Gå til innhold

Er det håp for en sjenert mann, å treffe en sjenert jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synd å høre at du antagelig har skremt bort en bra mann.

Men det andre du skriver er godt å lese. Det gir håp :)

Anonymous poster hash: a258b...70b

Det er håp :)

Jeg vet ikke om jeg har skremt fyren. Sitter her og venter på en tilbakemelding og holder på å tørne... jeg håper jeg ikke har skremt han. Kan ikke huske å ha vært så fjollete opptatt av en mann før noen gang :P men han er sjenert og stille, så ikke lett å vite hva han tenker og mener.

Anonymous poster hash: 43170...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er håp :) Jeg vet ikke om jeg har skremt fyren. Sitter her og venter på en tilbakemelding og holder på å tørne... jeg håper jeg ikke har skremt han. Kan ikke huske å ha vært så fjollete opptatt av en mann før noen gang :P men han er sjenert og stille, så ikke lett å vite hva han tenker og mener. Anonymous poster hash: 43170...272

Nei... Sjenerte og stille menn, trenger litt tid på å gruble ;)

Anonymous poster hash: a258b...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja, kanskje du ikke er så sjenert likevel, men at det er andre ting som holder deg tilbake. Redsel for å bli avvist og for å miste kontroll. Fullt forståelig, det. Jeg tipper at når du treffer ei du virkelig liker, kommer du til å be henne ut og sikkert snakke om andre ting enn jobb, skole, kurs eller andre "trygge" tema :)

Vel... Jeg har egentlig truffet ei på nettet nå.... Som jeg liker, og hun har skrevet at hun er litt sjenert i profilen.

Men vi har skrevet til hverandre flere ganger daglig i over en mnd nå... Om hverdagen...

Og det er det. Jeg har ikke engang spurt henne hva hun heter... :(

Anonymous poster hash: a258b...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vel... Jeg har egentlig truffet ei på nettet nå.... Som jeg liker, og hun har skrevet at hun er litt sjenert i profilen.

Men vi har skrevet til hverandre flere ganger daglig i over en mnd nå... Om hverdagen...

Og det er det. Jeg har ikke engang spurt henne hva hun heter... :(

Anonymous poster hash: a258b...70b

det må du jo spørre om
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Sjenerte og stille menn, trenger litt tid på å gruble ;)

Anonymous poster hash: a258b...70b

Ja det har jeg skjønt. Så prøver å få han til å skjønne at det ikke er noe stress. Men ikke så lett.. jeg får i hvert fall testet min tålmodighet ;) Den er større enn jeg hadde trodd gitt.

Anonymous poster hash: 43170...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du jo spørre om

Eller kanskje jeg skal presentere meg selv først...?

Anonymous poster hash: a258b...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje jeg skal presentere meg selv først...?

Anonymous poster hash: a258b...70b

Det er en veldig god ide :) Du må faktisk komme deg litt ut av din komfortsone. Så da er dette et fint lite steg å ta :) Gi henne også ditt telefonnummer.

Anonymous poster hash: 43170...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er håp :)

Jeg vet ikke om jeg har skremt fyren. Sitter her og venter på en tilbakemelding og holder på å tørne... jeg håper jeg ikke har skremt han. Kan ikke huske å ha vært så fjollete opptatt av en mann før noen gang :P men han er sjenert og stille, så ikke lett å vite hva han tenker og mener.

Anonymous poster hash: 43170...272

Kan jeg spørre om hvorfor du tror kanskje har skremt han bort?

Anonymous poster hash: 995d2...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvorfor du tror kanskje har skremt han bort?

Anonymous poster hash: 995d2...802

Fordi jeg virker så veldig utadvent og populær. Jeg får ofte 100 likes på bilder ol på FB :P Og får alltid masse kommentarer og oppmerksomhet. Selv synes jeg det er litt vanskelig. Ja jeg liker det, men jeg blir også veldig forlegen av dette. Han er en mer stille og rolig person, men han er så absolutt likt av sine venner. Kanskje han er redd han kommer i skyggen av meg? Men i virkeligheten, så vil det være jeg som kommer i skyggen av han, fordi han er et fantastisk flott menneske. Han vet det bare ikke selv.

Men jeg har ikke skremt han helt vekk ;) Heldigvis.

Anonymous poster hash: 43170...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten legge til at jeg har tatt litt styring her. Han virker å ha lyst men virker også til å ikke tørre ta noe initiativ. Så om jeg ikke hadde tatt litt styring så hadde det nok kanskje kokt bort. Den enkleste løsningen når noe er litt skummelt.

Jeg er ikke vant til å ta styring. Har ikke gjort det før og jeg synes det er dritskummelt. Men jeg bare må finne ut av hva dette kanskje kan være. Og håpe jeg ikke har kjørt over han, men bare dyttet litt pent. Vanskelig balanse det der.

Du som sjenert mann - ville du foretrukket en som tar litt styring? At det blir litt enklere å tørre?

Anonymous poster hash: 43170...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten legge til at jeg har tatt litt styring her. Han virker å ha lyst men virker også til å ikke tørre ta noe initiativ. Så om jeg ikke hadde tatt litt styring så hadde det nok kanskje kokt bort. Den enkleste løsningen når noe er litt skummelt.

Jeg er ikke vant til å ta styring. Har ikke gjort det før og jeg synes det er dritskummelt. Men jeg bare må finne ut av hva dette kanskje kan være. Og håpe jeg ikke har kjørt over han, men bare dyttet litt pent. Vanskelig balanse det der.

Du som sjenert mann - ville du foretrukket en som tar litt styring? At det blir litt enklere å tørre? Anonymous poster hash: 43170...272

Du minner veldig om ei jeg traff på nett for ett halvt år siden :)

Husker jeg frika helt ut da jeg ble venn med henne på Facebook. Hun hadde 1500 venner, og fikk sykt mange likes på bildene sine. Det gjorde meg litt nervøs. Så jeg prøvde å virke litt mer utadvendt da jeg traff henne IRL første gang, mens hun virka mer sjenert enn jeg hadde fått inntrykk av :)

Jeg tror at siden han er sjenert, og antagelig har ett inntrykk av at du ikke er det, så håper han kanskje at du skal være litt aktiv? Det gjør det jo litt lettere for han?

Men har du sagt til ham at du er sjenert?

Anonymous poster hash: a258b...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du minner veldig om ei jeg traff på nett for ett halvt år siden :)

Husker jeg frika helt ut da jeg ble venn med henne på Facebook. Hun hadde 1500 venner, og fikk sykt mange likes på bildene sine. Det gjorde meg litt nervøs. Så jeg prøvde å virke litt mer utadvendt da jeg traff henne IRL første gang, mens hun virka mer sjenert enn jeg hadde fått inntrykk av :)

Jeg tror at siden han er sjenert, og antagelig har ett inntrykk av at du ikke er det, så håper han kanskje at du skal være litt aktiv? Det gjør det jo litt lettere for han?

Men har du sagt til ham at du er sjenert?

Anonymous poster hash: a258b...70b

Ikke sagt det nei. Men han måtte faktisk jobbe litt for å sjekke meg opp da jeg var veldig sjenert når vi møttes (via felles venner). Jeg holdt igjen da. Men har tatt litt styring nå fordi jeg virkelig ønsker å bli bedre kjent med han. Så jeg prøver å trå forsiktig men også gønne litt på.

Anonymous poster hash: 43170...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, Draugen her igjen.

Det at du ikke klarer å ta imot ros og komplimenter, er en uvane du ikke er alene om. Jeg slet også med dette. Det som hjalp meg var å ha en "forhåndsvalgt" reaksjon: Smil pent og si takk.

Sosiale ferdigheter: Vi er litt dårlige på å tenke på at vi kan forbedre dette. Det er liksom sånn at vi tenker jeg vil være meg selv og det.... Jaha, og hvem er deg selv? Han som går alene og "alle" ler av fordi han er klønete? For å si det som det er: hvis det er noe vi ikke får til, trenger vi nye ferdigheter. Visselig er det lettere for utadvendte personer å holde sosial flyt. Som mygg flagrer de rundt i lokalet og er like mye til irritasjon som til glede. Fordelen, husker du? Som innadvendt har du mye bedre forutsetninger til å skape en rolig, behagelig vi-to- stemning. Husk at det er overkuddsenergien din du bruker på andre i sosiale sammenhenger. Du tar ikke energi fra dem. Du har det lettere å bli oppfattet som dyp og seriøs.

Avvisning? Hvis den du ber ut ikke har tid, er det ingen avvisning. Det har ingen ting med deg å gjøre. Hvis du mottar et frekt og utidig svar, har det ingen ting med deg å gjøre. Hun har en dårlig dag. Elelr kanskje bare dårlige dager.

For å si min mening. Det er krevende, ofte vondt, å legge arbeid i seg sjøl for å for lykkes bedre med kvinner (og i livet), men det er verdt det. Kvinnene er verdt det.

Det her klarer du. Andre har klart det før deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en veldig god ide :) Du må faktisk komme deg litt ut av din komfortsone. Så da er dette et fint lite steg å ta :) Gi henne også ditt telefonnummer. Anonymous poster hash: 43170...272

Har en skikkelig dårlig følelse nå.

Skrev en melding til henne i går. Der jeg også nevnte at jeg skulle en tur opp i nærheten av der hun bor. Det var vel ett slags hint fra min side, at jeg håpet hun skulle svare "da må vi forsøke å treffes e.l." Men jeg fikk ikke noe svar av henne i går....

I stad skrev jeg en ny melding (og det pleier jeg aldri å gjøre, jeg sender aldri to meldinger på rad, uten at hun svarer i mellom) der jeg bare skrev "god morgen, håper du får en fin dag. Hilsen .......

Og hun har lest meldingene.....

Så om hun ikke svarer regner jeg vel egentlig med at hun syns det er hyggelig å prate med meg. Men ikke er så interessert i å treffes.....

Anonymous poster hash: a258b...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust nå :) du er jo selv en som trenger litt tenketid. Hun er nok slik hun også. Og det er tross alt arbeidstid nå så kan hende hun venter til hun er hjemme før hun svarer.

Anonymous poster hash: 43170...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Vel... Jeg har egentlig truffet ei på nettet nå.... Som jeg liker, og hun har skrevet at hun er litt sjenert i profilen.

Men vi har skrevet til hverandre flere ganger daglig i over en mnd nå... Om hverdagen...

Og det er det. Jeg har ikke engang spurt henne hva hun heter... :(

Anonymous poster hash: a258b...70b

Da er det bare å kjøre på. Bli mer personlig. Avtal et møte så fort som mulig, ellers så renner det ut i sanden. You can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å være mann å sjenert samtidig er ganske turn-off for de fleste kvinner ...man skal være heldig å treffe den rette under svært tilpassa omstendigheter da.

Tror nok det beste er å jobbe med sjenansen, det nytter ikke hvor *bra* en ser ut ..ei heller om man er høy mørk osv..

Du må ta initiativ og ikke være redd å gå på flere smeller underveis. Det skjer ikke at kvinnfolk gjør det ihvertfall. Så skal du samtidig passe deg for å ikke over-investere i dem uten at de på et rimelig tidspunkt investerer tilbake.

Da mange egentlig mage bare liker å sitte der å motta oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Mannen min er kjempekjekk og har ingen problemer med å dra damer, men er veldig sjenert når det kommer til damer :P

Da vi endte opp på date så var han så sjenert at han skalv stakkar. Jeg er veldig utadvendt og finnes ikke sjenert så det gjorde at jeg stilte spørsmål og fant ut om vi hadde felles interesser slik at vi fikk ting å prate om.

Vi passer egentlig veldig godt sammen fordi vi er såpass motsetninger til hverandre i forhold til sjenanse, men har masse felles interesser og har det utrolig gøy sammen :)

Poenget er at du kanskje passer mer sammen med en ikke sjenert dame enn en sjenert dame. Det aller viktigste er at du treffer en dame med samme verdier, moraler, interesser og som får deg til å le og som du kan ha det gøy med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er kjempekjekk og har ingen problemer med å dra damer, men er veldig sjenert når det kommer til damer :P

Da vi endte opp på date så var han så sjenert at han skalv stakkar. Jeg er veldig utadvendt og finnes ikke sjenert så det gjorde at jeg stilte spørsmål og fant ut om vi hadde felles interesser slik at vi fikk ting å prate om.

Vi passer egentlig veldig godt sammen fordi vi er såpass motsetninger til hverandre i forhold til sjenanse, men har masse felles interesser og har det utrolig gøy sammen :)

Poenget er at du kanskje passer mer sammen med en ikke sjenert dame enn en sjenert dame. Det aller viktigste er at du treffer en dame med samme verdier, moraler, interesser og som får deg til å le og som du kan ha det gøy med.

Dette svaret syntes jeg var bra +1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust nå :) du er jo selv en som trenger litt tenketid. Hun er nok slik hun også. Og det er tross alt arbeidstid nå så kan hende hun venter til hun er hjemme før hun svarer. Anonymous poster hash: 43170...272

Fikk svar i dag! :danse:

Men det tok jammen sin tid! :)

Anonymous poster hash: a258b...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...