Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg har vært veldig lat. Eller jeg ER lat, men jeg driver med selvpining. Turene mine er ikke så lange ennå. Jeg har en bitteliten fjelltopp rett ved meg og etter en tur opp dit er det 2-3 dager hjemme med smerter. Er faktisk litt i tvil om jeg kanskje skal be legen om litt sterkere smertestillende enn paracet slik at jeg takler mer, men samtidig så sier noe meg at det er litt på trynet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der er de tingene som veier veldig på den positive sidden!

Når du tar turen og ikke har det vondt etterpå skal jeg spandere pølse og saft på 3-kroneren!

Skrevet

Jeg spiser ikke pølser lenger. Verken på den ene eller andre måten. Kunne gjort unntak for skikkelige gårdspølser med god mat i seg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg spiser ikke pølser lenger. Verken på den ene eller andre måten. Kunne gjort unntak for skikkelige gårdspølser med god mat i seg.

Skrevet

Tror du at det er vassne Gilde-pølser jeg tilbyr? :jolie:

Skrevet

Lenge leve fantasien, tenker jeg heller vi sier. Dette er ren oksebæsj og du vet det innerst inne.

Anonymous poster hash: 5c72b...7dd

Dette er absolutt ikke oksebæsj, men akkurat hva som skjer ! !
Gjest brutal_mann
Skrevet

Vettafaen jeg. Trekroneren hørtes noe suspekt ut!

3-kroneren er da alt annet en suspekt! Beste pølsene i hele føkkings Bergen! :opplyser:

Skrevet

3-kroneren er da alt annet en suspekt! Beste pølsene i hele føkkings Bergen! :opplyser:

Aldri hørt om engang.

Skrevet

:hakeslepp:

Jeg måtte google og jeg korrigerer til "aldri hørt navnet". Den boden der de selver en pølse på en meter har jeg hørt om. Eller en halvmeter. Eller hvor lang den nå var.

Skrevet

Bare å drite i hva andre synes og vær stolt over den du er uansett :) DU vet sannheten uansett. Folk som dømmer andre etter utseendet er uansett ikke verdt å kaste bort noen kalori eller tanker på.!

:Nikke:

Det er mye folk ikke vet...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg måtte google og jeg korrigerer til "aldri hørt navnet". Den boden der de selver en pølse på en meter har jeg hørt om. Eller en halvmeter. Eller hvor lang den nå var.

Størrelsen har ikke noe å si! :nei: De er digre, og de er grisegode!

Gjest Blubberella
Skrevet

Du kan forøvrig velge en annen vidde om den ligger lettere til rent geografisk :opplyser: Er snill ja :nigo:

Hva med Livvidda? Den er ganske stor altså.

:skratte:

(Jadda såeh det er fredag og sånn...)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva med Livvidda? Den er ganske stor altså.

:skratte:

(Jadda såeh det er fredag og sånn...)

Mest imponert om du kan gå på Vannviddet...

Skrevet

Størrelsen har ikke noe å si! :nei: De er digre, og de er grisegode!

Ser frem til pølsetreff.

Skrevet

Du må lese ALT jeg skriver! Det inkluderer innlegg lenger ned i tråden en det du siterer. Og, de som er omtalt som bælfeite er LANGT over 60kg, kombinert at alle de alt for mange kilo som de har er fordelt på ytterst få cm. En kan si hva en vil, men å være så overvektig er ikke pent. Hverken for øyet eller organene som skal understøtte kroppsvolumet. Du vil ALDRI se eller høre meg omtale sykelig undervektige eller overvektige som personer med flotte kropper. Derimot vil du kosntant høre meg gnåle om å ha fokus på å ha en sunn kropp som har både smidighet, utholdenhet og styrke samtidig. Altså, krysse Hardangervidda med sekk.

Igjen bruker du bælfeit og 60 kg i samme setning :wink:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Igjen bruker du bælfeit og 60 kg i samme setning :wink:

Øh, ja? Er du bælfeit så veier du godt over 60kg. Hvis du ikke bare er 140cm høy da...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...