorde det ikke... - uff, så sær jeg høres ut... Håper dagen er bra med den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. september 2004 Forfatter #377 Del Skrevet 7. september 2004 Så snille dere er :klem2: Mener ikke å klage sånn, jeg har jo flere venninner. Men føler alle er så veldig opptatt med sitt. Kanskje derfor det blir så liten kontakt fordi at jeg liker å ha masse kontakt og finne på mange ting sammen!! Nesten litt avhengig kanskje :klø: Hm, lurer på om jeg er litt kravstor og sær jeg... Zianta; Ble litt nysgjerrig på dette her ja!! Takk for at dere bryr dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 7. september 2004 #378 Del Skrevet 7. september 2004 Skjønner hvordan du har det. Det er ikke så veldig lenge siden jeg flyttet til det stedet jeg bor nå, og jeg føler at alle de beste vennene mine bor for langt unna. I hvertfall til disse daglige besøkene. Jeg tar ofte helgene til hjelp, men håper jeg kan møte noen i disse barselgruppene. Det hadde vært fint å ha noen å trille vogn med. Det er godt vi har KG da, når "pratesjuken" blir for stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 7. september 2004 #379 Del Skrevet 7. september 2004 Er det avgjort at dere skal kjøpe huset og flytte? Høres som dere går en spennende tid i møte! Hva er tidsplanen? Ferdig oppusset til babyen går inn for landing eller er det mer langsiktig perspektiv på tingene? Jeg er forresten nå mer mottakelig for juleprat, så nå venter jeg i spenning på din liste over hjemmelagde presanger. I fjor lagde mannen og jeg spiselige julepresanger til hele gjengen. I år har vi bl.a. tenkt å lage ordentlig konfekt med biter i forskjellige varianter og vanskelighetsgrader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. september 2004 Forfatter #380 Del Skrevet 8. september 2004 Vi kommer nok til å kjøpe gården, Veronal. Men det blir ikke noe flytting ennå. Jeg har sagt vi kan flytte når h*n skal begynne på skolen, kanskje litt før! Huset må pusses opp ganske mye og foreløpig vil bestefaren gjerne bo der. Blir vel til at han bor der gratis og så hogger han skog for mannen, som vi får inntekten på og det må jo være en bra deal! Vi har snakket litt om hvordan vi vil ha det og vi er stortsett enig heldigvis. Samtidig er vi ikke sikre på hvordan alt fungerer, siden det er odel, boplikt etc. Vi må undersøke litt mer, men at vi flytter etterhvert er sikkert! Endelig, Veronal! Har ventet på det Tror nok jeg også kommer til å lage litt konfekt. Og så har jeg en bok som heter Matgaver av Wenche Andersen og der er det sååå mye bra. Så jeg skal nok finne litt der etterhvert tror jeg som jeg kommer til å bruke som gaver! Satt faktisk å tenkte på julegaver når jeg kjørte inn til jobb i dag!! Blir nok en tur på Hadeland Glassverk også fant jeg ut!! ::glede seg til jul:: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå