Gå til innhold

Til dere som er jomfrue.

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

En sånn mann vil jeg ha! *thumbs up* :)

Jeg trenger ingen ring på fingeren akkurat, men sex på første daten er ikke noe jeg vil;)

Man ligger da ikke med alle man liker..

:blomst::herremann:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å være jomfru når man er 26 er jo noe å være stolt over. Selv har jeg gjort det flere ganger og jeg synes det er greit å ha litt erfaring :P Jeg kunne ønsket jeg ventet litt lengere, men jeg følte meg klar og jeg var trygg på han jeg gjorde det med også. Og da var det på en åte ingen vits å vente lenger heller.

Skrevet

Så klart onanerer jeg. Blir jo kåt litt fantasier. Ingenting er som litt kos med seg selv. Er jo bare meg selv som vet hva jeg liker best og hvordan jeg skal få den beste orgasmen. Tror ikke jeg hadde hatt det så godt med en ons, en jeg egentlig ikke vil ha sex med.

Anonymous poster hash: 01efa...265

Jeg var jomfru frem til mai i år(er 24 år). Da gjorde jeg det med en jeg likte veldig godt, og det var helt fantastisk. Etter det har jeg hatt lyst på sex hele tiden, og oppdaget at det å kose med seg selv ikke er det samme i det hele tatt som sex med en annen person. Spenningen, all berøringen og alt i rundt det er så deilig! Så jeg håper du får oppleve det snart:) men, med en person du liker godt da.

:)

Anonymous poster hash: 2b778...c51

Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 25 år helt uten å opphøye sex til noe guddommelig eller se ned på de som debuterte tidlig. Alt jeg ønsket var at første gang skulle være med en som ville, som jeg var trygg på og som jeg ikke ville angre på etterpå og som ei som ikke er spesielt attraktiv så fant jeg ikke en sånn før jeg var 25 år gammel. Da jeg var 16 hadde jeg ikke engang vært på date, for ikke å snakke om at jeg aldri hadde kysset. For noen så skjer disse tingene i et annet tempo enn for gjennomsnittet,

Anonymous poster hash: 0df70...f07

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...