Gå til innhold

Rareste ting dere har onanert med?

Fremhevede innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Lagde en "knulledukke" ut av en selebukse (type arbeidsbukse) en gang i min ungdom. Skuffende. Var som å tørrjukke på en bygningsarbeider. Ellers har jeg pult en appelsin. Det var hakket bedre, men ikke akkurat noe å skrive hjem til mor om det heller.

:fnise::fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Må bli skaftet på en kasserolle :fnise::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke hvordan folk klarer å få paprika og shampooflasker oppi der :S Det tror jeg aldri jeg hadde kommet på... eller fått plass til :S

Særeste er vel en gulrot... men det er vel ikke så sært egentlig

Gjest HarryDotter
Skrevet

Enig med altflyter her......De fleste jeg har hørt fra sier de sliter med 2-3 fingre i fitta.....Og når flesteparten her da skriver både telefoner og sjampoflasker så lurer jeg litt :fnise: ...Jeg vet jo at den er strekkbar selvsagt, men uansett.....

Skrevet

Det rareste må være en colaflaske. Var barneskoleelev så fikk plass :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tredde meg inn på armlenet på et handicaptoalett i doggy style.

Vasket selvsagt grundig både før og etter seansen, burde kanskje venta til jeg kom hjem men bare måtte der og da.

Anonymous poster hash: b73bb...950

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det rareste må være en colaflaske. Var barneskoleelev så fikk plass :icon_lol:

Jeg trodde du først var en jente da jeg leste dette her. Ble litt :sjokkert: .

Anonymous poster hash: 2fa10...675

• Liker 13
Gjest Linaria
Skrevet

haha! samme her!

Selv har jeg brukt stearinlys (med kondom! :D ), hårbørste, gulrot, agurk, deodorant i hvert fall. Prøvde mye rart da jeg var ung og ikke turte å kjøpe vibrator.

Skrevet

Forstår ikke hvordan folk klarer å få paprika og shampooflasker oppi der :S Det tror jeg aldri jeg hadde kommet på... eller fått plass til :S

Enig med altflyter her......De fleste jeg har hørt fra sier de sliter med 2-3 fingre i fitta.....Og når flesteparten her da skriver både telefoner og sjampoflasker så lurer jeg litt :fnise: ...Jeg vet jo at den er strekkbar selvsagt, men uansett.....

Man trenger ikke stappe ting inn for å oppnå tilfredsstillende stimulans :opplyser:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hmm...

gulrot, agurk, barberhøvel med vibrering i skaftet (uten kniver), stearinlys, deodorant, flaske, så klart dildo og vibrator (men det er jo ikke så rart at det gjør noe),

Anonymous poster hash: 3c13b...6fc
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Man trenger ikke stappe ting inn for å oppnå tilfredsstillende stimulans :opplyser:

Jeg ser den ja...men å gnikke seg tørr med shampoflasker og iPhone da? Jaja.... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Vibrerende penn

Stearinlys

En pyntegjenstand fra Ikea

Hårbørste (skaftet inn selvfølgelig)

Munningen på et lekegevær

Anonymous poster hash: 0a1f6...169
AnonymBruker
Skrevet

en alenemor

Anonymous poster hash: 6d198...074
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser den ja...men å gnikke seg tørr med shampoflasker og iPhone da? Jaja.... :fnise:

En iPhone kan da vibrere.

Gjest HarryDotter
Skrevet

En iPhone kan da vibrere.

Ja selvsagt...godt poeng. kanskje de funker på pikken også? jøss... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Pass bare på så du ikke blir slukt levende neste gang du har sex da, hehe..;) Disse musene kan være ganske glupske hvis man ikke er snill gutt:P

Anonymous poster hash: 916cc...0cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

colaflaske er jo ingen problem. Sett damer som har pakket store vinflasker av glass oppi høna, hehe:P De kan romme det meste. Kan sikkert bruke den til å parkere bussen også noen ganger;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt å se at jeg ikke er den eneste.

Here it goes.

Banan, Agurk, Gulrot, Gilde pølser (og gilde wiener faktisk) elektrisk tannbørste, vanlig tannbørste, hårbørste,

Anonymous poster hash: 32348...47c
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Pass bare på så du ikke blir slukt levende neste gang du har sex da, hehe.. ;) Disse musene kan være ganske glupske hvis man ikke er snill gutt:P

hahahahaha...Ja jeg ble i et øyeblikk alvorlig bekymret for mitt liv her jeg sitter :hakeslepp: .....Jeg husker godt en gang jeg ble sugd fast....Det ene benet mitt var i ferd med å ta følge med pikken min inn i henne....Jeg drømmer stadig traumtatisk om denne hendelsen. Godt jeg fikk revet meg løs i tide! :rodmer::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tuppen kan være tynn og og lang vet du :fnise: Jeg brukte nebbet til badeanden :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...