Gå til innhold

Til dere som er jomfrue.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gamle er dere? Hvorfor er dere fortsatt jomfru?

Selv er jeg kvinne 26 år og fortsatt jomfru. Er ikke flau over det, heller stolt for at jeg ikke har ligget med noen jeg hadde angret på, og klart meg å holde meg unna all slags menn. Har heller ikke blitt skikkelig forelsket i noen enda. Vil jo ikke ha sex med noen jeg ikke blir skikkelig kåt på. Det blir jo for kjedelig. Jeg er nok også den type kvinne som ikke forelsker seg lett. Blir ikke sammen med hvem som helst bare for å være sammen med noen, eller ha sex med noen bare for å miste jomfrudommen. Nei da vil jeg heller være jomfru. Er noen som har prøvd å fått meg til sengs, men nei takk. Jeg er sta ;)

Det er vel ikke så unormalt og rart med ei kvinne på 26 år som er jomfru? Noen må jo være det også. Jeg synes jeg hadde blitt for kjedelig hvis jeg skulle være lik alle andre. Er bare ikke meg liksom.

Anonymous poster hash: 01efa...265

Det her blir for dumt for meg ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jomfru kvinner er jo bare nam. Deilig å vite at de aldri har knullet en annen mann. Hadde jeg valgt mellom ei jomfru og ei ikke jomfru så hadde jeg valgt hun som var jomfru. Uansett alder.

Sant det mann, sant det mann:)

Anonymous poster hash: 5ee4c...7ba

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en kamerat som er 34 år og jomfru. Tenker at når det går så lang tid, så må vel terskelen også bli veldig høy for å prøve seg.

Anonymous poster hash: f7694...08c

Vet om noen laangt oppi åra som er jomfru. Da snakker vi 40- 50 ca. Virkee son greie snille folk, men kanskje de ikke har samme lystene som alle andre?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Vet om noen laangt oppi åra som er jomfru. Da snakker vi 40- 50 ca. Virkee son greie snille folk, men kanskje de ikke har samme lystene som alle andre?

De brenner antagelig inne med masse seksuell frustrasjon. Det er ikke alle som har tiltrekningskraft på damene vetu...

• Liker 1
Skrevet

Dere som tar passert 20 og fortsatt er jomfruer..... Onanerer dere eller har dere liksom ingen form for sex i det heletatt? Dere blir vel kåte? Sorry teit spørsmål... Lurer bare. Var 19 selv, han jeg er gift med. Men ble jo kåt og utforska før det. Eid vibrator fra jeg var 16 omkring.

Anonymous poster hash: 83251...a6f

Så klart onanerer jeg. Blir jo kåt litt fantasier. Ingenting er som litt kos med seg selv. Er jo bare meg selv som vet hva jeg liker best og hvordan jeg skal få den beste orgasmen. Tror ikke jeg hadde hatt det så godt med en ons, en jeg egentlig ikke vil ha sex med.

• Liker 1
Skrevet

De brenner antagelig inne med masse seksuell frustrasjon. Det er ikke alle som har tiltrekningskraft på damene vetu...

Hehe snakker du av erfaring nå dotter?:P

• Liker 2
Skrevet

Hehe snakker du av erfaring nå dotter?:P

Skrevet

Jo det vil jeg tro. Folk mister ikke lystene for det om de er jomfrue og opp i åra. Er bare synd at noen blir så frustrert at de havner i senga med noen de angrer på etterpå. Er vel ikke så opphissende følelse det og være kvalm etterpå.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hehe snakker du av erfaring nå dotter? :P

haha....neida. Men jeg vet da hvordan det er å gå i åresvis uten dame. Det føles ikke bra i det hele tatt.

Og dersom man da aldri har vært med en dame, så klarer jeg å forestille meg hvor ille det må være!

Et normalt oppegående menneske har store behov for fysisk og psykisk nærhet fra et annet menneske. Det er slik vi er konstruert. Å gå uten tilgang til dette vil gi helseplager.

• Liker 4
Skrevet

Det her blir for dumt for meg ja.

Ja, å ha sex med hvem som helst bare for å miste jomfrudommen blir for dumt for meg. Rettere sagt for ekkelt og kvalmendes.

• Liker 4
Skrevet

haha....neida. Men jeg vet da hvordan det er å gå i åresvis uten dame. Det føles ikke bra i det hele tatt.

Og dersom man da aldri har vært med en dame, så klarer jeg å forestille meg hvor ille det må være!

Et normalt oppegående menneske har store behov for fysisk og psykisk nærhet fra et annet menneske. Det er slik vi er konstruert. Å gå uten tilgang til dette vil gi helseplager.

Ja du sier noe der.. Kanskje helsekøene hadde blitt mye mindre hvis alle fikk mus?;) Hehe mus er de "nye" lykkepillene;)

Skrevet

Er selv mann og jomfru/uerfaren i en alder av 33 år.

Jeg opplever det ikke lenger som noe problem for meg personlig, men det er en erfaring jeg gjerne skulle gjort tidligere i livet. Jeg tror ikke mine seksuelle behov nødvendigvis er noe mindre enn hos andre menn i samme alder som meg, jeg har tvert i mot inntrykk av det motsatte.

Jeg vil ikke anse meg selv for å være noe mindre attraktiv enn gjennomsnittet, jeg har bare vært uheldig med hvor jeg har vært og til hvilken tid. Som student var jeg i mange år alltid den yngste ved mitt studiested og jentene der var ofte 5-10 år eldre enn meg og ikke interesserte i meg. Etter at jeg byttet universitet endte jeg opp i et studiemiljø der "alle" jeg studerte sammen med allerede hadde samboere. Jeg har aldri egnet meg til å sjekke opp på byen, og derfor har jeg egentlig aldri hatt andre arenaer enn universitet og arbeidsplass.

Vil legge til at første gang jeg forelsket meg var jeg fem år gammel, så det er veldig viktig for meg at dersom jeg skal være i et seksuelt forhold med noen, så må det være noen jeg har følelser for. For meg er det viktig at jeg allerede er forelsket. Det er ikke sånn å forstå at jeg aldri har fått tilbud om sex ...

• Liker 5
Skrevet

Jeg var ufrivillig jomfru fram til jeg var 31 år gammel og da valgte jeg og å oppsøke prostituert. Det å gå år ut og år inn i desperat seksuell frustrasjon er rett og slett helseskadelig, og jeg må si det er trist at kjønnsdrift og seksualitet ikke er en valgfri egenskap vi mennesker har. Verden hadde vært et bedre sted om det gikk an å legge fra seg lystene sine.

Anonymous poster hash: ee03b...784
  • Liker 1
Skrevet

Dere som tar passert 20 og fortsatt er jomfruer..... Onanerer dere eller har dere liksom ingen form for sex i det heletatt? Dere blir vel kåte? Sorry teit spørsmål... Lurer bare. Var 19 selv, han jeg er gift med. Men ble jo kåt og utforska før det. Eid vibrator fra jeg var 16 omkring.

Anonymous poster hash: 83251...a6f

Du kan banne på at jeg "napper løken", det er ikke det det handler om for meg. Det handler om å være klar, og for min del er jeg ikke det. Av en eller annen rar årsak får jeg dårlig samvittighet etter et skikkelig deilig runk?! Jeg vil helst gjøre det med en kvinne som forstår meg og mine behov, en som kjenner meg og som jeg kan stole på!

Så jeg drøyer den litt til ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja, å ha sex med hvem som helst bare for å miste jomfrudommen blir for dumt for meg. Rettere sagt for ekkelt og kvalmendes.

Nja, hvis tanken på sex er ekkelt og kvalmende så gjør du nok best i å holde dine ben samlet for resten av ditt liv ja.

• Liker 1
Skrevet

Nja, hvis tanken på sex er ekkelt og kvalmende så gjør du nok best i å holde dine ben samlet for resten av ditt liv ja.

Tanken på sex er ikke ekkelt. Tanken på å gjøre det med hvem som helst er ekkelt. Jeg vil ha sex med en jeg blir forelska i og han har jeg ikke funnet enda. Jeg kan vente til jeg blir 30, 40 og 50 for min del. Gir ikke opp håpet om å finne en jeg får følelser for av den grunn. Folk blir forelsket når de er gamle også så :P

• Liker 2
Skrevet

Tanken på sex er ikke ekkelt. Tanken på å gjøre det med hvem som helst er ekkelt. Jeg vil ha sex med en jeg blir forelska i og han har jeg ikke funnet enda. Jeg kan vente til jeg blir 30, 40 og 50 for min del. Gir ikke opp håpet om å finne en jeg får følelser for av den grunn. Folk blir forelsket når de er gamle også så :P

Hva er egentlig poenget med denne tråden?

Anonymous poster hash: f7694...08c

Skrevet

Selv om man har sex med flere vil det jo ikke si at man angrer? Jeg mistet den som 16 åring, og var siste i vennegjengen. Har hatt sex med 3 stk (Et forhold i 5 år, et i 6 mnd og en ONS), men angrer da ikke på noen av de.

Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg er ikke jomfru, men var 15 da jeg mistet jomfrudommen. Trodde jeg var klar, men jeg så i ettertid at jeg ikke var det. Det er bra at du venter, for da vet du at du er mest mulig klar for det. Synes absolutt ikke at det er unormalt :)

• Liker 1
Skrevet

Vel, du er naiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...