April Skrevet 14. september 2004 Forfatter #401 Del Skrevet 14. september 2004 Dere er så gode å ha, jenter Jeg gleder meg til magen kommer, for da kan jeg vise den frem. Nå har det bare en stor valk der :veldigsur: Det er overdelene som er problemet mitt, ender alltid opp i college gensere og det er jo litt stusselig! Jeg er veldig opptatt av mote og merker, men finner liksom aldri noe som passer til meg..Men i dag skal jeg ta meg en liten shopping runde tror jeg!! Og så skal jeg få bestilt meg frisør time snart også, da begynner det å hjelpe litt :-) Jeg har strikket litt babysokker, synes det er så nusslig med sånne små plagg. Og så går det fort å strikke!! Kanskje en baby født i april faktisk trenger små ullsokker og en liten lue? Hm, kanskje jeg skal lage det :klø: Det er jo litt moro og hvertfall når det er til sin egen lille baby!! Etter jeg ble gravid, Cappo har jeg ikke kjøpt noe. Men jeg handlet ganske mye klær før det, når vi var i Canada og USA bl.a..Nå vil jeg ikke kjøpe noe før jeg evt vet hva det blir. Har sett litt på vogn, men det har jeg gjort i mange år :oops: Men vi kjøper ikke det på lenge, tenkte kanskje det kom noen 2004 modeller på salg på nyåret kanskje! Tusen takk for mange oppmuntrende ord jenter! NÅ har jeg en fin dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. september 2004 #402 Del Skrevet 14. september 2004 God morgen Juni, eler naa er det vel ettermiddag hos deg?! Koselig aa lese om graviditeten din - blir nesten litt inspirert selv! :oops: Selv om jeg egentlig vil vente noen aar...men det skader jo ikke aa bli vant til tanken foer eller siden?! Ha en fin dag, oensker deg god tur ut i naturen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 15. september 2004 #403 Del Skrevet 15. september 2004 Hei Juni Vet du, vi er omtrent like langt!Jeg er i dag 8 uker på vei!!!!Spennende og følge med på en som er like langt som meg omtrent!!Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. september 2004 #404 Del Skrevet 15. september 2004 Hei og hopp, Juni! Håper du har en fin dag i dag, og jeg er helt enig i det shy sier! Tenk positivt og alt blir så mye bedre! Gratulerer med 10 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. september 2004 Forfatter #405 Del Skrevet 15. september 2004 Takk for hilsner! Blir så glad hver gang noen skriver litt hos meg I går fikk jeg en prøvepakke fra Sandvik, siden jeg meldte meg inn på babyverden.no og takket ja til å motta informasjon og prøvepakker! Og den pakken inneholdt altså bleier, Blenda hvitt og en bok om fødselen, litt tidlig kanskje! Burde jo se an litt hvor langt man er på vei da..Men gratis ting er jo alltid morsomt å få!! Tenkte på et spørsmål Jens stilte inne på gravidforumet. Ang. det å ikke være så ivrig når man er gravid og da tenkte jeg på meg..Tror jeg er litt midt i mellom, selvom jeg ser på barneklær og vogner o.l(det gjorde jeg leeeenge før jeg ble gravid), så har jeg ikke tatt av, for jeg føler at det er litt uvirkelig ennå! I begynnelsen ville jeg fortelle det til alle, men nå skal det ganske mye til før jeg sier noe til noen. Til Jens, hvis du ser her igjen..Skal du lage dagbok? Hadde vært veldig koselig å følge deg der! Uff, har så masse rare drømmer om natta nå..Drømte om eks`n min, husker ikke helt hva. Så var det Eminem og at jeg vurderte å ta abort så vi kunne starte på blanke ark sammen ( ). Så har jeg drømt at jeg fikk en handlekurv i magen og det gjorde så vondt og jeg begynte å blø, men når jeg var hos legen så var alt greit, men hun sa at fostret ikke hadde det noe bra!! Håper dette snart avtar, ellers blir jeg helt skrullete!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 15. september 2004 #406 Del Skrevet 15. september 2004 Sånn prøvepakke får nok jeg snart også, for jeg har også meldt meg inn.. Jeg kan heller ikke gratisprøver gå fra meg.. Ville drømmer er nok en ganske naturlig del av svangerskapet. Har hatt noen av dem alt.. Fortsatt en god dag til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. september 2004 #407 Del Skrevet 15. september 2004 Brum, brum! Jeg kjører en tur innom dagboka di! Når vi får solgt leiligheten kjøper jeg meg en bil og vips! så er jeg på vei ut til deg! Det hadde vært gøy! Ha en fin dag i regnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. september 2004 Forfatter #408 Del Skrevet 16. september 2004 Når vi får solgt leiligheten kjøper jeg meg en bil og vips! så er jeg på vei ut til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. september 2004 Forfatter #409 Del Skrevet 16. september 2004 I går hadde jeg litt smerter i magen, håper det bare er livmoren som strekker seg litt! Har litt små angst hver gang jeg skal på do, men det har da gått bra hittil!! Leste en artikkel om at gravide ikke skulle spise viltkjøtt, elsker jo det :-( Var visst fare for toxoplasmose der også!! Hvis fostret blir smittet med det kunne den få øye- eller hjerneskade :-? Synes det er skummelt jeg! Og så blir jeg ennå mer redd!! I dag skal jeg og mamma på Donaldson på Skøyen, var visst 50-70% der nå! Hadde ikke tenkt å handle noe barneklær ennå, men jeg kan ikke si nei takk hvis jeg finner noe der :-) En uke til UL..Både gruer og gleder meg! Er redd for å se at noe er galt . Usikker på om jeg skal ha med meg mannen, vil helst dra alene. Vet ikke helt hvorfor da! Vi får se..Visst han har anledning til å være med, så må han nesten få lov til det! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #410 Del Skrevet 16. september 2004 Hei june04- Jeg er en av smugleserene dine :oops: , fordi vi er ca like lang på vei, jeg er ni uker og litt , men jeg måtte bare kommentere de drømmene dine, akkurat sånn har jeg det og , holder på og bli gal. For det første så sover jeg veldig dårlig fordi jeg løper på do hele tiden, men så fort jeg lukker øynene så er det på den igjen Gøy og følge med deg, og en liten ting til- Jeg er sikker på at motivasjonen din fo og ut og gå, blir litt bedre når du er lengere på vei, jeg føler heller ikke for å gjøre det store om dagen :-) Husker jeg helt feil, eller hadde ikke du en sånn sykkel, da slipper du og gå ut også går du ikke klipp av noe på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. september 2004 Forfatter #411 Del Skrevet 16. september 2004 Oj, jeg har en smugleser Så gøy! Jeg håper også motivasjonen kommer etterhvert!! Jeg tror egentlig det! Men det stemmer det, at jeg har en sykkel stående i stua! Ser på den var kveld jeg og tenker at den skulle jeg syklet på i dag. Men det blir med tanken Håper du føler med videre! Når har du termin? Min er vel ca. 12. april! Er 10+4 i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #412 Del Skrevet 16. september 2004 Tror min er rundt 15/17 april, som sagt motivasjone komme kanskje senere- hvis ikke kan du tenke frem til når banret kommer, da får du masse mosjon da- ut og trille :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 16. september 2004 #413 Del Skrevet 16. september 2004 Tror nok det med viltkjøtt er farligst hvis man ikke koker/steker det, slik som gravet elg o.l. Jeg har ihvertfall spist masse viltkjøtt (og fortsetter med det..). I boka til Kari Jaquesson om kosthold til gravide/nybakte mødre trekker hun fram at vi skal spise kjøtt (GJERNE VILT). Så slapp av du, Juni! Håper du får en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 16. september 2004 #414 Del Skrevet 16. september 2004 Min pappa er jaktmann og vi har frysern fullt av hjortekjøtt. Vi har derfor spist endel hjortekjøtt, men har passet på å gjennomsteke det godt. Jeg har tatt Toxo.test etter det, og ingen utslag på den, så det har gått helt bra. Skjønner at du synes det er litt ekkelt å lese. Det syntes jeg også da jeg leste det i aftenposten i dag. Ha en fin dag på Skøyen. Pass på at du ikke "sparer" for mye på salget da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #415 Del Skrevet 16. september 2004 Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?) Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556 Ha en fin dag! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. september 2004 Forfatter #416 Del Skrevet 17. september 2004 Ser ut til at vi kanskje skal på tur før den lille kommer Disneyland Paris med mamma og samboeren hennes!! Var visst store shoppingmuligheter like i nærheten og det sier man jo heller ikke nei takk til! Håper dette blir noe av, det hadde vært kjempe gøy.. Jeg har fri i dag, tenkte jeg skulle få inn litt bilder i bryllupsalbumet. Og så reiser vi ut på landet i ettermiddag. Vi har fått DVD`ene fra bryllupet, så jeg tenkte jeg skulle bort og kjøpe litt blomster og noen fine kort og så skal mamma og svigers få det i kveld! Vi hadde tenkt å gi de forstørrelser av brudebildene også, men med våre egne og alle de vi hadde tenkt å gi bort kom det på nesten 4000kr+ at filmmannen skal ha 4600. Så det ble litt mye penger å ut med og hvertfall hvis vi skal ha råd til turen..Dessuten regner de med å betale selv, så da er det jo egentlig greit! Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 17. september 2004 #417 Del Skrevet 17. september 2004 Hei Juni!! Ville bare ønske deg en god helg!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 17. september 2004 #418 Del Skrevet 17. september 2004 Håper du får en fin helg, Juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. september 2004 #419 Del Skrevet 17. september 2004 God helg Juni!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. september 2004 #420 Del Skrevet 18. september 2004 En tur til Disneyland høres gøy ut. Når skal dere dit? Blir det litt Paris på dere også i samme slengen? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå