AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #81 Skrevet 17. august 2014 Så lettvint det er for dere jenter da.. så lenge det er litt lengde på gjenstanden virker det som dere kan bruke det meste... verre for oss gutter. Eneste jeg får nøye meg med er høyrehanda når jeg ikke er med dama på en stund -.-" Skulle vært en sånn topic som dette for oss menn også! Anonymous poster hash: 561c2...8d0 2
Hulderen Skrevet 18. august 2014 #82 Skrevet 18. august 2014 (endret) Så lettvint det er for dere jenter da.. så lenge det er litt lengde på gjenstanden virker det som dere kan bruke det meste... verre for oss gutter. Eneste jeg får nøye meg med er høyrehanda når jeg ikke er med dama på en stund -.-" Skulle vært en sånn topic som dette for oss menn også! Anonymous poster hash: 561c2...8d0 Denne tråden er da for begge kjønn, selv om det er flest kvinner som har svart. Når det gjelder menn, så har jeg da inntrykk av at mange er fantasifulle og stikker penisen i "det meste". Jeg har hørt om menn som har brukt en appelsin, støvsugermunnstykke, kvisthull i gjerde, laget hull i en pute. En ble avbildet mens han brukte eksosrøret på bilen sin. Av sexhjelpemidler finnes det mer eller mindre naturlige oppblåsbare dukker, fleshlight, underliv med ett eller to hull. Og noen forgriper seg på husdyr. I Danmark er det siste til og med lovlig, på dyrebordeller. Endret 18. august 2014 av Hulderen 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #83 Skrevet 18. august 2014 Denne tråden er da for begge kjønn, selv om det er flest kvinner som har svart. Når det gjelder menn, så har jeg da inntrykk av at mange er fantasifulle og stikker penisen i "det meste". Jeg har hørt om menn som har brukt en appelsin, støvsugermunnstykke, kvisthull i gjerde, laget hull i en pute. En ble avbildet mens han brukte eksosrøret på bilen sin. Av sexhjelpemidler finnes det mer eller mindre naturlige oppblåsbare dukker, fleshlight, underliv med ett eller to hull. Og noen forgriper seg på husdyr. I Danmark er det siste til og med lovlig, på dyrebordeller. Å forgripe seg på husdyr er ikke bare menn som driver med, men også kvinner...Anonymous poster hash: 81c21...784
Lita dame Skrevet 18. august 2014 #84 Skrevet 18. august 2014 Stearinlys (stort julelys med "nedtelling" til jul. Ikke relevant for spørsmålet som sådan, men jeg husker det godt -for det var min første seksuelle opplevelse). Deodorant (det er noe med formen som gjør at man tenker kuk). Skaftet på hårbørsta. Utstikkeren på sengegavelen. Ridd kneet til mannen. 2
Hulderen Skrevet 18. august 2014 #85 Skrevet 18. august 2014 Å forgripe seg på husdyr er ikke bare menn som driver med, men også kvinner...Anonymous poster hash: 81c21...784 Det er mulig, men jeg har bare hørt om tilfeller der menn gjør det. 1
Sphynx Skrevet 18. august 2014 #86 Skrevet 18. august 2014 Eksen onanerte meg med en saftis en gang, en sånn fra firstprice med jordbær og appelsin-smak.Han syntes det var deilig å slikke etterpå. Anonymous poster hash: e8686...4a8 Å fy faen det må ha vært kaldt! 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #87 Skrevet 18. august 2014 Det er mulig, men jeg har bare hørt om tilfeller der menn gjør det. Det er nok av kvinner som gjør det. Men det synes ikke like godt på dyrene ved skader. Stått bl a noen intervjuer i diverse aviser om kvinner som foretrekker hunden sin framfor en mann (selvfølgelig anonyme). Anonymous poster hash: 81c21...784
Gjest HarryDotter Skrevet 18. august 2014 #88 Skrevet 18. august 2014 Stearinlys (stort julelys med "nedtelling" til jul. Ikke relevant for spørsmålet som sådan, men jeg husker det godt -for det var min første seksuelle opplevelse). Deodorant (det er noe med formen som gjør at man tenker kuk). Skaftet på hårbørsta.Utstikkeren på sengegavelen. Ridd kneet til mannen. Eller dette om det andre skulle bli kjedelig... xvideos.com/video3489410/riding_a_shift_lever
Hulderen Skrevet 19. august 2014 #90 Skrevet 19. august 2014 Det er nok av kvinner som gjør det. Men det synes ikke like godt på dyrene ved skader. Stått bl a noen intervjuer i diverse aviser om kvinner som foretrekker hunden sin framfor en mann (selvfølgelig anonyme). Anonymous poster hash: 81c21...784 Er du sikker på at du ikke tar svarene for bokstavelig? At man foretrekker hunden sin fremfor en mann, kan bety noe så enkelt som at de trives sammen med hunden, men er skeptisk til en mann som selskap. Jeg tviler sterkt på at det er sex de tenker på. 2
Gjest SoccerPlayer Skrevet 19. august 2014 #91 Skrevet 19. august 2014 Denne er jo for damer, men vet dama mi har den, så når hun har vert borte har jeg prøvd den. For moro skyld. Har ikke sagt til henne at jeg har prøvd den. Får vel gjøre det. Men wow! http://www.kondomeriet.no/produkt/slikkemaskinen-sqweel-2/30204511
Gjest HarryDotter Skrevet 19. august 2014 #92 Skrevet 19. august 2014 Denne er jo for damer, men vet dama mi har den, så når hun har vert borte har jeg prøvd den. For moro skyld. Har ikke sagt til henne at jeg har prøvd den. Får vel gjøre det. Men wow! http://www.kondomeriet.no/produkt/slikkemaskinen-sqweel-2/30204511 Ække kødd engang! Leketøya til damene er de beste. Vibratorene deres er helt råe!
Gjest SoccerPlayer Skrevet 19. august 2014 #93 Skrevet 19. august 2014 Ække kødd engang! Leketøya til damene er de beste. Vibratorene deres er helt råe! Ja sant! De har så mye digg! Jeg må fortelle henne at jeg låner leketøyet hennes av og til, så kanskje hun har enda mer spennende leker på lur. Bare hun ikke blir sur.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #94 Skrevet 19. august 2014 En hel liste slo meg, men hvor av alle er menn... Anonymous poster hash: 5f05c...783
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #95 Skrevet 19. august 2014 en sånn ps3 håndkontroller. har et spill hvor man kunne teste vibreringen i menyen og det ble flittig brukt. samboer lurte alltid på hvorfor akkurat det spillet stod ute Anonymous poster hash: 26ce8...62c
Gjest HarryDotter Skrevet 19. august 2014 #96 Skrevet 19. august 2014 Ja sant! De har så mye digg! Jeg må fortelle henne at jeg låner leketøyet hennes av og til, så kanskje hun har enda mer spennende leker på lur. Bare hun ikke blir sur. Du skal ikke se bort ifra at hun vil like det
allma Skrevet 19. august 2014 #97 Skrevet 19. august 2014 Sex Tiltrekkende Skandinaviske DamerSer etter Kjærlighet og Ekteskap http://ipkill.org/Cyr
Gjest krokodillen Skrevet 19. august 2014 #98 Skrevet 19. august 2014 Skal vi se, banan, gulerot, elektrisk tannbørste, massasje dings for ryggen, dildo, vibrator, kjæresten min sine fingre. Anonymous poster hash: 7ca3f...1f3 Syns du virkelig dildo og vibrator er rare ring å onanere med?
SardintrollReturns Skrevet 19. august 2014 #99 Skrevet 19. august 2014 (endret) Kan føye til at jeg prøvde forleden med en slik liten vibrerende massasje greie for skulder og nakke utenpå olabuksa forleden. Det var digg, tok sin tid, men jeg kom til slutt. Heftige greier. :D Endret 19. august 2014 av SardintrollReturns
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #100 Skrevet 19. august 2014 et viskelær og blyant er vel det rareste... Anonymous poster hash: 537a5...cf1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå