Androide Skrevet 28. august 2015 #5521 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg fikk positiv test 15.august, så over et år.Og det året har jaggu rommet mye. Husker det som det var i går...samtidig er det så lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 28. august 2015 #5522 Del Skrevet 28. august 2015 Vet dere hvor man får tak i sånne store "smokker" man kan putte frukt osv i så de kan smake uten biter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 28. august 2015 #5523 Del Skrevet 28. august 2015 Vet dere hvor man får tak i sånne store "smokker" man kan putte frukt osv i så de kan smake uten biter osv? Apoteket mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 28. august 2015 #5524 Del Skrevet 28. august 2015 Når kan man begynne med jordbær og banan da? Vi har tyvstartet litt på grøt og svisker, hun blir 4 måneder neste uke. Tror man får tak i sånn babyfeeder på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 28. august 2015 #5525 Del Skrevet 28. august 2015 Det er bare å kjøre på med alle typer fruktmos, grønnsaksmos og grøt fra fire mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 28. august 2015 #5526 Del Skrevet 28. august 2015 Takk Helsesøster her maste om at jeg ikke skulle gi mat før ved 6 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. august 2015 #5527 Del Skrevet 28. august 2015 Her maste hs om at vi skulle begynne ved 4 måneder, men jeg sa jeg kom til å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 28. august 2015 #5528 Del Skrevet 28. august 2015 Ah, spennende! Vi har begynt såvidt som sagt, hs sa at babyer som får mme skal begynne rundt 4 mnd. Nå er hun snart oppe på 1 liter i døgnet med mme, så da var det like greit å begynne med litt grøt. De skal vel ikke ha mer en 1 liter mme i døgnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 28. august 2015 #5529 Del Skrevet 28. august 2015 Her så HS (også HS vi hadde til storebror) at hvis barnet gikk dårlig opp i vekt (ikke relevant for oss heldigvis) eller viste interesse for mat kunne man begynne såvidt ved fire måneder:) Vi gir to ørsmå porsjoner med grøt om dagen. En til frokost og en til kvelds. Det er snakk om fire-fem små t-skjeer og så får han smake litt hvis jeg spiser noe han kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. august 2015 #5530 Del Skrevet 28. august 2015 Han her har jo ikke gått bra opp i vekt, så det er nok derfor hun mener vi bør begynne. Men siden han har så mye blod i avføringen vil jeg vente til vi har vært på Ullevål før vi begynner med mat, Dumt å mikse inn masse forskjellig før vi finner ut hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 28. august 2015 #5531 Del Skrevet 28. august 2015 Det er sant Androide, er dumt å ta noen sjanser da. Er det lenge til dere skal på Ullevål da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. august 2015 #5532 Del Skrevet 28. august 2015 Det er sant Androide, er dumt å ta noen sjanser da. Er det lenge til dere skal på Ullevål da? Venter fremdeles på time Ting går så treigt!! Henvisningen ble sendt for halvannen uke siden. Kommer til å ringe og purre til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 28. august 2015 #5533 Del Skrevet 28. august 2015 Så kjedelig å gå å vente på time Skulle tro slike saker med babyer og barn kunne bli prioritert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 28. august 2015 #5534 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg har også planer om å vente med å innføre noe annet enn mm til nærmere 6 måneder. Hvis ting ikke plutselig endrer seg selvsagt. Nå synes jeg ammingen går greit. I kveld har han vært helt hysterisk igjen, slik han var på mandag og jeg ringte legen. Jeg forstår ikke hva som er galt, men han blir fullstendig rabiat og umulig å trøste. Gjorde ikke noe annet enn å prøve å trøste etter beste evne. Etter runde nummer to med sukkervann roet han seg og han sover nå. Hva hadde dere gjort, kontaktet lege igjen? Sett det an? Trodde magen skulle bli bedre når de nådde tre måneder jeg, ikke 100 ganger verre. (Hvis det er magen da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 28. august 2015 #5535 Del Skrevet 28. august 2015 Hvor lenge gråter han da Nori? Kommer det noe luft når han roer seg? Vet ikke helt hva jeg ville gjort, spørs om dere har en flink lege? Synes noen leger er så tafatte og uerfarne på de minste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. august 2015 #5536 Del Skrevet 28. august 2015 Sett det an til det evt skjer igjen? Nå måtte dere vel i såfall kontaktet legevakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 28. august 2015 #5537 Del Skrevet 28. august 2015 Ja, nå hadde alternativet vært legevakt. Nei, merker ikke at et kommer noe luft når han roer seg, derfor jeg ikke helt klarer å tro det er magen.. I dag gråt han vel også nærmere en time. Hadde en runde på en 20 minutter tidligere i kveld også, i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 28. august 2015 #5538 Del Skrevet 28. august 2015 Nå er han igang igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. august 2015 #5539 Del Skrevet 28. august 2015 Uff, stakkars dere, Nori. Det er så grusomt når de gråter. Hvilken stilling roer han seg i? Kan han ha vondt i nakken eller ryggen? Hvis det ikke er magen eller luftsmerter, da roer de seg jo gjerne på magen. Du har sikkert prøvd å ha ham hengende på magen langs armen din? Hva med bæretøy, har du det? Kan det funke å knyte ham tett inntil seg og gjøre bevegelser som f.eks. knebøy? Det funka på storebror, husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 28. august 2015 #5540 Del Skrevet 28. august 2015 Kanskje, men jeg klarer ikke skjønne at han skal ha vondt der heller. Hvilken stilling han til slutt roer seg i virker helt tilfeldig. Bæretøy fungerer heller ikke når han blir sånn. Kolikkgrepet på magen på armen har han alltid hatet. Mannen kom heldigvis hjem fra kvekdsvakt i sta så han tok over. Ble vel rolig etter ca 30 minutter og nå sover han igjen. Han blir jo helt utslitt selv stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå