Gjest Heartbeat Skrevet 8. august 2014 #41 Skrevet 8. august 2014 Lagde en "knulledukke" ut av en selebukse (type arbeidsbukse) en gang i min ungdom. Skuffende. Var som å tørrjukke på en bygningsarbeider. Ellers har jeg pult en appelsin. Det var hakket bedre, men ikke akkurat noe å skrive hjem til mor om det heller.
altflyter Skrevet 8. august 2014 #43 Skrevet 8. august 2014 Forstår ikke hvordan folk klarer å få paprika og shampooflasker oppi der :S Det tror jeg aldri jeg hadde kommet på... eller fått plass til :S Særeste er vel en gulrot... men det er vel ikke så sært egentlig
Gjest HarryDotter Skrevet 8. august 2014 #44 Skrevet 8. august 2014 Enig med altflyter her......De fleste jeg har hørt fra sier de sliter med 2-3 fingre i fitta.....Og når flesteparten her da skriver både telefoner og sjampoflasker så lurer jeg litt ...Jeg vet jo at den er strekkbar selvsagt, men uansett.....
Silverfox32 Skrevet 8. august 2014 #45 Skrevet 8. august 2014 Det rareste må være en colaflaske. Var barneskoleelev så fikk plass
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #46 Skrevet 8. august 2014 Jeg tredde meg inn på armlenet på et handicaptoalett i doggy style. Vasket selvsagt grundig både før og etter seansen, burde kanskje venta til jeg kom hjem men bare måtte der og da. Anonymous poster hash: b73bb...950 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #47 Skrevet 8. august 2014 Det rareste må være en colaflaske. Var barneskoleelev så fikk plass Jeg trodde du først var en jente da jeg leste dette her. Ble litt . Anonymous poster hash: 2fa10...675 13
Gjest Linaria Skrevet 8. august 2014 #48 Skrevet 8. august 2014 Jeg trodde du først var en jente da jeg leste dette her. Ble litt . Anonymous poster hash: 2fa10...675 haha! samme her! Selv har jeg brukt stearinlys (med kondom! :D ), hårbørste, gulrot, agurk, deodorant i hvert fall. Prøvde mye rart da jeg var ung og ikke turte å kjøpe vibrator.
fruBeist Skrevet 8. august 2014 #49 Skrevet 8. august 2014 Forstår ikke hvordan folk klarer å få paprika og shampooflasker oppi der :S Det tror jeg aldri jeg hadde kommet på... eller fått plass til :S Særeste er vel en gulrot... men det er vel ikke så sært egentlig Enig med altflyter her......De fleste jeg har hørt fra sier de sliter med 2-3 fingre i fitta.....Og når flesteparten her da skriver både telefoner og sjampoflasker så lurer jeg litt ...Jeg vet jo at den er strekkbar selvsagt, men uansett..... Man trenger ikke stappe ting inn for å oppnå tilfredsstillende stimulans 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #50 Skrevet 8. august 2014 hmm... gulrot, agurk, barberhøvel med vibrering i skaftet (uten kniver), stearinlys, deodorant, flaske, så klart dildo og vibrator (men det er jo ikke så rart at det gjør noe), Anonymous poster hash: 3c13b...6fc 1
Gjest HarryDotter Skrevet 9. august 2014 #51 Skrevet 9. august 2014 Man trenger ikke stappe ting inn for å oppnå tilfredsstillende stimulans Jeg ser den ja...men å gnikke seg tørr med shampoflasker og iPhone da? Jaja....
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #52 Skrevet 9. august 2014 Vibrerende penn Stearinlys En pyntegjenstand fra Ikea Hårbørste (skaftet inn selvfølgelig) Munningen på et lekegevær Anonymous poster hash: 0a1f6...169
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #53 Skrevet 9. august 2014 en alenemor Anonymous poster hash: 6d198...074 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #54 Skrevet 9. august 2014 Jeg ser den ja...men å gnikke seg tørr med shampoflasker og iPhone da? Jaja.... En iPhone kan da vibrere. Anonymous poster hash: 2fa10...675
Gjest HarryDotter Skrevet 9. august 2014 #55 Skrevet 9. august 2014 En iPhone kan da vibrere. Anonymous poster hash: 2fa10...675 Ja selvsagt...godt poeng. kanskje de funker på pikken også? jøss...
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #56 Skrevet 9. august 2014 Enig med altflyter her......De fleste jeg har hørt fra sier de sliter med 2-3 fingre i fitta.....Og når flesteparten her da skriver både telefoner og sjampoflasker så lurer jeg litt ...Jeg vet jo at den er strekkbar selvsagt, men uansett..... Pass bare på så du ikke blir slukt levende neste gang du har sex da, hehe.. Disse musene kan være ganske glupske hvis man ikke er snill gutt:PAnonymous poster hash: 916cc...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #57 Skrevet 9. august 2014 Jeg trodde du først var en jente da jeg leste dette her. Ble litt . Anonymous poster hash: 2fa10...675 colaflaske er jo ingen problem. Sett damer som har pakket store vinflasker av glass oppi høna, hehe:P De kan romme det meste. Kan sikkert bruke den til å parkere bussen også noen ganger;)Anonymous poster hash: 916cc...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #58 Skrevet 9. august 2014 Godt å se at jeg ikke er den eneste. Here it goes. Banan, Agurk, Gulrot, Gilde pølser (og gilde wiener faktisk) elektrisk tannbørste, vanlig tannbørste, hårbørste, Anonymous poster hash: 32348...47c 1
Gjest HarryDotter Skrevet 9. august 2014 #59 Skrevet 9. august 2014 Pass bare på så du ikke blir slukt levende neste gang du har sex da, hehe.. Disse musene kan være ganske glupske hvis man ikke er snill gutt:PAnonymous poster hash: 916cc...0cb hahahahaha...Ja jeg ble i et øyeblikk alvorlig bekymret for mitt liv her jeg sitter .....Jeg husker godt en gang jeg ble sugd fast....Det ene benet mitt var i ferd med å ta følge med pikken min inn i henne....Jeg drømmer stadig traumtatisk om denne hendelsen. Godt jeg fikk revet meg løs i tide! 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. august 2014 #60 Skrevet 9. august 2014 Forstår ikke hvordan folk klarer å få paprika og shampooflasker oppi der :S Det tror jeg aldri jeg hadde kommet på... eller fått plass til :S Særeste er vel en gulrot... men det er vel ikke så sært egentlig Tuppen kan være tynn og og lang vet du Jeg brukte nebbet til badeanden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå