AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Hvor gamle er dere? Hvorfor er dere fortsatt jomfru? Selv er jeg kvinne 26 år og fortsatt jomfru. Er ikke flau over det, heller stolt for at jeg ikke har ligget med noen jeg hadde angret på, og klart meg å holde meg unna all slags menn. Har heller ikke blitt skikkelig forelsket i noen enda. Vil jo ikke ha sex med noen jeg ikke blir skikkelig kåt på. Det blir jo for kjedelig. Jeg er nok også den type kvinne som ikke forelsker seg lett. Blir ikke sammen med hvem som helst bare for å være sammen med noen, eller ha sex med noen bare for å miste jomfrudommen. Nei da vil jeg heller være jomfru. Er noen som har prøvd å fått meg til sengs, men nei takk. Jeg er sta Det er vel ikke så unormalt og rart med ei kvinne på 26 år som er jomfru? Noen må jo være det også. Jeg synes jeg hadde blitt for kjedelig hvis jeg skulle være lik alle andre. Er bare ikke meg liksom. Anonymous poster hash: 01efa...265 4
ohdeergod Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Det er bra du venter. Jo senere jo bedre Da blir du helt klar for å ha sex. Og ikke 16 år og bare ligger med folk bare for å finne ut hvordan det er. Jeg angrer selv for at jeg hadde sex da jeg var 19(er 22 nå), jeg burde ha ventet, og heller hatt sex med en jeg var skikkelig forelska i, og følte meg klar. 3
Gjest lurven Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Hvor gamle er dere? Hvorfor er dere fortsatt jomfru? Selv er jeg kvinne 26 år og fortsatt jomfru. Er ikke flau over det, heller stolt for at jeg ikke har ligget med noen jeg hadde angret på, og klart meg å holde meg unna all slags menn. Har heller ikke blitt skikkelig forelsket i noen enda. Vil jo ikke ha sex med noen jeg ikke blir skikkelig kåt på. Det blir jo for kjedelig. Jeg er nok også den type kvinne som ikke forelsker seg lett. Blir ikke sammen med hvem som helst bare for å være sammen med noen, eller ha sex med noen bare for å miste jomfrudommen. Nei da vil jeg heller være jomfru. Er noen som har prøvd å fått meg til sengs, men nei takk. Jeg er sta Det er vel ikke så unormalt og rart med ei kvinne på 26 år som er jomfru? Noen må jo være det også. Jeg synes jeg hadde blitt for kjedelig hvis jeg skulle være lik alle andre. Er bare ikke meg liksom. Anonymous poster hash: 01efa...265 Du kan jo risikere å ende opp som en gammel jomfru
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 jeg er 21 nå.. vurderer veldig å bare få det gjort på byen egentlig. Det er ikke så viktig for meg egentlig, har bare ventet og ikke følt meg klar før Anonymous poster hash: 9ccfa...80d 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Du kan jo risikere å ende opp som en gammel jomfru Helt ærlig, heller det enn å ha sex med menn jeg ikke vil ha sex med. Blir jeg ikke forelska i noen så blir jeg ikke. Finner jeg ikke en kjæreste så finner jeg ikke. Tvinger ikke meg selv til det. Er nok ikke så veldig ille å være en gammel jomfru TS. Anonymous poster hash: 01efa...265 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Jeg var jomfru inntil nylig. Ble så forbaska lei av å ikke ha erfaring seksuelt og jeg følte at det ga meg litt mindre selvtillit rundt andre potensielle partnere. SÅ boom-bada-bing hooket up med en mann som jeg hadde hatt øye for lenge. Jeg er 20 år. Anonymous poster hash: 9699f...4fc
Gjest lurven Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Helt ærlig, heller det enn å ha sex med menn jeg ikke vil ha sex med. Blir jeg ikke forelska i noen så blir jeg ikke. Finner jeg ikke en kjæreste så finner jeg ikke. Tvinger ikke meg selv til det. Er nok ikke så veldig ille å være en gammel jomfru TS. Anonymous poster hash: 01efa...265 Virker som sjansene dine til å bli forelska er ganske små, men lykke til
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 20 og var veldig klar for det da. Har ei venninne som blir 30 i år og som fremdeles er jomfru, det er nesten sånn at jeg begynner å lure på om hun kommer til å være det for alltid. Ikke at det er noe problem for meg at hun er jomfru altså, men jeg har litt følelsen av at for noen kan det blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går dersom man ikke har så veldig mye erfaring med gutter. Og det har ikke hun. Hun er verdens beste jente, men altfor fornuftig og forsiktig. Anonymous poster hash: 11d5f...75c 1
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Jomfru kvinner er jo bare nam. Deilig å vite at de aldri har knullet en annen mann. Hadde jeg valgt mellom ei jomfru og ei ikke jomfru så hadde jeg valgt hun som var jomfru. Uansett alder. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Blir dere ikke kåte? Jeg mista jomfrudommen min som 13 år, fordi jeg var så utrolig kåt og hadde gledet meg i mange år alerede. Anonymous poster hash: 2b24c...7f1 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Blir dere ikke kåte? Jeg mista jomfrudommen min som 13 år, fordi jeg var så utrolig kåt og hadde gledet meg i mange år alerede. Anonymous poster hash: 2b24c...7f1 Jeg blir kåt av og til, men jeg løper ikke til den første jeg ser for å knulle for det om jeg er litt kåt. Funker fint å kose meg med meg selv. Anonymous poster hash: 01efa...265 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Virker som sjansene dine til å bli forelska er ganske små, men lykke til Det får da bare være sånn. Like godt å ha venner jeg kan snakke om alt mulig til. 2 av vennene mine er også jomfru og single. Vi har det så fint for det. Får jeg en kjæreste en gang så er jo det supert, men jeg går ikke rundt å leter desperat. Anonymous poster hash: 01efa...265 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #13 Skrevet 14. august 2014 Hadde vært veldig skeptisk til en jomfru langt ut i 20 årene eller mer. Da er ikke sexlysten høy nok for mine preferanser. Du sier du er glad du slipper å angre på noe?? Syns synd på slike folk. Te k på all moroa og fantastisk nytelse du har gått glipp av? Helt utrolig at det er mulig å ha en slik livsfilosofi...Anonymous poster hash: 67131...cc5 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #14 Skrevet 14. august 2014 Hadde vært veldig skeptisk til en jomfru langt ut i 20 årene eller mer. Da er ikke sexlysten høy nok for mine preferanser. Du sier du er glad du slipper å angre på noe?? Syns synd på slike folk. Te k på all moroa og fantastisk nytelse du har gått glipp av? Helt utrolig at det er mulig å ha en slik livsfilosofi...Anonymous poster hash: 67131...cc5 Hva med de som ingen vil ha da? De som er jomfru ufrivillig? Anonymous poster hash: 00ce4...296 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #15 Skrevet 14. august 2014 Hadde vært veldig skeptisk til en jomfru langt ut i 20 årene eller mer. Da er ikke sexlysten høy nok for mine preferanser. Du sier du er glad du slipper å angre på noe?? Syns synd på slike folk. Te k på all moroa og fantastisk nytelse du har gått glipp av? Helt utrolig at det er mulig å ha en slik livsfilosofi...Anonymous poster hash: 67131...cc5 Trodde folk gikk etter kjærligheten jeg, og ikke om de er jomfru eller ikke? Tror ikke jeg hadde hatt det så moro og fantastisk i senga men en jeg ikke likte i det hele tatt. Er jo bare kvalmt at folk har sex med hvem som helst bare for sexen sin del. Sex skal vel nytes med en man elsker? Jeg håper jeg finner en mann en dag som godtar meg for den jeg er, men er det så grusomt med jomfruer som meg så har jeg vel ingen sjanse da. Anonymous poster hash: 01efa...265 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #16 Skrevet 14. august 2014 Mistet jomfrudommen som 20 åring. Var ikke forelsket. Angrer ikke. Var glad for å bli "kvitt" den. Godt å få det unnagjort på en måte. Men jeg har stor sexapetitt. Og så er jeg ikke så veldig romantisk av meg. Sex for meg er noe upersonlig. Jeg syntes det er mer intimt med et rolig kyss eller en god lang klem.Anonymous poster hash: 5906d...69f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #17 Skrevet 14. august 2014 17 år gammel :-) Anonymous poster hash: bf559...2b5
mon_nom Skrevet 14. august 2014 #18 Skrevet 14. august 2014 25 år, forsatt jomfru. Er vel det fordi jeg ikke har truffet den rette enda. Har hatt muligheten flere ganger men av avstått fordi jeg ikke ønsker å bli såret, hvis det ikke blir noe mer. Er ikke helt den ONS jenta. Så jeg lever i spenning, håper igrunn at jeg treffer en jeg virkelig liker og det kan bli noe med. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #19 Skrevet 15. august 2014 Dere som tar passert 20 og fortsatt er jomfruer..... Onanerer dere eller har dere liksom ingen form for sex i det heletatt? Dere blir vel kåte? Sorry teit spørsmål... Lurer bare. Var 19 selv, han jeg er gift med. Men ble jo kåt og utforska før det. Eid vibrator fra jeg var 16 omkring. Anonymous poster hash: 83251...a6f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #20 Skrevet 15. august 2014 Jeg har en kamerat som er 34 år og jomfru. Tenker at når det går så lang tid, så må vel terskelen også bli veldig høy for å prøve seg. Anonymous poster hash: f7694...08c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå