Gå til innhold

"Gamle damer" ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ikke at jeg er gammel, men jeg forstår jo at ungdommer ser på meg som det. Har du alderskomplekser eller? ;)

Coolaid har tydelig en lang rekke komplekser.

Anonymous poster hash: 13202...f1d

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
Whitestripes, on 09 Aug 2014 - 11:48, said:

Jeg sa ikke at jeg er gammel, men jeg forstår jo at ungdommer ser på meg som det. Har du alderskomplekser eller? ;)

Haha.. :fnise: Neida, jeg er i 30 årene et sted, og kunne ikke tenkt meg noe annet, spesielt å være i 20 årene. Har aldri hatt det så bra som nå, er i bedre fysisk form enn jeg noensinne har vært og er sikker på meg selv. Å være i 30 årene er absolutt bra.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Haha.. :fnise: Neida, jeg er i 30 årene et sted, og kunne ikke tenkt meg noe annet, spesielt å være i 20 årene. Har aldri hatt det så bra som nå, er i bedre fysisk form enn jeg noensinne har vært og er sikker på meg selv. Å være i 30 årene er absolutt bra.

:jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så vidt over 30, føler meg ikke gammel akkurat. Jeg er voksen, ikke moden, middelaldrende eller gammel.

Jeg synes 30 årene så langt er veldig bra. Jeg hadde det greit i 20 årene også, men mye mere usikker på meg selv og tenkte over hva andre tenkte om meg nesten hele tiden. Nå bryr jeg meg lite om hva andre mener.

Anonymous poster hash: 4cf05...082
Skrevet

:jepp:

Enig.

Skrevet

Hvis 30 åringer er gamle/middelaldrende så er ikke 20 åringer sååååå unge, men modne, godt voksne. Man blir ikke plutselig gammel og middelaldrende på 10 år+/-.Å tenk så fort 10 år går, 20 årene flyr. Brått så er du gått fra en "barnerumpe til en gammel dame/mann. Ikke logisk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så vidt over 30, føler meg ikke gammel akkurat. Jeg er voksen, ikke moden, middelaldrende eller gammel.

Jeg synes 30 årene så langt er veldig bra. Jeg hadde det greit i 20 årene også, men mye mere usikker på meg selv og tenkte over hva andre tenkte om meg nesten hele tiden. Nå bryr jeg meg lite om hva andre mener.

Anonymous poster hash: 4cf05...082

Mange som sier det. Jeg også syns 30 årene er bedre. Noen syns 40 årene er den beste også:) Men dette med alder, mange 20 åringer som er "gamle" og. Da tenker jeg på stil og væremåte, det er vel de som kanskje eldes tidligere også. tror holdning er det viktigste uansett:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis 30 åringer er gamle/middelaldrende så er ikke 20 åringer sååååå unge, men modne, godt voksne. Man blir ikke plutselig gammel og middelaldrende på 10 år+/-.Å tenk så fort 10 år går, 20 årene flyr. Brått så er du gått fra en "barnerumpe til en gammel dame/mann. Ikke logisk!

Ja er det ikke flott å bli gammel da?:) Man blir jo visere med årene, og lånet nærmer seg nedbetalt;)

Anonymous poster hash: 8992e...a49

Skrevet

Mange som sier det. Jeg også syns 30 årene er bedre. Noen syns 40 årene er den beste også :) Men dette med alder, mange 20 åringer som er "gamle" og. Da tenker jeg på stil og væremåte, det er vel de som kanskje eldes tidligere også. tror holdning er det viktigste uansett:)

Jeg tror folk som ikke har kognitive behov for å lære eldes hurtigere enn oss andre.

Skrevet

Ja er det ikke flott å bli gammel da?:) Man blir jo visere med årene, og lånet nærmer seg nedbetalt;)

Kjempe flott! Går snart av med pensjon nå og kan nyte alderdommen min etter mye strev i årenes løp! 10 år med strev gjør sitt nemlig ;)

Skrevet

Jeg tror folk som ikke har kognitive behov for å lære eldes hurtigere enn oss andre.

Ja, å innrømme at man ikke er utlært er fint sånn. Mye å vokse på fremdeles :)

Skrevet

Ja, å innrømme at man ikke er utlært er fint sånn. Mye å vokse på fremdeles :)

Sant.

AnonymBruker
Skrevet

Frukten er nok best rundt 20-25.

Anonymous poster hash: a9a12...6d8

Will do! Rent kroppsmessig ville jeg sagt kanskje helt ned til 16, men der begynner det å skorte på "fagkunnskap" hos jentene.

Anonymous poster hash: a9a12...6d8

Hvor gammel er du selv?

Anonymous poster hash: 10c73...cc7

Skrevet

Javel, jeg er helt uenig med deg. Jeg begynner å få viker. Jeg har aldri vært i dårligere form, da det ikke lenger er teoretisk sjanse en gang til å drive med toppidrett. Livet er spist opp av et studium jeg ikke likte, og jeg plages til døde av en jobb jeg mistrives i. Det er forbi point-of-no-return. De fleste venner begynner å bli etablerte, og bor andre steder. Jeg har akkurat økonomi til å innfri studielånet, that's it. Jeg kan ikke ta opp boliglån for å komme meg inn på markedet, fordi det er lite trolig at jeg blir værende der jeg er, og det vil ta mange år, før jeg kan bosette meg i en større by. Jeg er gammel, og på det tidspunktet hvor jeg ser at jeg kan ha et håp om å ha det romslig, behagelig og nyte fritiden, så vil jeg være nærmere 40, og da mistenker jeg at jeg vil ta selvmord, fordi jeg tviler på at kroppen min blir noe mer attraktiv, eller at jeg kommer til å bli fornøyd med meg selv da. Omtrent alle jeg ser på 30, ser gamle ut. Jeg møter få unge, kule og freshe i hverdagen. Plastikkirurgi er tull, da sjansene for å se helt klovn ut, er altfor store. Jevnaldrende jenter er bitchy, ser gamle ut, har unger, etc.

Hva er det med folk som på død og liv skal si at livet er så topp og alt ser så bra ut? Du lever mellom 20-26 og så er det over!!!! Da er det ikke noe liv lenger!!! Da er du fanget, og alt i samfunnet som kan være interessant som mål, er forbi. Når du bikker 30 skal du ha funnet partneren for livet, ha hus, hage og en liten drittunge som du må skifte bleie på, og late som du sover for tungt til å ta deg av på nattestid.

• Liker 2
Skrevet

Javel, jeg er helt uenig med deg. Jeg begynner å få viker. Jeg har aldri vært i dårligere form, da det ikke lenger er teoretisk sjanse en gang til å drive med toppidrett. Livet er spist opp av et studium jeg ikke likte, og jeg plages til døde av en jobb jeg mistrives i. Det er forbi point-of-no-return. De fleste venner begynner å bli etablerte, og bor andre steder. Jeg har akkurat økonomi til å innfri studielånet, that's it. Jeg kan ikke ta opp boliglån for å komme meg inn på markedet, fordi det er lite trolig at jeg blir værende der jeg er, og det vil ta mange år, før jeg kan bosette meg i en større by. Jeg er gammel, og på det tidspunktet hvor jeg ser at jeg kan ha et håp om å ha det romslig, behagelig og nyte fritiden, så vil jeg være nærmere 40, og da mistenker jeg at jeg vil ta selvmord, fordi jeg tviler på at kroppen min blir noe mer attraktiv, eller at jeg kommer til å bli fornøyd med meg selv da. Omtrent alle jeg ser på 30, ser gamle ut. Jeg møter få unge, kule og freshe i hverdagen. Plastikkirurgi er tull, da sjansene for å se helt klovn ut, er altfor store. Jevnaldrende jenter er bitchy, ser gamle ut, har unger, etc.

Hva er det med folk som på død og liv skal si at livet er så topp og alt ser så bra ut? Du lever mellom 20-26 og så er det over!!!! Da er det ikke noe liv lenger!!! Da er du fanget, og alt i samfunnet som kan være interessant som mål, er forbi. Når du bikker 30 skal du ha funnet partneren for livet, ha hus, hage og en liten drittunge som du må skifte bleie på, og late som du sover for tungt til å ta deg av på nattestid.

Deg om det!

Skrevet

Jeg tror ungdommen nå i 20 åra er litt yngre i "huet" og har en utviklet hjerne og modenhet på linje med en 12 åring idag sammenlignet med det vi hadde for 20 år siden, dermed blir en 30 åring gammel for slike "hjerner"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ungdommen nå i 20 åra er litt yngre i "huet" og har en utviklet hjerne og modenhet på linje med en 12 åring idag sammenlignet med det vi hadde for 20 år siden, dermed blir en 30 åring gammel for slike "hjerner"

Jeg syns det virker motsatt. Eldre damer har blitt mere som barn. De oppdaterer facebooken sin hele tiden, fniser med veninnene sine som de skulle være 16, går i samme klær som ungdommen, knuller rudt som de skulle være 18, drikker seg aaalt for full, flørter med smågutter. Si meg: hvem kunne tro at noen av de har barn? Man skulle jo tro at mange var barn selv.. Er jo bare å lese litt rundt hvor fjortis voksne folk kan være her inne på forumet. Blir flau..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av å høre at jeg er gammel. Jeg er 34 år og tar vare på kroppen og meg selv. For ikke så lenge siden var det en fyr som sa: du ser ut som du er 27 år når jeg ser på ansiktet ditt, men 18 år når jeg ser på kroppen.. Jeg sa aldri hvor gammel jeg var, men fyren stakk fort når jeg sa at jeg hadde født 3 barn haha.

Anonymous poster hash: 7d150...037

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lei av å høre at jeg er gammel. Jeg er 34 år og tar vare på kroppen og meg selv. For ikke så lenge siden var det en fyr som sa: du ser ut som du er 27 år når jeg ser på ansiktet ditt, men 18 år når jeg ser på kroppen.. Jeg sa aldri hvor gammel jeg var, men fyren stakk fort når jeg sa at jeg hadde født 3 barn haha.

Anonymous poster hash: 7d150...037

Det er faktisk jeg også. Er 33 år, men ser yngre ut i kropp og ansikt. Mange 20 åring som har lagt an på meg og ikke omvendt. Men egentlig tror jeg de har komplekser som tenker sånn ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er digg at unge menn ønsker sex med modne kvinner. Det er også flott at noen kvinner ønsker sex med unge menn. Så langt så bra.

Leser her inne til støtt og stadighet, at man skriver "gamle" damer, eller eldre damer, eller "moden" kvinne, og plutselig mener man kvinner i alderen 30+.

Har bare lyst å komme med en opplysning til dere som tenner på kvinner som er litt eldre enn dere selv. Kvinner er ikke "gamle" eller "eldre" når de er feks 30+ Kvinner er gamle når de er pensjonister. Modne er man man vel når man 45 eller 50 - Da er frukten på sitt beste, full av saft, erfaringer og trygghet på egen seksualitet.

Uansett, dere som omtaler kvinner slik. Det er greit at dere tror at dere er voksne og verdens navle, men kvinner liker ikke å bli kalt "gamle" eller "eldre" når de faktisk ikke er det. Bruk betegnelsene riktig.

Mener dere at kvinnen er litt eldre enn dere selv ? Det er en annen sak.

Eller mener dere faktisk at man er gammel når man feks er 20 og du er hypp på sex med en kvinne på 30 ?

Hva syns de "gamle" damen her inne om dette ?

Hva syns "barnerumpene" på 20 om dette ? :fnise:

Veldig bra skevet....

Colbert-High-Five.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...