Gå til innhold

Jørgen Foss hos Hellstrøm...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er en helt utrolig irriterende fyr!

De overvektige hadde helt klart hatt godt av en annen talsmann.

Anonymous poster hash: 34fd6...fc4

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han IRRITERER meg grenseløst. Har ikke sett så mye til han, men de gangene jeg har det har jeg fått inntrykk av at han er en unnasluntrende, pysete og naiv mann som kun skylder på alt rundt han og ikke innser at HAN er problemet



Anonymous poster hash: f6a64...333
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mye av det han uttaler seg om er tullete og er sjelden enig med han. Derimot syns jeg han gjorde en god figur sammen med Hellstrøm, han var mye mer positivt innstilt enn de fleste i det programmet, og han gjorde faktisk en endring med livet sitt. Bortsett fra at han var lett skeptisk når han så fisk i vasken, så var han positiv gjennom hele programmet. Fikk faktisk et bedre inntrykk jeg :)



Anonymous poster hash: d81a7...38b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Noen som har sett filmen om ham, "et lass med fett" tror jeg den het ?

Jeg må si ærlig at jeg liker Jørgen Foss som menneske, men ikke som talsperson. Han er et godt menneske, morsom, full av liv og har mye som jeg respekterer. Jeg syns nok han burde se litt mer innover enn det jeg tror han gjør. Jørgen er Jørgen, det hadde ikke vært det samme uten ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Fyren kan fremstå litt "tullete" ja, men jeg føler ærlig at det ikke finnes noe vondt i fyren. Liker han jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han som person er sikkert ok, men han må være voksen nok til å innrømme at vektproblemene har en sammenheng med livsstilen og matvalgene han har tatt.

Når han hardnakket står fast på at han alltid har hatt et helt normalt og sunt kosthold og ikke aner hvorfor han er blitt overvektig er det noe som skurrer i selvinnsikten ihvertfall.



Anonymous poster hash: 74869...ff3
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som person er han sikkert helt ok. Men som talsmann for overvektige gjør han ingen god jobb med alle de tullete uttalelsene sine. Det virker som det er alle andres skyld at han er tykk, og ikke at hva og hvor mye man spiser er et fritt valg.

Anonymous poster hash: b3621...87f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre enn meg som syns det er rart at han ikke går ned i vekt? Har han ikke fått sponset gastric bypass operasjon?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre enn meg som syns det er rart at han ikke går ned i vekt? Har han ikke fått sponset gastric bypass operasjon?

Han betalte operasjonen selv. Vet at han gikk ned 100 kg det første året etter operasjonen. Det er to år siden han ble operert. Lurer på hvordan det går med han nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre enn meg som syns det er rart at han ikke går ned i vekt? Har han ikke fått sponset gastric bypass operasjon?

Ha? Han har jo gått ned kjempe masse siden operasjonen

På denne siden http://www.kjentfolk.no/slanket-bort-100-kilo/ ser du bilde av han før og etterpå og om du ikke ser forskjell i ansiktet hans og kroppen synes jeg det er rart. Klart 100 kg synes. Og operasjonen betalte han for selv!

Jeg har ikke noe i mot fyren i seg selv, foruten om at jeg synes han har kommet med fryktelig mange tåpelige uttalelser opp igjennom tidene.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over hvor aktiv han var! Hvordan rekker han å bli feit!?

Anonymous poster hash: 8ada6...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han er irriterende. Jeg synes ikke han burde ha rett til å være representant for oss overvektige når han sier og gjør så mye dumt.



Anonymous poster hash: baa78...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er irriterende. Jeg synes ikke han burde ha rett til å være representant for oss overvektige når han sier og gjør så mye dumt.

Anonymous poster hash: baa78...0f3

Da syns jeg du kan stille til valg, siden du mener han er feil representant for dere overvektige.

Det er vel ikke akkurat den mest ettertraktede posisjonen i samfunnet, og Jørgen Foss er vel den eneste som har sagt seg villig til å ta jobben. All ære til ham når man ser den ekstreme hetsen han må leve med.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne på kg er det veldig mange som har sterke meninger om mangt og som både har sagt og gjort mye dumt generelt. Mange av de som våger å kritisere han nå: hvorfor forfølger dere han og skal ta han, samtidig som dere er veldig lite selvkritiske på hva dere selv lirer av dere?



Anonymous poster hash: 1fcf2...353
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ingen stor vitenskap om hvordan han har blitt så stor (eller andre i den størrelsen). Alle skjønner jo at han ikke har levd på bare sunn mat i moderate mengder. At familien og han selv fornekter det er velkjent blandt alle som veier alt, alt for mye.

Ta dere en titt i butikkene neste gang. Se om dere ser noen som er veldig tykke og ta en titt oppi handlekurven. Så ser man årsaken. Å borforklare det med at de handler masse til venner, kjente og bestemødre er bare enda en av disse bortforklaringene. Ingen blir over 100 kg for tung ved å handle sjokolade til bestemor.



Anonymous poster hash: b3621...87f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen stor vitenskap om hvordan han har blitt så stor (eller andre i den størrelsen). Alle skjønner jo at han ikke har levd på bare sunn mat i moderate mengder. At familien og han selv fornekter det er velkjent blandt alle som veier alt, alt for mye. Ta dere en titt i butikkene neste gang. Se om dere ser noen som er veldig tykke og ta en titt oppi handlekurven. Så ser man årsaken. Å borforklare det med at de handler masse til venner, kjente og bestemødre er bare enda en av disse bortforklaringene. Ingen blir over 100 kg for tung ved å handle sjokolade til bestemor. Anonymous poster hash: b3621...87f

Å... ;) Nabo'n vår veier nærmere 150 kg (etter eget utsagn), men hun handler bare for besteforeldrene sine...

Anonymous poster hash: 34fd6...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøstra mi er ganske overvektig, og vi diskuterte han og hun derre Kari Jaquesson en gang.

Vi var begge enig i at han der er en dårlig talsperson for overvektige.

Han snakker alt for mye ut ifra seg selv hele tiden. Ikke alle overvektige er som han!!

Min søster er foreksempel helt klar på at hin er overvektig fordi hun putter inn for mye og beveger seg for lite.

Altså er det selvforskyldt.

Men hva så??!

Gir det andre rett til å kritisere henne? -nei!

Har vi ikke alle våre laster, noen mer synligere enn andre? -ja!

Hun foreksempel, jobber fullt, har kjæreste og mange venner og er en veldig positiv og glad person.. Man MÅ ikke stakkarsliggjøres fordi om man er tykk!!

Nei! Han der Jørgen Foss må snart skjønne at noen overvektige faktsik bare vil være i fred og ikke vil ha sympati, ikke trenge å unnskylde seg fordi de spiser for mye og rett og slett bare vil bli sett på som alle andre mennesker.

Jeg er selv slank/normal og spiser sundt, jogger går mye på ski/rulleski, men jeg røyker i blandt. Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt for svak fordi jeg røyker, det er tvert om et valg jeg tar -risikoen det er å røyke veid opp mot gleden det gir, tilsier at jeg tar meg en sigg med god samvittighet i helgene. Innbiller meg at det kan være litt det samme med mat for de som er overvektige?!

Anonymous poster hash: 49249...a2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...