Schadenfreude Skrevet 1. februar 2015 #1361 Del Skrevet 1. februar 2015 Milkerskjolene ser kjempefine ut!! Men de jeg fant (på salg) kosta jo 699,-, det er over mitt budsjett Ser på ebay, men tror jeg skal unngå de som kommer fra Kina, da får jeg vel ikke plass til en halv pupp en gang På milker.dk har de salg to ganger i året. Jeg handlet for 2k forrige gang, men da var det de eneste klærne jeg brukte hele det påfølgende året, så jeg syns det var verdt utskeielsen. Til vanlig bruker jeg kanskje 300kr på klær i måneden i snitt. Neste salg blir vel til sommeren, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tura Skrevet 1. februar 2015 #1362 Del Skrevet 1. februar 2015 Er det ikke sånn at kiropraktor hjelper best hvis du har bekkenlåsning og ikke løsning? Hva gjør kiropraktor egentlig? Betaler du noe? Sånn jeg har skjønt det kan kiropraktor hjelpe godt ved både løsning og låsning. Står litt om det på denne siden: http://www.bekkenlosning.no/behandling/ Det dumme er at kiropraktor ikke er dekket sånn som fysio. Første gangen kostet 600, så 300 heretter. Men for meg er det verdt det for å kunne gå, og for å kunne gå på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 1. februar 2015 #1363 Del Skrevet 1. februar 2015 Du kan ikke bare dra ned kjolen litt da, Androide? Det gjorde jeg Bare prøv nå, og se om du får dytta en pupp ut av utringninga Jeg brukte sommerkjoler med stropper, og da gikk det lett som bare det å slippe den ene stroppen ned og slenge ut en pupp. Jeg hadde aldri ammeklær. Hadde alltid en singlet under, og så dro jeg genseren/toppen opp og singleten ned. På forhånd trodde jeg det skulle være helt grusomt å kanskje vise litt pupp, men etter fødselen var det deigdinglekeisersnittmagen jeg for all del ikke ville vise frem. Og da er det kjekt å dekke den med en singlet, og så bare dra opp genseren. Puppene kunne jeg glatt vise til hvem som helst. Det var liksom plutselig bare en kroppsdel på lik linje med armen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. februar 2015 #1364 Del Skrevet 1. februar 2015 Synes buksene fra HM er helt ok...sitter ikke som et skudd, men er behagelige å gå i hvertfall mitt problem er at de er for store rundt magen, så strikken strammer ikke rundt! Men det kommer nok etterhvert Nå er bilstol i boks! Maxi cosi cabriofix med base.. Så står det mellom TFK og Babyjogger elite på vogn.. Likte begge veldig godt, og pris er ca. den samme. Minus med TFK er glidelås for å justere sittehøyden i sportsdelen + litt vanskeligere å slå sammen enn Babyjogger (selv om den ikke virket vanskelig å slå sammen). Babyjogger hadde derimot ikke håndbrems..hmmm Jeg vil bare slenge inn ett godt ord for tfk! Håndbrems er en luksus i hverdagen!!! =D brukt mye tfk og babyjogger i barnehagen her, og jeg elsker tfk! Mye plass både i bag og sittedel også! Noe som er bra da disse små er små når vinteren kommer, og det er greit med pose i baggen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 2. februar 2015 #1365 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg begynner å bli sprø av å sove så dårlig. I natt har jeg vært våken siden klokka 2 og klokka skal ringe om 1,5 timer.. FML! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 2. februar 2015 #1366 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg begynner å bli sprø av å sove så dårlig. I natt har jeg vært våken siden klokka 2 og klokka skal ringe om 1,5 timer.. FML! Da er vi to! Tror jeg sovna litt rundt 5, vekkerklokka ringte 6.45, fant ut at jeg kunne drøye en time, men sovner ikke igjen nå. Gleder meg til å gå på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 2. februar 2015 #1367 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Da er vi to! Tror jeg sovna litt rundt 5, vekkerklokka ringte 6.45, fant ut at jeg kunne drøye en time, men sovner ikke igjen nå. Gleder meg til å gå på jobb... Det er grusomt. Har hatt det slik flere netter hver eneste uke siden september, så begynner å bli tynnslitt nå. Jaja, får ta en blund når jeg kommer hjem. Hvis noen har råd til hva som kan hjelpe tar jeg i mot med åpne armer! Endret 2. februar 2015 av Nori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. februar 2015 #1368 Del Skrevet 2. februar 2015 Vi er tre! Typisk at man sovner igjen rett før klokka ringer. Før det lå jeg der og vrei meg. Hadde selskap i baby da, som lå der og fjomset rundt inne i magen...men det hjelper ikke til å få sove akkurat. Blir vel en power nap på sofaen i ettermidag, som det var vært den siste tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 2. februar 2015 #1369 Del Skrevet 2. februar 2015 Dere får se på det som tilvenning! (Kjip kommentar.. Jeg vet ) Her er det 2 åringen som er natteravn.. Rart hva man blir vant til. Skal innrømme at jeg trenger mer søvn nå som gravid småbarnsmamma, men er evig takknemlig for 5 timer sammenhengende! Dere har sikkert prøvd de vanlige tipsene: ingen nettsurfing/tv på senga osv? Jeg er skikkelig dårlig på å la tlf ligge i fred når jeg har lagt meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. februar 2015 #1370 Del Skrevet 2. februar 2015 Hehe, regner med det ikke blir noe bedre når ungen er ute gitt Jeg er veldig fæl til å dra frem telefonen når jeg våkner sånn Det hjelper supermasse lizm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 2. februar 2015 #1371 Del Skrevet 2. februar 2015 Føler virkelig med dere som har insomnia nå! Jeg våknet 0530 og fikk ikke sove igjen (hadde sovnet rundt kl 22) og er helt surrete av trøtthet i dag. Søvnbehovet er vanvittig mye større nå som jeg er gravid, kjenner jeg. Håper dere opplever bedring snart Her har melka begynt å komme. Litt søl om natta blir det etterhvert, men godt at den er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 2. februar 2015 #1372 Del Skrevet 2. februar 2015 Hehe, regner med det ikke blir noe bedre når ungen er ute gitt Jeg er veldig fæl til å dra frem telefonen når jeg våkner sånn Det hjelper supermasse lizm. Søvnen blir nok ikke bedre, men livet blir veldig mye rikere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. februar 2015 #1373 Del Skrevet 2. februar 2015 Råd mot insomnia: Ingen telefon/pc i senga, stå opp og gjør noe annet når du merker at du ikke får sove lenger. Lag en kopp te, les en bok eller dra frem strikketøyet. Rolige aktiviteter altså Jeg har slitt med dette siden uke 13, og jeg har perioder som er helt ok, og perioder som er helt ræva. Er fremdeles 50 % sykemeldt, og det tror jeg nesten jeg kommer til å være ut svangerskapet. Jeg blir ihvertfall ganske psykisk sliten av å ikke få nok søvn over tid, så jeg vet jeg har noe å se frem til når ungen er ute Det hjelper forhåpentligvis å slippe å bruke hjernen så aktivt og å mulighet til å legge seg nedpå nå og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millemor84 Skrevet 2. februar 2015 #1374 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Hvorfor er det dere ikke får sove eller hva ligger dere våkne for? Selv har jeg hatt litt vanskeligheter i perioder, men da merker jeg det er fordi jeg ligger for mye på sofaen pga lav energi Så da har jeg faktisk tvunget meg selv til å gjøre noe fysisk og da retter det seg litt altså! Var i svømmehallen fredag kveld og jeg har sovet som et barn siden!! Svømte ikke så mye pga bekken som verker litt, men bare det å badee gjør meg deilig og salig Sov da hele 10 timer!!!! i strekk til lørdag <3 Vet ikke om noen av dere har det på samme måte, men hvis det kan hjelpe en av dere på lik linje som meg selv, så hjelper det å dele erfaringen Endret 2. februar 2015 av Millemor84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 2. februar 2015 #1375 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har sovet dårlig i tre år nå... som LindaM sier, jeg er veldig fornøyd med fem timer sammenhengende Nå har jeg blitt skikkelig forkjøla, så forrige natt var verre enn normalen. Om ikke annet var det egentlig ganske kos å ha en tass som limte seg godt innpå da han kom oppi senga i totiden. Jeg liker å høre på pustingen fra både han og mannen, det er en ganske beroligende ting sånn midt på natta når man ikke får sove. Sånn sett gleder jeg meg litt til ammingen. Den gjorde at jeg sovnet nesten umiddelbart etter en nattoppvåkning, kontra den normale ligge og vri seg-varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. februar 2015 #1376 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Hvorfor er det dere ikke får sove eller hva ligger dere våkne for? Selv har jeg hatt litt vanskeligheter i perioder, men da merker jeg det er fordi jeg ligger for mye på sofaen pga lav energi Så da har jeg faktisk tvunget meg selv til å gjøre noe fysisk og da retter det seg litt altså! Var i svømmehallen fredag kveld og jeg har sovet som et barn siden!! Svømte ikke så mye pga bekken som verker litt, men bare det å badee gjør meg deilig og salig Sov da hele 10 timer!!!! i strekk til lørdag <3 Vet ikke om noen av dere har det på samme måte, men hvis det kan hjelpe en av dere på lik linje som meg selv, så hjelper det å dele erfaringen For min del er det ikke noen spesiell grunn til at jeg ligger våken. Jeg våkner som regel i 3-4 tiden og får ikke sove igjen. Er stuptrøtt og lys våken på en gang på en måte Jeg sover ikke noe på dagtid, og har ikke merket noen forskjell på om jeg er i aktivitet, om det er helg osv. Det er lettere å sovne igjen når jeg slipper å tenke at jeg må stå opp tidlig om 2-3 timer, og det er vel i bunn og grunn derfor jeg er sykemeldt. Edit: Og gubben sover på gjesterommet så jeg ikke våkner hver gang han vrir seg i senga eller begynner å snorke Endret 2. februar 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. februar 2015 #1377 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har egentlig alltid sovet lett og hatt mange oppvåkninger om natta. Nå må jeg mye oftere på do, og er tørst om natta, så våkner jeg litt ekstra av det. Og så har jeg noen ekstra vondter som ikke hjelper til akkurat. Men det er ikke noe krise for min del, har jo ikke noen andre barn som krever noe av meg. Tar meg en time på øyet etter jobb og sover ut når jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 2. februar 2015 #1378 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg blir alltid sulten når jeg våkner på natta..så ligger jeg å prøver å sove igjen men det går ikke fordi jeg blir kvalm så sulten jeg blir.. Har noe å knaske på i nattbordet, men får ikke sove igjen fordiom det har heldigvis blitt bedre, men skjer en gang i uken eller noe. Jeg kunne sovt i 12 timer hver dag, gjør det i helgene!! Så merker jeg at hvis jeg er sosial på kveldene, så er det veldig vanskelig å stå opp dagen etterpå. Nå blir vel valget å være sosial eller å sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 2. februar 2015 #1379 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har nesten motsatt problem jeg kan sovne hvor som helst og når som helst. Om det er i sofaen hos venner eller to timer etter at jeg stått opp spiller ingen rolle har heldigvis ikke opplevd at jeg ikke har fått sove om natta. Det må være fælt, spesielt når man skal på jobb noen timer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 2. februar 2015 #1380 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg vil bare slenge inn ett godt ord for tfk! Håndbrems er en luksus i hverdagen!!! =D brukt mye tfk og babyjogger i barnehagen her, og jeg elsker tfk! Mye plass både i bag og sittedel også! Noe som er bra da disse små er små når vinteren kommer, og det er greit med pose i baggen :D Takk for tips kjøpte du den der multibagen som barnet kan sitte vendt mot deg frem til ca. et år eller har du vanlig hardbag? vet du forresten om en bag fra 2011 kan brukes på ny vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå