Gå til innhold

"Gamle damer" ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kos deg !

Will do! Rent kroppsmessig ville jeg sagt kanskje helt ned til 16, men der begynner det å skorte på "fagkunnskap" hos jentene.

Anonymous poster hash: a9a12...6d8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middelaldrene når man er 30? Betyr det at man dauer når man er 60?

• Liker 7
Gjest New_Girl
Skrevet

Middelaldrene når man er 30? Betyr det at man dauer når man er 60?

Og kvinner lever lengre enn menn, så da er 20-årige gutter egentlig middelaldrende menn da?

• Liker 6
Skrevet

Og kvinner lever lengre enn menn, så da er 20-årige gutter egentlig middelaldrende menn da?

Obviously.

• Liker 1
Skrevet

Denne gamlingen her trives bedre som 37åring enn jeg gjorde som 20åring, uten tvil!

Nå har jeg aldri vært en som har flydd på byen og festet så mulig jeg er født gammel og kjip?

På kjærring fronten hender det jeg broderer og baker (noe jeg har gjort siden jeg var barn) så da er det vel bare å heve pensjon som gjenstår? Skal jo tydeligvis være dau om 23år...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe get over it;)

Anonymous poster hash: 8992e...a49

AnonymBruker
Skrevet

Leste en gang at vi ofte anser 15 år i alder over oss selv som eldre/gammelt, og at det holder seg jevnt uansett hvilken alder du er i. :)

Anonymous poster hash: 9bc54...07e
  • Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Er det virkelig så grusomt å bli sett på som gammel av oss "barnerumper"(som du selv kaller oss i 20årene)? :fnise:

Dere hadde nok det samme synet på folk over 30 da dere var 20 :blomst:

Helt riktig! Jeg er 46, og skjønner godt at folk i begynnelsen av 20-årene ser på meg som gammel, jeg kunne jo vært mamma`n deres. Da jeg var 20, syntes jeg også at de over 30 var skikkelig voksne, men jeg kalte dem ikke gamle. Foreldrene mine var gamle, husker jeg at jeg tenkte, selv om de bare var i begynnelsen av 50-åra da jeg var tenåring.

Det er sånn at dess eldre man selv blir, jo lenger foran seg dytter man grensen for hva som er gammelt. Og det er helt naturlig at folk i 20-åra ser på oss middelaldrende som gamle. Det er helt ok for meg, jeg er trygg nok i meg selv til å vite at jeg føler meg ung og sprek nok til å kunne gjøre alt jeg har lyst til, men samtidig voksen nok til å innse at mine glansdager er over ;)

• Liker 2
Skrevet

Å lage syltetøy går greit. Mye bedre enn i butikken forøvrig. Men driver du med safting så er du ELDgammel. Kun forbeholdt viderekomne gamle gardkjerringer. Dessuten er det ingen som drikker saft lenger..

Anonymous poster hash: 51079...54c

Jo, jeg gjør det fordi jeg kun vil ha naturlige produkter

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et sårt tema. Jeg tror det er vanskelig for mange å innse at vi ikke er udødelige, at man er singel, ikke etablert, og allerede gammel, at man ikke er ung og automatisk mer pop fordi huden er finere og fisken strammere.

Damer over 30 er ikke unge. Det er ikke riktig å kalle dem gamle heller, middelaldrende og godt voksne er mer hensynsfullt. Uansett, i den tråden det gjelder som denne refererer til, så er det en helt utidig avsporing å begynne med semantisk diskusjon. Noen damer er i overkant forfengelige og hårsåre.

middelaldrende på 30? Så du forventer ikke at kvinner blir mer enn 60 år gamle? For det er det ordet middelaldrendende betyr, midt i livet. :) Da er du jo også middelaldrende selv hvis du er født i 81 i følge nikket ditt.

Anonymous poster hash: ef0de...664

• Liker 5
Skrevet

Jo, jeg gjør det fordi jeg kun vil ha naturlige produkter

Og hjemmelaga saft er jo så mye bedre enn den du får i butikken. Spesielt eplesaft :sikle:

Hilsen en barnerumpe i 20- årene :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Will do! Rent kroppsmessig ville jeg sagt kanskje helt ned til 16, men der begynner det å skorte på "fagkunnskap" hos jentene.

Anonymous poster hash: a9a12...6d8

Creepy! Jenter på 16 er barn!

Anonymous poster hash: 47ed1...dfc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at ingen i 30-årene er gamle, men menn under 30 er heller ikke "valper" eller "barnerumper". De samme kvinnene bruker like lite korrekte uttrykk om andre.

Jeg er kvinne selv, men må si det lyser usikkerhet av mange kvinnene som er 30+ på dette forumet. Ikke en dag uten at noen må trekke frem hvor modne, sexy og trygge på seg selv de visstnok er.

Anonymous poster hash: 13202...f1d
  • Liker 1
Skrevet

Men er det så viktig å til stadighet holde på med denne aldersinndelingen og klassifiseringen av kvinner? Det kunne i det minste vært forfriskende om menn for en gangs skyld kunne diskuteres og beskrives både kroppslig og seksuelt. På KG virker det som om mange menn innbiller seg at de er guds gave til kvinnen, nesten uansett. Det er en gedigen misforståelse, egnet til debatt.

Anonymous poster hash: b6770...188

Godt poeng.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er enig i at ingen i 30-årene er gamle, men menn under 30 er heller ikke "valper" eller "barnerumper". De samme kvinnene bruker like lite korrekte uttrykk om andre.

Jeg er kvinne selv, men må si det lyser usikkerhet av mange kvinnene som er 30+ på dette forumet. Ikke en dag uten at noen må trekke frem hvor modne, sexy og trygge på seg selv de visstnok er.

Anonymous poster hash: 13202...f1d

Det kommer vel an på hvilket underforum man holder til på, for jeg har ikke sett så mye av dette.

Gjest Coolaid
Skrevet
Whitestripes, on 09 Aug 2014 - 11:17, said:

Jeg er 46, og skjønner godt at folk i begynnelsen av 20-årene ser på meg som gammel, jeg kunne jo vært mamma`n deres. ;)

Så fordi man kan være mammaen til noen som har så vidt passert tenårene så er man gammel ? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Helt riktig! Jeg er 46, og skjønner godt at folk i begynnelsen av 20-årene ser på meg som gammel, jeg kunne jo vært mamma`n deres. Da jeg var 20, syntes jeg også at de over 30 var skikkelig voksne, men jeg kalte dem ikke gamle. Foreldrene mine var gamle, husker jeg at jeg tenkte, selv om de bare var i begynnelsen av 50-åra da jeg var tenåring.

Det er sånn at dess eldre man selv blir, jo lenger foran seg dytter man grensen for hva som er gammelt. Og det er helt naturlig at folk i 20-åra ser på oss middelaldrende som gamle. Det er helt ok for meg, jeg er trygg nok i meg selv til å vite at jeg føler meg ung og sprek nok til å kunne gjøre alt jeg har lyst til, men samtidig voksen nok til å innse at mine glansdager er over ;)

Veldig bra beskrevet:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja er helt enig. Hva er problemet med å være eldre? Er det den biologiske klokken som ringer? Er over 30 selv, og har ingen problem med at yngre kaller meg for eldre. Dere mp jo bare tenke selv når dere var 20 år. Da syntes alle at over 30 hørtes gammelt ut. Tror menn ikke bryr seg så mye om sånne ting, fordi menn ikke stresser i samme grad med å bli eldre. Vi kan jo få barn til vi er 75 år eller noe..:)

Hehe. Det er akkurat dette... 20åringene er ikke de som legger lista for hva som er gammelt, ungt osv... Verden sentrert ikke rundt 20åringene... Og dere som er i 20årene, før dere vet ordet av det så er dere 30+ selv.

Folk i 30årene er line gamle som folk i 20årene er umoden ungdom..

Anonymous poster hash: 33a88...128

Gjest Whitestripes
Skrevet

Så fordi man kan være mammaen til noen som har så vidt passert tenårene så er man gammel ? :fnise:

Jeg sa ikke at jeg er gammel, men jeg forstår jo at ungdommer ser på meg som det. Har du alderskomplekser eller? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ikke at jeg er gammel, men jeg forstår jo at ungdommer ser på meg som det. Har du alderskomplekser eller? ;)

Hehehe ja er nok ikke bare henne..☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...