Gå til innhold

Hvordan kan menn som blir voldtatt bli humor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når har du listet opp personer? Jeg kan ikke se at du har skrevet noen navn jeg altså.

Oh lord.. Noen personer som har opplevd noen av de hendelsene jeg listet opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

F.eks. "Kill Buljo". Der blir hovedpersonen voldtatt på det groveste i sykesengen mens han ligger i koma. Hadde offeret vært en kvinne, tror jeg det hadde blitt saftige reaksjoner fra alle hold.

Anonymous poster hash: 88b44...caa

Men det er jo en parodi på Kill Bill, der den hovedpersonen (kvinne) opplever det samme. Men ja, ser poenget. I Kill Bill var jo ikke den delen humor liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg bare satte det litt på spissen, sånn i god KG-ånd ;) Har ikke sagt at noen mener at man skal tvangsinnlegges.

Ja. Nei. Klart det skal ikke spøkes med i tide og utide, men jeg nekter å ha dårlig samvittighet for å la meg underholde av Tarantino - f.eks.

Saken er jo at det store flertallet lar seg underholde av hans filmer, men hadde det vært kvinner som hadde blit lemlestet og voldtatt på det groveste, så hadde du kanskje ikke "nektet å ha dårlig samvittighet"?

Men det er jo en parodi på Kill Bill, der den hovedpersonen (kvinne) opplever det samme. Men ja, ser poenget. I Kill Bill var jo ikke den delen humor liksom.

Nettopp. Det som er hele poenget.

Anonymous poster hash: 88b44...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Saken er jo at det store flertallet lar seg underholde av hans filmer, men hadde det vært kvinner som hadde blit lemlestet og voldtatt på det groveste, så hadde du kanskje ikke "nektet å ha dårlig samvittighet"?

Nettopp. Det som er hele poenget.

Anonymous poster hash: 88b44...caa

Oh, my...

Jeg tar ikke alt så forferdelig høytidelig. Kanskje flere her skulle prøve det. Som sagt, jeg ler og vitser ikke med at mennesker blir voldtatt, men klarer å skille på virkelighet og film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er jo at det store flertallet lar seg underholde av hans filmer, men hadde det vært kvinner som hadde blit lemlestet og voldtatt på det groveste, så hadde du kanskje ikke "nektet å ha dårlig samvittighet"? Nettopp. Det som er hele poenget. Anonymous poster hash: 88b44...caa

Du tuller? Har du sett Kill Bill?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Oh lord.. Noen personer som har opplevd noen av de hendelsene jeg listet opp..

Jeg tror nok jeg har svart på det flere ganger. Tror faktisk jeg nesten har skrevet det i hvert innlegg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok jeg har svart på det flere ganger. Tror faktisk jeg nesten har skrevet det i hvert innlegg :)

Nei det har du ikke, du har svart at du ikke har ledd av personer som har slått seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nei det har du ikke, du har svart at du ikke har ledd av personer som har slått seg:)

Jeg har svart "jeg ler ikke av mennesker som har det vondt". Må du ha det mer inn med teskje enn det? Jeg har prøvd så godt jeg kan å forklare med eksempler og alt, og såhar du enda faktisk ikke klart å få det inn?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart "jeg ler ikke av mennesker som har det vondt". Må du ha det mer inn med teskje enn det? Jeg har prøvd så godt jeg kan å forklare med eksempler og alt, og såhar du enda faktisk ikke klart å få det inn?

Det handler ikke om noen du ser har det vondt, du trenger ikke vite at det er støtende for personen en gang. Derfor jeg ba deg tenke deg nøye om.

Men hvis du aldri har ledd av noe som kan ha gjort andre vondt så tar jeg av meg hatten for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Voldtekt er ikke humor. Hvorfor er folk så ekle?

Er man ekkel hvis man ler av at noen mister såpa i dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Er man ekkel hvis man ler av at noen mister såpa i dusjen?

Så klart ikke. Å miste ei såpe er ikke voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart ikke. Å miste ei såpe er ikke voldtekt.

Hvis noen ler av at noen mister såpa, så lager de en spøk om voldtekt jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Det handler ikke om noen du ser har det vondt, du trenger ikke vite at det er støtende for personen en gang. Derfor jeg ba deg tenke deg nøye om.

Men hvis du aldri har ledd av noe som kan ha gjort andre vondt så tar jeg av meg hatten for deg.

Har man sosiale antenner så vet man hva som er støtende for en person og ikke. Derfor ler man f.eks ikke av voldtekt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man sosiale antenner så vet man hva som er støtende for en person og ikke. Derfor ler man f.eks ikke av voldtekt.

For noe forbanna piss, sorry men herregud. Så du mener at så og si alle menn mangler sosiale antenner?

For jeg kan love deg at vi alle har ledd av noen som har det vondt eller en vits om noe som er litt på kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Hvis noen ler av at noen mister såpa, så lager de en spøk om voldtekt jo.

Javel? Hva har såpe med voldtekt å gjøre? Er det en ny trend?

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Javel? Hva har såpe med voldtekt å gjøre? Er det en ny trend?

Er du dum eller bare later du som?

Det er akkurat hva vi har pratet om her inne. Og jeg mener det er en helt ok spøk mens mange her inne syns det er forkastelig.

Så du syns altså det er ok å spøke med gutter som mister en såpe i dusjen på et fengsel f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Har man sosiale antenner så vet man hva som er støtende for en person og ikke. Derfor ler man f.eks ikke av voldtekt.

Det er vel ingen som ler av voldtekt. Tror en må prøve å skille snørr og barter her. Du mener at jeg og flere med meg ikke har sosiale antenner. Jeg finner det ekstremt merkelig, da jeg går for å ha veldig gode sosiale antenner, til tross for at jeg ser humoren i f.eks Tarantino-filmer. Helt merkelig at noe sånn liksom skal definere en som et slags utskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Det er vel ingen som ler av voldtekt. Tror en må prøve å skille snørr og barter her. Du mener at jeg og flere med meg ikke har sosiale antenner. Jeg finner det ekstremt merkelig, da jeg går for å ha veldig gode sosiale antenner, til tross for at jeg ser humoren i f.eks Tarantino-filmer. Helt merkelig at noe sånn liksom skal definere en som et slags utskudd.

Men vil du ikke si at de med empati ser det groteske i humoren - og ikke ren humor generelt?

Jeg ler av mye på kanten - men jeg ler ikke av overgrep og voldtekt. Dog kan jeg se den sorte humoren i noe - men finner det fortsatt ikke morsomt eller humoristisk. Perverst og et kraftig virkemiddel, ja.

Den kommentaren i den filmen er jo ikke noe som gjør seg i et standup show liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Er du dum eller bare later du som?

Det er akkurat hva vi har pratet om her inne. Og jeg mener det er en helt ok spøk mens mange her inne syns det er forkastelig.

Så du syns altså det er ok å spøke med gutter som mister en såpe i dusjen på et fengsel f.eks?

Har aldri hørt det uttrykket "miste såpe i dusjen" hvis det betyr noe annet. For meg betyr det å miste en vanlig såpe. Ja bare kall meg dum :P Har ikke lest gjennom alle svara. Har lest hva tråden handler om jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...