Gå til innhold

Rareste ting dere har onanert med?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min rareste: en deodorant. Fikk den dessverre litt for langt inn, så jeg måtte "føde" den etterpå. :)

Anonymous poster hash: f4387...388

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten.

Ingen fødsel denne gangen!

• Liker 1
Skrevet

Har brukt, agurk, sterinlys, sjampoflaske, elektrisk tannbørste, hammerskaft, drikkeglass, pære, nektarin, banan også dildo og klitoris vibrator.. Husker ikke mere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal vi se, banan, gulerot, elektrisk tannbørste, massasje dings for ryggen, dildo, vibrator, kjæresten min sine fingre.

Anonymous poster hash: 7ca3f...1f3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dyna er det eneste jeg onanerer med.

Anonymous poster hash: 73016...ee9

• Liker 4
Skrevet

Et av stagene som tidligere ble brukt til å skyve Akerselva opppover.

• Liker 6
Skrevet

Et av stagene som tidligere ble brukt til å skyve Akerselva opppover.

Og da sto guttungen å så på, og solgte druer, og di skulle værra svenske!

• Liker 8
Skrevet

Har aldri onanert med noe utenom henda mine. Men her om dagen drømte jeg at jeg brukte en agurk. Det var en veldig sær drøm.

• Liker 2
Skrevet

Av grønnsaker: Banan, squash, agurk, aubergine, paprika (!)

Andre ting: En hånd, elektrisk tannbørste, diverse shampoflasker, mobiltelefon (måtte bare prøve vibreringen når den ringte...)

Det var det jeg kom i farta :)

• Liker 1
Skrevet

En badeand :sjokkert:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Av grønnsaker: Banan, squash, agurk, aubergine, paprika (!)

Andre ting: En hånd, elektrisk tannbørste, diverse shampoflasker, mobiltelefon (måtte bare prøve vibreringen når den ringte...)

Det var det jeg kom i farta :)

Du høres kul ut;) Artig med jenter som tør å eksperimentere litt..:) Hva var best av grønnsakene syns du? Syns squash ser ganske lik ut i formen som en stor tykk pikk.:)

Anonymous poster hash: 916cc...0cb

• Liker 1
Skrevet

Du høres kul ut;) Artig med jenter som tør å eksperimentere litt.. :) Hva var best av grønnsakene syns du? Syns squash ser ganske lik ut i formen som en stor tykk pikk. :)

En squash har fin form, men kan være litt for hard. Av grønnsaker så tror jeg at jeg foretrekker auberginer. De finnes i alle former, fasonger og størrelser, og er passe myke :)

AnonymBruker
Skrevet

En squash har fin form, men kan være litt for hard. Av grønnsaker så tror jeg at jeg foretrekker auberginer. De finnes i alle former, fasonger og størrelser, og er passe myke :)

Er det de som er lilla, og har pæreform?:) Sikkert viktig at de ikke er for harde ja;)

Skrevet

Lagde en "knulledukke" ut av en selebukse (type arbeidsbukse) en gang i min ungdom. Skuffende. Var som å tørrjukke på en bygningsarbeider. Ellers har jeg pult en appelsin. Det var hakket bedre, men ikke akkurat noe å skrive hjem til mor om det heller.

• Liker 9
Skrevet

Er det de som er lilla, og har pæreform? :) Sikkert viktig at de ikke er for harde ja;)

De er lilla ja, og kommer i flere former. I området hvor jeg bor er det mange innvandrerforetninger som selger noen som er avlange, som denne:

post-80954-0-72152400-1407480323_thumb.j

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

49985-AubergineAllongee.jpg

De er lilla ja, og kommer i flere former. I området hvor jeg bor er det mange innvandrerforetninger som selger noen som er avlange, som denne:

Den så rimelig digg ut;) Ser at selve tuppen er bredere enn resten av saken, så det er jo sikkert perfekt til å stimulere g- pungtet;)

Skrevet

Den så rimelig digg ut;) Ser at selve tuppen er bredere enn resten av saken, så det er jo sikkert perfekt til å stimulere g- pungtet;)

Det har du heeelt rett i! :danse:

Skrevet

Lagde en "knulledukke" ut av en selebukse (type arbeidsbukse) en gang i min ungdom. Skuffende. Var som å tørrjukke på en bygningsarbeider. Ellers har jeg pult en appelsin. Det var hakket bedre, men ikke akkurat noe å skrive hjem til mor om det heller.

Jeg håper da endelig ikke du skriver hjem til din mor om dine vellykkede onaniopplevelser ;)

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper da endelig ikke du skriver hjem til din mor om dine vellykkede onaniopplevelser ;)

Jeg tror det bare er jenter som er så intime med mødrene sine... :sukk:

Anonymous poster hash: 88f69...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...