Gå til innhold

Rareste ting dere har onanert med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Brukte slangen til høytrykspyleren når jeg vaska bilen, bra vibrasjon i den 😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tresleiv.

Sånn kulepenn med masse forskjellige farger, sånn som man hadde som barn.

Vanlige kulepenner.

En slags pyntegjenstand i glass, dråpeformet.

Men jeg pleide ikke bruke de som penetreringsgjenstander. Pleide ha de loddrett mellom "sprekken" for så å jukke de att og fram mot klitoris. Da slapp jeg å få fittelukt på fingrene! ;)

Idag bruker jeg fingrer og vanlige vibratorer/dildoer.

Skrevet

Er du sikker på at du ikke tar svarene for bokstavelig? At man foretrekker hunden sin fremfor en mann, kan bety noe så enkelt som at de trives sammen med hunden, men er skeptisk til en mann som selskap. Jeg tviler sterkt på at det er sex de tenker på.

Overhode ikke. De artiklene var presentert på en måte som ikke overlot noe til tvilen.

Selv om kvinner liker å tru at andre kvinner ikke driver på med slikt (du vet at kvinner forgriper seg på barn og, eller er det bare en myte i ditt hode?). Måten du puttet slike ting inn i en oppramsing hva menn onanerer med, så virker det litt som en skitten holdning til menns egen seksualitet. Ganske usmakelig egentlig.

Anonymous poster hash: 81c21...784

Skrevet

[quote name="HarryDotter" post="14940902" timestamp="

Eller dette om det andre skulle bli kjedelig...

xvideos.com/video3489410/riding_a_shift_lever

• Liker 1
Skrevet

Stearinlys (stort julelys med "nedtelling" til jul. Ikke relevant for spørsmålet som sådan, men jeg husker det godt -for det var min første seksuelle opplevelse).

Deodorant (det er noe med formen som gjør at man tenker kuk).

Skaftet på hårbørsta.

Utstikkeren på sengegavelen.

Ridd kneet til mannen.

hehe du hadde vel ikke hele kneet til mannen inni musa de, hehe?:P

Anonymous poster hash: 916cc...0cb

Skrevet

Det er mulig, men jeg har bare hørt om tilfeller der menn gjør det.

Ehh aldri hørt om jenter som har knullet hester? det er visstnok ganske vanlig..

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ehh aldri hørt om jenter som har knullet hester? det er visstnok ganske vanlig..

53214040.jpg

"vanlig" ?

Skrevet

hehe du hadde vel ikke hele kneet til mannen inni musa de, hehe?:P

Neida. Kneskåla funka gull. Spisse knær... Lapdance? 😉

• Liker 1
Skrevet

Neida. Kneskåla funka gull. Spisse knær... Lapdance? 😉

Hehe ja hadde vært digg det😉

Skrevet

Hehe ja hadde vært digg det😉

Haha... Ser du tolket det som en invitasjon. My mistake... 😜

Mente mer at det var en slags lapdance greie med å gnukke seg til orgasme på kneet... Lapdance til glede for begge parter!

Skrevet

Haha... Ser du tolket det som en invitasjon. My mistake... 😜

Mente mer at det var en slags lapdance greie med å gnukke seg til orgasme på kneet... Lapdance til glede for begge parter!

hehe, åhhh di luremus, haha:P Neida skjønte hva du mente..;)

Skrevet (endret)

Da jeg gikk førsteåret på vgs, i det herrens år 1996, gikk det gjetord om hun som måtte sendes til pumping etter å ha utført oralsex på en hest. Mengden hestesperm var visst ikke helt sunn for en ung kvinne.

Hvor sann historien er kan jeg ikke si noe om. Men ei fjær blir jo gjerne til en hel hønsegård. Hadde ikke forundret meg om det er et lite snev av sannhet et sted.

Endret av fruBeist
Skrevet

Da jeg gikk førsteåret på vgs, i det herrens år 1996, gikk det gjetord om hun som måtte sendes til pumping etter å ha utført oralsex på en hest. Mengden hestesperm var visst ikke helt sunn for en ung kvinne.

Hvor sann historien er kan jeg ikke si noe om. Men ei fjær blir jo gjerne til en hel hønsegård. Hadde ikke forundret meg om det er et lite snev av sannhet et sted.

Det er derimot 100% sant at en mann omkom etter å ha knullet en hest. Det finnes til og med video av det på nett (nei, ikke noe jeg har sett eller tenkt å søke opp).

Anonymous poster hash: 88f69...0f6

Skrevet

Hehe finnes jo masse sånne videoer på nettet. Husker på skolen er fyr viste klassen noen videoer av det. Var ganske sykt, hehe. Er jo mange jenter som bare vil ha hannhester, kan det være en sammenheng?:P

Skrevet

Denne tråden frisket opp noen gamle minner, skal vi se

Lipgloss, penn, blyant, elektrisk tannbørste, dusjhode, slangen til dusjhodet (sånn rillet, smurte den med spytt eller babyolje ol. og dro den frem og tilbake mellom beina, vasket den selvfølgelig før og etter), boblebad (satte meg til slik at vannet fra en kraftig dyse i boblebadet var rettet rett mot klitoris), skaftet til div. ting og gulrot med kondom på. Og den første vibratoren jeg kjøpte, svart med "bling" på, den skranglet og laget forferdelig mye lyd etterhvert :fnise:

Skrevet

Penn

Blyant

Deodorant (den ble ofte brukt)

sånn bed head flaske

en miniseilbåt hahaha

slikkepinne

seigemann

dette som jeg kommer på i farten.

Anonymous poster hash: eb332...6d5
Skrevet

seigemann

:icon_lol: Ok, den var spesiell. Du tenkte at.....ok, seig og jævlig, men det er tross alt en mann?

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

:icon_lol: Ok, den var spesiell. Du tenkte at.....ok, seig og jævlig, men det er tross alt en mann?

åååååhhh jeg dauer!!! :skratte:

Skrevet

Dekkstift.

Anonymous poster hash: 6b92d...d51
Skrevet

Hoho! :D trudde det eg var ein av få som hadde gjort noko liknande!

Eg brukte tannkosten (ikkje med busten såklart)! Var så nyfiken på korleis det kjentes ut å ha noko oppi der, var jo jomfru og greier..

Fekk kjeft av mamma og pappa for eg brukte så lang tid i dusjen, haha! :D

Anonymous poster hash: 71b99...9e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...