Gå til innhold

"Gamle damer" ?

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er digg at unge menn ønsker sex med modne kvinner. Det er også flott at noen kvinner ønsker sex med unge menn. Så langt så bra.

Leser her inne til støtt og stadighet, at man skriver "gamle" damer, eller eldre damer, eller "moden" kvinne, og plutselig mener man kvinner i alderen 30+.

Har bare lyst å komme med en opplysning til dere som tenner på kvinner som er litt eldre enn dere selv. Kvinner er ikke "gamle" eller "eldre" når de er feks 30+ Kvinner er gamle når de er pensjonister. Modne er man man vel når man 45 eller 50 - Da er frukten på sitt beste, full av saft, erfaringer og trygghet på egen seksualitet.

Uansett, dere som omtaler kvinner slik. Det er greit at dere tror at dere er voksne og verdens navle, men kvinner liker ikke å bli kalt "gamle" eller "eldre" når de faktisk ikke er det. Bruk betegnelsene riktig.

Mener dere at kvinnen er litt eldre enn dere selv ? Det er en annen sak.

Eller mener dere faktisk at man er gammel når man feks er 20 og du er hypp på sex med en kvinne på 30 ?

Hva syns de "gamle" damen her inne om dette ?

Hva syns "barnerumpene" på 20 om dette ? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flirer godt :) og husker hvor voksen jeg selv syns jeg var den gangen. Ja for jeg har passert 40 og liker meg godt med betegnelsen "moden"

Jeg er ferdig med usikkerheten som fulgte med i yngre år. Både i forhold til kropp, sex og min egen rolle i denne verden og kan ærlig si at jeg aldri har hatt det bedre.

Jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med en unggutt på 20. Jeg vil ha en mann som er trygg på seg selv, som vet å tilfredsstille en dame og som er komfortabel med at jeg vet hva jeg vil og tar det jeg vil ha :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær så jævla PK! Da jeg var 20 var alle over 30 fossiler.

Anonymous poster hash: b5aa4...e05
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

PK ?

Anonymous poster hash: 44269...127

• Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet

PK ?

Anonymous poster hash: 44269...127

Politisk korrekt :) 20-åringer er jo nesten for barn å regne, de er fryktelig unge synes jeg.....som den fossilen på 44 år jeg er ;)

Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Når jeg leser tråden slår det meg at jeg er gift med en "gammel" dame (hun er 35), det er etter man er fylt 30 man er voksen, alt under 25 er barn/ ungdom

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja det er komisk :fnise: Husker når jeg var Russ på slutten av 90-tallet at jeg følte meg sååå voksen, nå ser jeg jo at man egentlig bare var et litt stort barn på den tiden. Jeg har ei niese på 17 år som pleier å si;

- Tante, hvorfor ser du så ung ut når du er så gammel?

Når jeg snakker med pensjonister så sier de; -Ja, men du er jo så ung, så du har jo veldig god tid til....osv.

Kjenner jeg blir litt forvirret ;)

Anonymous poster hash: a64b0...677
  • Liker 7
Skrevet

Dette er et sårt tema. Jeg tror det er vanskelig for mange å innse at vi ikke er udødelige, at man er singel, ikke etablert, og allerede gammel, at man ikke er ung og automatisk mer pop fordi huden er finere og fisken strammere.

Damer over 30 er ikke unge. Det er ikke riktig å kalle dem gamle heller, middelaldrende og godt voksne er mer hensynsfullt. Uansett, i den tråden det gjelder som denne refererer til, så er det en helt utidig avsporing å begynne med semantisk diskusjon. Noen damer er i overkant forfengelige og hårsåre.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et sårt tema. Jeg tror det er vanskelig for mange å innse at vi ikke er udødelige, at man er singel, ikke etablert, og allerede gammel, at man ikke er ung og automatisk mer pop fordi huden er finere og fisken strammere.

Damer over 30 er ikke unge. Det er ikke riktig å kalle dem gamle heller, middelaldrende og godt voksne er mer hensynsfullt. Uansett, i den tråden det gjelder som denne refererer til, så er det en helt utidig avsporing å begynne med semantisk diskusjon. Noen damer er i overkant forfengelige og hårsåre.

Ja er helt enig. Hva er problemet med å være eldre? Er det den biologiske klokken som ringer? Er over 30 selv, og har ingen problem med at yngre kaller meg for eldre. Dere mp jo bare tenke selv når dere var 20 år. Da syntes alle at over 30 hørtes gammelt ut. Tror menn ikke bryr seg så mye om sånne ting, fordi menn ikke stresser i samme grad med å bli eldre. Vi kan jo få barn til vi er 75 år eller noe..:)

Anonymous poster hash: 8992e...a49

Skrevet

Jeg syns ikke det er sårt i det hele tatt jeg. Jeg trives bedre som 40-åring enn jeg gjorde som 20 åring. At huden ikke er like glatt og feilfri kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Det er jo nettopp der befrielsen ligger som vi modne forstår,- dette at stram hud og struttepupper ikke betyr noe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt klart forskjeller på de over 30. Vet noen som er født "gamle" og driver med strikking, sylting og slukker sine sorger i det berømte rødvinsglasset tre ganger i uka. Selv er jeg mye mer ansvarsfull enn ti år tilbake, men jeg har fortsatt samme humor, ler av prompehumor og synes klær og mote er veldig gøy. Men, jeg er på byen en gang i skuddåret så sånn sett er jeg muligens blitt litt "kjerring". Synes det var morsommere på byen da Guns n`roses og Prodigy ljomet over høytalerne ;)

• Liker 2
Skrevet

Er det virkelig så grusomt å bli sett på som gammel av oss "barnerumper"(som du selv kaller oss i 20årene)? :fnise:

Dere hadde nok det samme synet på folk over 30 da dere var 20 :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

30 pluss er "voksen", ikke "eldre" eller "moden".

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke det er sårt i det hele tatt jeg. Jeg trives bedre som 40-åring enn jeg gjorde som 20 åring. At huden ikke er like glatt og feilfri kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Det er jo nettopp der befrielsen ligger som vi modne forstår,- dette at stram hud og struttepupper ikke betyr noe

Så bra da!:) Godt at noen er trygge på seg selv. Men alle må huske på at alle har vært kalv en gang i tiden. Så at ungdommer på 20 år ser på oss som eldre er jo ikke noe problem da?:) Det er jo sånn det burde være, siden vi uansett ikke skal drive å ha sex med folk som er så unge.:)

AnonymBruker
Skrevet

Men er det så viktig å til stadighet holde på med denne aldersinndelingen og klassifiseringen av kvinner? Det kunne i det minste vært forfriskende om menn for en gangs skyld kunne diskuteres og beskrives både kroppslig og seksuelt. På KG virker det som om mange menn innbiller seg at de er guds gave til kvinnen, nesten uansett. Det er en gedigen misforståelse, egnet til debatt.

Anonymous poster hash: b6770...188

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Frukten er nok best rundt 20-25.

Anonymous poster hash: a9a12...6d8
  • Liker 1
Skrevet

Så bra da!:) Godt at noen er trygge på seg selv. Men alle må huske på at alle har vært kalv en gang i tiden. Så at ungdommer på 20 år ser på oss som eldre er jo ikke noe problem da?:) Det er jo sånn det burde være, siden vi uansett ikke skal drive å ha sex med folk som er så unge.:)

Nei. At 20 åringer ser på meg som gammel gjør meg ingenting. Jeg flirer litt fordi det bringer frem minner om mine egne tanker i den alderen.

Jeg har akkurat fått vite at jeg er kjærring også, fordi jeg strikker og lager saft og syltetøy :)

• Liker 3
Skrevet

Frukten er nok best rundt 20-25.

Anonymous poster hash: a9a12...6d8

Kos deg !

AnonymBruker
Skrevet

Nei. At 20 åringer ser på meg som gammel gjør meg ingenting. Jeg flirer litt fordi det bringer frem minner om mine egne tanker i den alderen.

Jeg har akkurat fått vite at jeg er kjærring også, fordi jeg strikker og lager saft og syltetøy :)

Å lage syltetøy går greit. Mye bedre enn i butikken forøvrig. Men driver du med safting så er du ELDgammel. Kun forbeholdt viderekomne gamle gardkjerringer. Dessuten er det ingen som drikker saft lenger..

Anonymous poster hash: 51079...54c

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg planlegger å leve mye lengre enn til 60, så 30-åringer er da ikke middelaldrende.

Jeg er verken hårsår eller forfengelig, men come on, å omtale kvinner i 30-årene som "eldre damer"? Det er bare komisk og fortjente en kommentar.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...