Gå til innhold

Rareste ting dere har onanert med?

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Tuppen kan være tynn og og lang vet du :fnise: Jeg brukte nebbet til badeanden :fnise:

:hakeslepp::rodmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tuppen kan være tynn og og lang vet du :fnise: Jeg brukte nebbet til badeanden :fnise:

Haha hørtes litt morsomt ut å være badeand. De var jo tross alt i sitt rette element..;) De liker jo at det er vått:P

Anonymous poster hash: 916cc...0cb

• Liker 2
Skrevet

Og da sto guttungen å så på, og solgte druer, og di skulle værra svenske!

Hehe! Ler så jeg griner :laugh: Vært noe for Oslo Losen det :-)

• Liker 4
Skrevet

Fistet en dame noen ganger...

• Liker 1
Skrevet

Er hoooot med jenter og damer som tester ut andre ting enn bare en kukk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen onanerte meg med en saftis en gang, en sånn fra firstprice med jordbær og appelsin-smak.Han syntes det var deilig å slikke etterpå. ;)

Anonymous poster hash: e8686...4a8
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner jeg er kjedelig hehe. Kun dildo, vibrator her.

Men ser noen nevte vinflaske hehehe. Da må jeg bare fortelle om det jeg hørte om ei.

Der jeg kommer fra var det vanligvis sånne bygdefester, dans, og det var medbrakt drikke.

På en sånn bygdefest var det ei som ble litt nøden :fnise: hun hadde gått inn på do med ei ølflaske. Men det som skjedde at det ble som vakum og hun fikk den ikke ut igjenn, og måtte til legen å få hjelp.

Anonymous poster hash: e9c1e...06c
  • Liker 1
Skrevet

Men ser noen nevte vinflaske hehehe. Da må jeg bare fortelle om det jeg hørte om ei.

Der jeg kommer fra var det vanligvis sånne bygdefester, dans, og det var medbrakt drikke.

På en sånn bygdefest var det ei som ble litt nøden :fnise: hun hadde gått inn på do med ei ølflaske. Men det som skjedde at det ble som vakum og hun fikk den ikke ut igjenn, og måtte til legen å få hjelp.

hahaha, så den satt bom fast?;) Ja hvis hun ikke tok bunnen av flaska inn først, sånn at den satt seg fast der inne..:P

Skrevet

Har hørt om noen som stappet inn ei kald ølflaske i musa. Så drakk to gutter av den mens den var inni henne. Fitteøl hørtes godt ut;)

Skrevet

Badeanda ble en vinner her :blomst:

Måtte flire høyt :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Vibrator, dildo, slike kuler som skal stimulere med vibrasjon og kuler til trening, agurk, pølse, lekebåtmotor, stearinlys, epilator.

Anonymous poster hash: f1298...06a
  • Liker 1
Skrevet

Badeanda ble en vinner her :blomst:

Måtte flire høyt :laugh:

Hahaha ja så likssom for meg at anda sa kvakk kvakk hver gang den dykket inn i det våte element, hehe;) Det må prøves:P

Gjest HarryDotter
Skrevet

Men husk nå for all del dere damer at disse leketøyene ikke bare må støve ned i hektiske perioder da

Voila!

ultimatetop10s.com/top-10-ways-re-use-sex-toys-around-house/

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det er nok nesen til badegrisen min som er det særeste. Rart hva varme og glatt såpe gjør med en i dusjen. Ellers har jeg brukt de klassiske som elektrisk tannbørste, vibrerende barberhøvelhåndtak, hårbørste, gulrot, gammel mobiltelefon med dirrende polyfonske ringetoner, skaftet på div kjøkkenredskap (dog ikke kjeler! :sjokkert: ) osv.

Anonymous poster hash: b3ab5...27e
  • Liker 1
Skrevet

Damprenser med strålemunnstykke

Anonymous poster hash: 09f51...331
Skrevet

Damprenser med strålemunnstykke

Anonymous poster hash: 09f51...331

Ingen som har prøvd fenalår eller falukorv?;)

Skrevet

Noen som har prøvd å putte truser opp i seg selv ? Det er det visst noen som gjør....

Anonymous poster hash: d5769...c5d
Skrevet (endret)

Har ikke brukt noe rart; kun vanlige leketøy.

Og 1/2-liters brusflaske, kjøttpølse, agurk, stearinlys, deodorant sprayboks, banan, squash, Red Bull-boks, noen 3cm kuler som jeg festet på en snor og skaftet på en vibrerende barberhøvel. Men det er jo ikke så rart :-)

Endret av Razor1976
  • Liker 1
Skrevet

Is på pinne, jævlig kaldt.

Anonymous poster hash: 4d215...21f

Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg og innlegg som bryter med norsk lov.

pinar, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...