AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Min rareste: en deodorant. Fikk den dessverre litt for langt inn, så jeg måtte "føde" den etterpå. Anonymous poster hash: f4387...388 16
Maximillian Cohen Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Kjæresten. Ingen fødsel denne gangen! 1
Subtessa Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Har brukt, agurk, sterinlys, sjampoflaske, elektrisk tannbørste, hammerskaft, drikkeglass, pære, nektarin, banan også dildo og klitoris vibrator.. Husker ikke mere. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Skal vi se, banan, gulerot, elektrisk tannbørste, massasje dings for ryggen, dildo, vibrator, kjæresten min sine fingre. Anonymous poster hash: 7ca3f...1f3 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Dyna er det eneste jeg onanerer med. Anonymous poster hash: 73016...ee9 4
Forglemmegei Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Et av stagene som tidligere ble brukt til å skyve Akerselva opppover. 6
Tante Bjarne Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Et av stagene som tidligere ble brukt til å skyve Akerselva opppover. Og da sto guttungen å så på, og solgte druer, og di skulle værra svenske! 8
koskenkorva Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Har aldri onanert med noe utenom henda mine. Men her om dagen drømte jeg at jeg brukte en agurk. Det var en veldig sær drøm. 2
LiseOslo Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Av grønnsaker: Banan, squash, agurk, aubergine, paprika (!) Andre ting: En hånd, elektrisk tannbørste, diverse shampoflasker, mobiltelefon (måtte bare prøve vibreringen når den ringte...) Det var det jeg kom i farta 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Av grønnsaker: Banan, squash, agurk, aubergine, paprika (!) Andre ting: En hånd, elektrisk tannbørste, diverse shampoflasker, mobiltelefon (måtte bare prøve vibreringen når den ringte...) Det var det jeg kom i farta Du høres kul ut;) Artig med jenter som tør å eksperimentere litt.. Hva var best av grønnsakene syns du? Syns squash ser ganske lik ut i formen som en stor tykk pikk.Anonymous poster hash: 916cc...0cb 1
LiseOslo Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Du høres kul ut;) Artig med jenter som tør å eksperimentere litt.. Hva var best av grønnsakene syns du? Syns squash ser ganske lik ut i formen som en stor tykk pikk. Anonymous poster hash: 916cc...0cb En squash har fin form, men kan være litt for hard. Av grønnsaker så tror jeg at jeg foretrekker auberginer. De finnes i alle former, fasonger og størrelser, og er passe myke
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 En squash har fin form, men kan være litt for hard. Av grønnsaker så tror jeg at jeg foretrekker auberginer. De finnes i alle former, fasonger og størrelser, og er passe myke Er det de som er lilla, og har pæreform? Sikkert viktig at de ikke er for harde ja;) Anonymous poster hash: 916cc...0cb
Gjest Iben Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Lagde en "knulledukke" ut av en selebukse (type arbeidsbukse) en gang i min ungdom. Skuffende. Var som å tørrjukke på en bygningsarbeider. Ellers har jeg pult en appelsin. Det var hakket bedre, men ikke akkurat noe å skrive hjem til mor om det heller. 9
LiseOslo Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Er det de som er lilla, og har pæreform? Sikkert viktig at de ikke er for harde ja;)Anonymous poster hash: 916cc...0cb De er lilla ja, og kommer i flere former. I området hvor jeg bor er det mange innvandrerforetninger som selger noen som er avlange, som denne: 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 49985-AubergineAllongee.jpg De er lilla ja, og kommer i flere former. I området hvor jeg bor er det mange innvandrerforetninger som selger noen som er avlange, som denne: Den så rimelig digg ut;) Ser at selve tuppen er bredere enn resten av saken, så det er jo sikkert perfekt til å stimulere g- pungtet;)Anonymous poster hash: 916cc...0cb
LiseOslo Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Den så rimelig digg ut;) Ser at selve tuppen er bredere enn resten av saken, så det er jo sikkert perfekt til å stimulere g- pungtet;)Anonymous poster hash: 916cc...0cb Det har du heeelt rett i!
Hulderen Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Lagde en "knulledukke" ut av en selebukse (type arbeidsbukse) en gang i min ungdom. Skuffende. Var som å tørrjukke på en bygningsarbeider. Ellers har jeg pult en appelsin. Det var hakket bedre, men ikke akkurat noe å skrive hjem til mor om det heller. Jeg håper da endelig ikke du skriver hjem til din mor om dine vellykkede onaniopplevelser 18
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Jeg håper da endelig ikke du skriver hjem til din mor om dine vellykkede onaniopplevelser Jeg tror det bare er jenter som er så intime med mødrene sine... Anonymous poster hash: 88f69...0f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå