Gå til innhold

Til dere som er jomfrue.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, du er naiv.

Jeg er bare ikke så gal etter sex at jeg må ligge med hvem som helst. Sex er ikke livet mitt. Må godta at noen klarer å leve uten sex men heller vente på et forhold. Alle er ikke like. Når skal folk forstå det? Folk er alt for opptatt av sex. Er det rart det skjer voldtekt? De er desperat etter å få seg noe. Hadde jeg blitt voldtatt av en ekkel kåting så hadde livet mitt vært ødelagt. Enkelt og grett.

Anonymous poster hash: 01efa...265

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig poenget med denne tråden?

Anonymous poster hash: f7694...08c

Les første post du.

Skrevet

Er 25 år (Blir snart 26!) og fortsatt jomfru..

Hvorfor? Hmm.. an old promise to myself maybe?.. Mye pga. mørk fortid og fordi jeg rett og slett ikke har funnet personen jeg vil dele den opplevelsen med.

Kan relatere meg for jeg også er den typen som ikke blir ikke sammen med hvem som helst bare for å være sammen med noen, eller ha sex med noen bare for å miste jomfrudommen. Det er viktig for meg at personen jeg blir sammen med, eller deler denne opplevelsen med, vet hvem jeg er.

Jeg har blitt kalt for det meste pga dette.. utkast, taper, moralknyttet mann, naiv, weirdo osv. men det er jo ikke sånn at jeg dømmer alle som velger det stikk motsatte, selvom jeg har akseptert at det alltid vil være personer som ikke vil like/respektere mitt valg og grunn.

Og om du har hatt 10, 50, 100 osv. spiller jo ikke noe rolle for meg. Fortid er fortid. Hva som betyr noe er hvem du er og hvem du vil være i fremtiden. Dessuten så er fortiden fundamentet på hvem du er i dag og hvem du vil være i fremtiden. Dersom jeg oppriktig liker deg og vi har kjemi, then I`ll embrace all of you and your past, cause I`ll know that it molded the person I truly fell in love with today & the person I want to share all my intimate moments in the future...

• Liker 5
Skrevet

Dere som er 25 år og enda ikke har debutert kommer til å angre bittert over at dere har ventet så lenge med å oppleve noe så fantastisk. For ikke å snakke om at man går "glipp av" de jevnaldrende når de ser best ut.

Jeg vet i hvert fall at jeg ville vært ekstremt bitter. Men det er klart; man skal respektere alle valg som har med sex å gjøre så lenge det er innenfor loven.

Anonymous poster hash: 0bc84...e8b
Skrevet

Ikke normalt, enten aseksuell eller ekstremt lite tiltalende.

Anonymous poster hash: ce5d0...2c1

Gjest Gunfreak
Skrevet

Var 27 før jeg hadde sex første gang, car ikke viljen det sto på, men blanding av angst og dårlig selvtillit

• Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet

Det her blir for dumt for meg ja.

Trodde ikke noe var for dumt for deg, egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Dere som tar passert 20 og fortsatt er jomfruer..... Onanerer dere eller har dere liksom ingen form for sex i det heletatt? Dere blir vel kåte? Sorry teit spørsmål... Lurer bare. Var 19 selv, han jeg er gift med. Men ble jo kåt og utforska før det. Eid vibrator fra jeg var 16 omkring.

Anonymous poster hash: 83251...a6f

Jeg er i midten av 20-årene og er teknisk sett ikke jomfru, men jeg har ikke hatt sex siden jeg var i tenårene (og det var bare et par ganger), så i praksis er jeg vel en slags jomfru... Har ingen sexlyst i det hele tatt. Blir aldri kåt. Det er som om hele den delen av meg har blitt avstengt.

Anonymous poster hash: c3e8f...53b

Skrevet

Hvorfor? Hmm.. an old promise to myself maybe?.. Mye pga. mørk fortid og fordi jeg rett og slett ikke har funnet personen jeg vil dele den opplevelsen med.

Kan relatere meg for jeg også er den typen som ikke blir ikke sammen med hvem som helst bare for å være sammen med noen, eller ha sex med noen bare for å miste jomfrudommen. Det er viktig for meg at personen jeg blir sammen med, eller deler denne opplevelsen med, vet hvem jeg er.

Jeg har blitt kalt for det meste pga dette.. utkast, taper, moralknyttet mann, naiv, weirdo osv. men det er jo ikke sånn at jeg dømmer alle som velger det stikk motsatte, selvom jeg har akseptert at det alltid vil være personer som ikke vil like/respektere mitt valg og grunn.

Og om du har hatt 10, 50, 100 osv. spiller jo ikke noe rolle for meg. Fortid er fortid. Hva som betyr noe er hvem du er og hvem du vil være i fremtiden. Dessuten så er fortiden fundamentet på hvem du er i dag og hvem du vil være i fremtiden. Dersom jeg oppriktig liker deg og vi har kjemi, then I`ll embrace all of you and your past, cause I`ll know that it molded the person I truly fell in love with today & the person I want to share all my intimate moments in the future...

Wow! Hvor kom du fra!? Første gang jeg ser deg her på KG.. og basert utifra dine tidligere innlegg så virker du interessant! :rodmer:

Anonymous poster hash: c2164...1fe

• Liker 1
Skrevet

Tenk om alle hadde vert som deg og ikke sånne sexgalne idioter som kun er ute etter sex. Uten sex hadde de dødd. Synes synd på sånne jeg. Hvordan klarer de seg når kjærestene deres slår opp? Løper til nærmeste person de ser tenker jeg. Flere burde være som deg:)

Gjest supernova_87
Skrevet

Hvor gamle er dere? Hvorfor er dere fortsatt jomfru?

Selv er jeg kvinne 26 år og fortsatt jomfru. Er ikke flau over det, heller stolt for at jeg ikke har ligget med noen jeg hadde angret på, og klart meg å holde meg unna all slags menn. Har heller ikke blitt skikkelig forelsket i noen enda. Vil jo ikke ha sex med noen jeg ikke blir skikkelig kåt på. Det blir jo for kjedelig. Jeg er nok også den type kvinne som ikke forelsker seg lett. Blir ikke sammen med hvem som helst bare for å være sammen med noen, eller ha sex med noen bare for å miste jomfrudommen. Nei da vil jeg heller være jomfru. Er noen som har prøvd å fått meg til sengs, men nei takk. Jeg er sta ;)

Det er vel ikke så unormalt og rart med ei kvinne på 26 år som er jomfru? Noen må jo være det også. Jeg synes jeg hadde blitt for kjedelig hvis jeg skulle være lik alle andre. Er bare ikke meg liksom.

HVORFOR er du stolt over dette?

Dere som mistet jomfrudommen når dere var unge, er dere stolte av det? Er dette noe folk går rundt og er stolte av? :vetikke:

Hey momma, nå har jeg klart å blitt 26 år, og vet du hva!? Jeg er fremdeles jomfru, er ikke jeg flink? Jeg er så utrolig stolt over meg selv. Oh yeah ... Nei.

(PS: sier ikke det er feil å vente med sex, heller ikke at det er feil å ha mye casual sex, men lurer genuint på hvorfor man er stolt over noe sånt.)

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Dere som er 25 år og enda ikke har debutert kommer til å angre bittert over at dere har ventet så lenge med å oppleve noe så fantastisk. For ikke å snakke om at man går "glipp av" de jevnaldrende når de ser best ut.

Jeg vet i hvert fall at jeg ville vært ekstremt bitter. Men det er klart; man skal respektere alle valg som har med sex å gjøre så lenge det er innenfor loven.

Det som er fantastisk er kjærligheten. Sexen blir ikke fantastisk uten det er kjærlighet til stede. Har du sex med noen du ikke liker så blir det jo bare eh ja du har deg bare liksom til du kommer. Jeg skulle heller ønske jeg var jomfru. Jeg angrer på mange av kjerringene jeg har hatt sex med. Jeg er en kåt liten faen. Trøster meg selv med sex.

Eh blir du forelska så ser h*n du elsker best ut hele tiden, uansett alder.

Endret av Baby_Blue
Skrevet (endret)

Jeg er bare ikke så gal etter sex at jeg må ligge med hvem som helst. Sex er ikke livet mitt. Må godta at noen klarer å leve uten sex men heller vente på et forhold. Alle er ikke like. Når skal folk forstå det? Folk er alt for opptatt av sex. Er det rart det skjer voldtekt? De er desperat etter å få seg noe. Hadde jeg blitt voldtatt av en ekkel kåting så hadde livet mitt vært ødelagt. Enkelt og grett.

Vel, vi ikkejomfruer er ikke gale etter sex, det er en del av livet på linje med mat og vann.

Endret av Gjest
Gjest HarryDotter
Skrevet

Vel, vi ikkejomfruer er ikke gale etter sex, det er en del av livet på linje med mat og vann.

Dette burde vært pensum i skolen...amen to that!

Skrevet

Dette burde vært pensum i skolen...amen to that!

Vel, men det er jo tydelig at "langtidsjomfruer" har en helt merkelig tankegang om sex når det egentlig bare er en del av livet som alt annet.

Skrevet

HVORFOR er du stolt over dette?

Dere som mistet jomfrudommen når dere var unge, er dere stolte av det? Er dette noe folk går rundt og er stolte av? :vetikke:

Hey momma, nå har jeg klart å blitt 26 år, og vet du hva!? Jeg er fremdeles jomfru, er ikke jeg flink? Jeg er så utrolig stolt over meg selv. Oh yeah ... Nei.

(PS: sier ikke det er feil å vente med sex, heller ikke at det er feil å ha mye casual sex, men lurer genuint på hvorfor man er stolt over noe sånt.)

Er stolt av det for hvem som helst ikke har fått komme inni meg for å tømme seg litt. Hadde jeg vert gal etter sex så hadde jeg sagt ja til de som har prøvd å fått meg i senga. De som går rundt å er flau over at de er jomfru kan ikke ha det så godt med seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Med de man elsker ja, med hvem som helst nei æsj.

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet (endret)

Jeg er over 25 år og fremdeles jomfru og dette er noe jeg har tenkt på. Jeg har jo gått glipp av å ha sex når jenter er på sitt beste når det kommer til kropp. Det positive er vel om jeg noen gang har sex, så kan jeg ikke lengte tilbake til noe yngre slik som mange menn tydeligvis gjør, da jeg aldri har opplevd noe yngre. Uansett er sex like langt unna som en lottogevinst. Med mindre jeg betaler en prostituert så blir det ingen sex på meg. Noe som er helt greit egentlig. Det er ikke slik at jeg er frustrert over at jeg ikke har vunnet i lotto enda.

Endret av Trollkarlen
Skrevet

Med de man elsker ja, med hvem som helst nei æsj.

Vel, sex kan være steinbra med folk du ikke makter sosialt og dødskjedelig med den mannen du elsker...

Skrevet

Det er jo det de som lever i ufrivillig sølibat sier også jo. Det er jo nettopp derfor mange oppsøker prostituerte.

Anonymous poster hash: ee03b...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...