Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

:ler: Gnagsår må vi unngå!! :ler:

Jeg er også veldig utålmodig av meg og jeg synes det er helt greit å teste så tidlig egentlig! Hvis det er noe jeg vet jeg kan gjøre nå, så utsetter jeg ikke det!! :roll: Utålmodig jeg? Neida..

Så her hos meg er utålmodig prøvere mer enn hjertelig velkommen :wink: (Alle andre også da, selvfølgelig :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen i boka mi. :-)

Hvis dette er stedet for de utålmodige, kommer du nok til å se meg her både titt og ofte... :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, her er det bare å være utålmodig inne, for det er jeg!! :ler:

Håper bare at vi kan greie det denne gangen, men man har jo ingen garantier! Har lest at det er helt normalt at det kan ta opp til et år, men jeg skjønner ikke hvorfor! Når man ikke bruker prevensjon og angivelig skal ingenting være galt heller, hvorfor blir man da ikke gravid ved første forsøk? Sånt irriterer meg litt, ting som egentlig skal være ganske logiske, er ikke det alikevel :-x

Har to venninner som både 2 og 4(tok abort en av de) ganger har blitt gravide ved første forsøk, eller egentlig uten å ha prøvd..Så vet jeg om et par som har prøvd i to år og det er ikke noe galt med de, men ingenting skjer og så er det et annet vennepar som kanskje ikke har dirkete prøvd i 2 år, men de har heller ikke la være å prøve og der har det heller ikke skjedd noe! Og så kommer vi og havner sikkert med den siste rekken her!! ARGH.. :evil: Vet man ikke skal ta sorgene på forskudd, men hvor er rettferdigheten hen?? Snakket litt med mannen i går og jeg sa at hvis vi ikke har lykkes innen et år, så vil jeg adoptere! Vil ikke i gang med prøverør og slikt..Men det er det jeg mener nå da, jeg har jo en tendens til å skifte meningen ofte :roll: Uff, her ble det mye negativt!!

Men nå er det helg og i morgen skal vi shoppe og se Spider-Man 2! *glede seg* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i Spiderman-humør! Kanskje det blir en tur i løpet av helgen.

Hvis jeg var deg ville jeg ikke tenkt så mye på hvor raskt barnet skal komme. Jeg synes det er utrolig at det er så mange som blir gravide i det hele tatt, når man tenker på hvordan prosessen foregår (sædcellene skal komme inn, svømme, finne et egg (som lever 24 timer), så skal egget ut på tur, feste seg osv). Så ha tålmodighet, før du vet ordet av det så er det i boks.

Er forresten enig med deg i adopsjon, jeg ønsker nok ikke heller kunstig befruktning dersom det skal vise seg at vi ikke kan få barn. Men som du sier, ting endrer seg (og det er jo noen "mellomstadier" på kunstig befruktning, eks. piller for å sette i gang eggløsning dersom man ikke har det osv).

Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, har du prøverdagbok også :oops: . Befinner meg jo inne i bryllupsland ennå jeg :wink:

Så hyggelig at dere prøver å få en liten en. Dere får bare smøre dere med tålmodighet , så kommer h*n nok... (lett for meg å si)

Kommer kanskje etter i prøveland etter bryllupet. Skal i alle fall slutte på p-pillen da men det er littegranne hemmelig

Du får ha en kjempefin helg. Leste hos meg at du skal til Sandvika Storsenter, der er jeg også titt og ofte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c- tusen takk :-)

Alida-jepp, nå har jeg beveget meg inn i disse rekker! Men bryllup er jo også gøy, skulle gjerne vært der jeg!! Kunne giftet meg om og om igjen jeg (med samme mann da så klart :ler: ) Du er også hjertelig velkommen hit, så jeg håper jeg ser deg som prøver her etter bryllupet! Og jeg er god til å holde hemmeligheter :wink:

Leste hos meg at du skal til Sandvika Storsenter, der er jeg også titt og ofte

Me too :P:hoppe: Hm, nå ble jeg litt nysgjerrig da :roll:

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg er nok ganske god til å skru meg selv opp over ingenting. Men det er bra vi er flere i den "utålmodige" båten. Jeg er enig i at det er litt av en prosess å bli gravid - men det er litt vanskelig å omstille seg etter å ha blitt tuta øra fulle om hvor viktig det er å beskytte seg mot uønsket graviditet.

Takk for koselig hilsen, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, pass på så du ikke drukner i alt regnvannet!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Hvor er sommeren????

Stor klem til deg, uansett møkkavær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHHHH, endelig fikk venninnen min baby sin! Hun var 2 uker på overtid i dag!! :hoppe: Det er hun jeg har fortalt om i bryllupsdagboken min, som ble kastet ut av samboeren sin(var jo bare noen dager da). Det var han jeg fikk melding av i dag tidlig! Det kom en frisk gutt 5.10 :-) Har ikke snakket med venninnen min ennå, regner med de er slitene. Jeg sendte melding til henne i går kveld og fikk ikke noe svar, så jeg regner med hun har drevet på en stund! Håper hun kontakter meg i løpet av dagen, jeg er så spent på å høre!!

I dag er det hvertfall fint vær, Siam :hoppe: Vi var på Plantasjen i går og der var det 50 % på prydbusker, sånne som vi skal ha i skråningen vår :-) Så da fikk jeg kjøpt det, skal plante i dag. Tror det blir fint jeg.. Fikk shoppe litt på Sandvika sentret i går også, mannen er rimelig lei kan man si :-? Men vi fikk da også sett Spider-man, synes den var bra jeg. Etter på var vi på Peppe`s her i by`n og spiste pizza. Nam, nam..Etter det så vi Friends, jeg har kjøpt sesong 9 alle episodene!

Nei, nå får jeg lage litt frokost. Sulten jeg..

Ha en fin søndag, alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at venninna di har fått baby. Venter fortsatt på venninna mi som har termin om 9 dager. Hun er lei stakkars, så jeg skal ikke klage enda :wink:

Håper du får en fin søndag, og at du hører fra venninna di snart da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk meld av henne, et par timer etter jeg skrev det forrige innlegget! Og så fikk jeg telefonnr. hennes i går kveld, så jeg ringte og vi snakket vel i 40 min. og det var koselig Skal besøke dem nå etterpå, gleder meg masse :hoppe: Han var visst litt rynkete etter å ha ligget så lenge i vann, men det blir så moro å se! Skal handle litt klær til de etterpå! Og så tenkte jeg at hun skulle få et gavekort på Sandvika sentret på 500kr for jobben med trykksakene hun gjorde for oss til bryllupet!

Har lyst til å reise nå jeg, men jeg vet ikke helt om jeg tørr. Får endelig tak i sjefen her igjen og tenk om han plutselig ringer nå og så har jeg reist fra jobb 3 timer før jeg egentlig skal :veldigsur: Men jeg har litt jeg skal rekke før jeg skal på visit!! Det er vel siesta på fødeavd. fra 15-17, så jeg skal være der presis 17.01 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni04!! Så moro med prøvedagbok!! Håper det klaffer fortere enn fortest!! Skal følge nøye med... dette blir spennende!!

Vi er tilbake fra en herlig bryllupsreise til Maldivene, og nå er det tilbake til hverdagen. Det er helt greit egentlig, da vi begge synes vi har hatt lenge fri, og vi har fortsatt mere ferie i August.

Skal fortelle deg en hemmelighet.... jeg har også sluttet på pillen!!! Det er kun jeg og sambo som vet det, har ingen planer om å fortelle det til noen andre ennå, da jeg "føler på meg" at det kan ta tid å bli gravid.... jeg bare har ikke troen på at jeg er blant de heldige som blir det med en gang!! Skal se om jeg får igang en prøvedagbok etter hvert... men jeg kjenner så mange som er innom her, så jeg vet ikke helt.... kanskje jeg får meg et nytt nick?.... Vel.. ville bare si Hurra for oss!! Dette blir spennende!! Lykke til....

kos blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke noe spm fra apriljente..:klø: Vel, vel du får svaret på spørsmålet du stilte i Cappo`s dagbok hvertfall..

Her får du tak i Ladycomp

Jeg har hatt min siden høsten 2002, nå er jeg prøver og kjempe spent på hvordan den fungerer den veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så herlig, blyg!! Da håper jeg det klaffer for dere snart også! Jeg er så utålmodig at jeg vet ikke om jeg har godt av denne prøvingen..Selvom vi ikke akkurat har prøvd så veldig lenge ( :oops: )så føler jeg at jeg stresser meg opp sånn og er overbevist om at jeg ikke kan bli gravid osv.

Jeg er tjukk, derfor er jeg redd for at jeg ikke kan bli gravid eller hvis jeg blir det, at jeg kommer til å slite med helsa..Legge på meg masse( og mannen er sikker på at jeg kommer til å få dilla på godtri, selvom jeg har sagt at det ikke er noe jeg styrer selv..) og rett og slett ikke være i god nok form til å håndere en graviditet!! Uff, så mange tanker man gjør seg! Skulle ønske jeg bare "ble" gravid jeg, sånn at man ikke tenkte så mye og fikk så mange bekymringer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis!

Vi ses i morgen!

:hoppe:

Det blir spennende, har ikke møtt noen fra KG "live" før, så det er best du oppfører deg fint så jeg ikke blir skremt bort. :wink:

Ha en fin dag, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...