Gå til innhold

Til dere som er jomfrue.

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Vel, men det er jo tydelig at "langtidsjomfruer" har en helt merkelig tankegang om sex når det egentlig bare er en del av livet som alt annet.

Ja jeg er så enig! Det mest naturlige i denne verden. Også så godt det er om det blir mellom to som virkelig liker hverandre. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte skal skammeligjøre konseptet.... :(

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo det de som lever i ufrivillig sølibat sier også jo. Det er jo nettopp derfor mange oppsøker prostituerte.

Anonymous poster hash: ee03b...784

Vel, det stemmer nok at de sier det.

Skrevet

Dette burde vært pensum i skolen...amen to that!

Kem e han lekkerbisken i signaturen din :wow: ?

Anonymous poster hash: 00ce4...296

Skrevet

Jeg er bare ikke så gal etter sex at jeg må ligge med hvem som helst. Sex er ikke livet mitt. Må godta at noen klarer å leve uten sex men heller vente på et forhold. Alle er ikke like. Når skal folk forstå det? Folk er alt for opptatt av sex. Er det rart det skjer voldtekt? De er desperat etter å få seg noe. Hadde jeg blitt voldtatt av en ekkel kåting så hadde livet mitt vært ødelagt. Enkelt og grett.

Anonymous poster hash: 01efa...265

Helt enig! Er mye horebukker/tøser her inne. De burde gå til en psykolog å finne ut hva de sliter med.:)

Anonymous poster hash: 5ee4c...7ba

Skrevet

Ja jeg er så enig! Det mest naturlige i denne verden. Også så godt det er om det blir mellom to som virkelig liker hverandre. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte skal skammeligjøre konseptet.... :(

Ja det jeg mener også at det er helt sikkert fantastisk mellom to som virkelig liker hverandre. Jeg har bare ikke funnet en jeg har fått de følelsene for enda. Noen finner hverandre tidlig, noen sent. Sånn er jo livet. Jeg går ikke rundt å har sex med hvem som helst, jeg vil ha det men en jeg liker. Jeg vil heller være jomfru, enn å ha sex med en jeg ikke liker.

Skrevet

Helt enig! Er mye horebukker/tøser her inne. De burde gå til en psykolog å finne ut hva de sliter med. :)

Noen høres vertfall veldig seksuelt frustrert ut, verre en vi som er jomfru jo.

Skrevet

Vent så får du se.. Det kommer en tid der folk må spise i seg ordene sine og ta ansvar for sine handlinger..

Gjest Trollkarlen
Skrevet

anakin skywalker

Skrevet

Jeg er 18 år gammel, mann. Jomfru enda, og er vel sånn sett på leting etter noen å komme i et forhold med. Eneste problemet er at jeg ikke er den veldige sosiale typen. Jeg trives best i eget selskap, og jeg kan gå flere måneder uten å ha kontakt med noen utenfor jobb/skole. Er egentlig litt redd for at jeg kommer til å ende opp som noen av de som er i midten av 20-årene og fortsatt er jomfru, for jeg har jo lyst til å nyte sex slik som folk flest ser ut til å gjøre.

Kunne sikkert mistet jomfrudommen om jeg startet å gå på fester o.l., men jeg ønsker ikke et one night stand eller å ha sex for sexens skyld. Har mer behov for fysisk og psykisk nærhet enn jeg har for sex. Noen å være glad i, og noen du vet at er glad i deg. Trenger ikke å være forelskelse, ikke for min del iallfall. Trenger ikke å være forelsket for å være glad i og bry seg om noen. Om jeg hadde sex med noen, ville jeg for lett knyttet emosjonelle bånd og ønsker om noe mer med den personen. Det ville ødelagt for mer enn sexen ville gjort godt.

Ønsker vel egentlig at jeg fant noen som var litt lik meg, men det virker litt som mission impossible... folk flest har verken samme verdier, holdninger eller ønsker for livet som jeg har. Det er ikke at jeg ikke er interessert i folk flest, det er mer jeg som ikke passer til deres "krav"/ønsker, ville jeg trodd iallfall.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg vil heller være jomfru, enn å ha sex med en jeg ikke liker.

Tenker det samme, kun sex har aldri interessert meg. Mens kompisene mine løp etter fitte på fest i tenårene, holdt jeg på med hobbyene mine. Skal jeg orke sex må jeg like henne og hun like meg. Hvis ikke kan jeg like greit bruke hånda for å tømme meg.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Er stolt av det for hvem som helst ikke har fått komme inni meg for å tømme seg litt. Hadde jeg vert gal etter sex så hadde jeg sagt ja til de som har prøvd å fått meg i senga. De som går rundt å er flau over at de er jomfru kan ikke ha det så godt med seg selv.

Helt fint at du har det slik. Men du skal vite at det å ha sex med en person man ikke nødvendugvis skal gifte seg med og dele sorger og gleder med, kan også være vakkert. MEGET vakkert. Om begge er gode venner...god kjemi og sterk seksuell tiltrekning, vil sexen være en fantastisk opplevelse! Det beste som finnes, med unntak av sex med den man virkelig elsker såklart.

For å bruke et idiotisk eksempel...om man ikke har råd til å dra til liseberg, så er det vel ikke så ille å dra til tusenfryd istedet? Hehe

Hvorfor være stolt av å vente? Selvfølgelig søtt at man vil spare seg til en person...men man bør ha forståelse for at andre ønsker å oppleve sex når de har lyst. Different people, different choices ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Vent så får du se.. Det kommer en tid der folk må spise i seg ordene sine og ta ansvar for sine handlinger..

Å ta ansvar for sine handlinger gjør man vel strengt tatt dersom begge er enige og begge har lyst?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja det jeg mener også at det er helt sikkert fantastisk mellom to som virkelig liker hverandre. Jeg har bare ikke funnet en jeg har fått de følelsene for enda. Noen finner hverandre tidlig, noen sent. Sånn er jo livet. Jeg går ikke rundt å har sex med hvem som helst, jeg vil ha det men en jeg liker. Jeg vil heller være jomfru, enn å ha sex med en jeg ikke liker.

Det du sier her forstår jeg svært godt...bare fint dersom du føler dette er riktig måte for deg. Absolutt ingen skam i det å være langt i 20/30 årene og være jomfru :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Æsj! Hadde håpet jeg kunne lurt deg til å tro det var meg, men trollkarlen busta meg ;)

Skrevet

Det du sier her forstår jeg svært godt...bare fint dersom du føler dette er riktig måte for deg. Absolutt ingen skam i det å være langt i 20/30 årene og være jomfru :)

Men det er dessverre det mange prøver å få oss til å føle. Skam for at vi fortsatt er jomfru, som om vi er helt unormale som ikke hadde sex i tenåra. Synes det er trist at folk er blitt så frekke. Jeg føler ingen skam, føler meg bare letta for at jeg ikke har gjort noe jeg kanskje ville angret på, men håper å få meg en type en gang som jeg får følelser for. Jeg har ikke dårlig tid. Blir aldri for gammel for kjærlighet. Men det er utrolig mye sexpress her i verden. Trodde folk bestemte over sine egne kropper.

• Liker 2
Skrevet

Det får da bare være sånn. Like godt å ha venner jeg kan snakke om alt mulig til. 2 av vennene mine er også jomfru og single. Vi har det så fint for det. Får jeg en kjæreste en gang så er jo det supert, men jeg går ikke rundt å leter desperat.

det er jo bra, og når du begynner å ha sex vil du bare ha mer av det hele tiden, blir aldri ferdig med det liksom

Skrevet

Jeg er ei jente på 16 år som fortsatt er jomfru. Og det er jeg egentlig stolt over! Mange jeg kjenner har mistet jomfrudommen for lenge siden og i byen jeg bor i er du normal om du mister dyden som 14-15åring. Jeg føler meg klar, det er ikke noe på det, men jeg vil ikke få det gjort bare for å få det gjort. Det er ikke slik at jeg "venter på den rette", for man vet jo aldri hvem som er den rette. Jeg vil bare føle noe for vedkommende. Har absolutt ikke hastverk, men vil IKKE ende opp som 25+ og jomfru...

Anonymous poster hash: 3def6...6d8
Skrevet

HVORFOR er du stolt over dette?

Dere som mistet jomfrudommen når dere var unge, er dere stolte av det? Er dette noe folk går rundt og er stolte av? :vetikke:

Hey momma, nå har jeg klart å blitt 26 år, og vet du hva!? Jeg er fremdeles jomfru, er ikke jeg flink? Jeg er så utrolig stolt over meg selv. Oh yeah ... Nei.

(PS: sier ikke det er feil å vente med sex, heller ikke at det er feil å ha mye casual sex, men lurer genuint på hvorfor man er stolt over noe sånt.)

Driver folk rundt og tenker på når de "mistet jomfrudommen" lurer jeg på.

Skrevet

Jeg er ei jente på 16 år som fortsatt er jomfru. Og det er jeg egentlig stolt over! Mange jeg kjenner har mistet jomfrudommen for lenge siden og i byen jeg bor i er du normal om du mister dyden som 14-15åring. Jeg føler meg klar, det er ikke noe på det, men jeg vil ikke få det gjort bare for å få det gjort. Det er ikke slik at jeg "venter på den rette", for man vet jo aldri hvem som er den rette. Jeg vil bare føle noe for vedkommende. Har absolutt ikke hastverk, men vil IKKE ende opp som 25+ og jomfru...

Anonymous poster hash: 3def6...6d8

Det er ikke noe galt i å være 25+ og jomfru. Det varierer veldig fra person til person når man møter en man får følelser for. Noen forelsker seg lett og andre ikke så lett. Noen mister jomfrudommen tidlig og noen seint ;) Helt normalt begge deler. Uansett er det alt for mange som later som de har mistet jomfrudommen og sier det bare for å skryte. Er bare deg selv som vet om du er jomfru eller ikke og den/de man har sex med. Men er alt for lett å skryte om sex.

• Liker 1
Skrevet

Altsådet er opp til hver enkelt når de vil ha sex.

Men jeg må innrømme at jeg begynner å lure på om noe er galt med de når de er 37 å jomfru.....Jeg mister tiltrekningen faktisk......

Anonymous poster hash: d5e18...7a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...