lillemeg90 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #861 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror det er lille du kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 27. oktober 2014 #862 Del Skrevet 27. oktober 2014 Fersk mynte og koriander er også utrolig godt inni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #863 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg bruker faktisk et slik blandingskrydder:p Aha! Vel, nå skal vårrulles lages på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #864 Del Skrevet 27. oktober 2014 Fersk mynte og koriander er også utrolig godt inni! Hørtes godt ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #865 Del Skrevet 27. oktober 2014 Aha! Vel, nå skal vårrulles lages på torsdag! Så bra, blir nok kjempe gode:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #866 Del Skrevet 28. oktober 2014 Da har jeg hatt første dag på jobb siden midten av august! det gikk fint, men nå er jeg sliten! For første gang kjennte jeg det i bekkenet. Men ikke mye heldigvis, får bare håpe at det ikke utvikler seg! Går heldigvis til fysio og merker at om jeg gjør de tingene hun viste meg så blir det bedre:) Foreløpig skal jeg jobbe 5 timer to dager i uken, tror det er nok:) Ellers så møtte jeg heldigvis på en sv de jeg kjenner best på jobb så sa det til henne og så kom en lærling som også fikk vite det og så visste sekretæren det så jeg ba dem være jungeltelegrafen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. oktober 2014 #867 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hehe...blir vel fort sånn på en kvinnearbeidsplass! Men er vel litt koselig at folk veit det og? Du får slappe av og pleie deg selv i kveld. Her blir det vårruller etter inspirasjonen tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #868 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hehe...blir vel fort sånn på en kvinnearbeidsplass! Men er vel litt koselig at folk veit det og? Du får slappe av og pleie deg selv i kveld. Her blir det vårruller etter inspirasjonen tidligere Heh ja folk må jo nesten få vite det nå jeg jobber ikke vanlig (er kun på poliklinikk) og begynner å få mage:p jeg liker ikke å gå rundt å rope ut at jeg er gravid så håper de tar oppgave alvorlig;) slipper jeg å si det til alle:p Hurra for vårruller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #869 Del Skrevet 29. oktober 2014 Æsj.. Har kastet opp hele morgenen. Det er ikke noe ok for kroppen min å stå opp tidlig.. Og dette er jo egentlig ikke noe tidlig.. Skulle jeg jobbet vanlig hadde jeg begynt kl 07. Får hvile litt til og se hvordan det går... Arbeidsgiver er heldigvis fleksibel på arbeidstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. oktober 2014 #870 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ja nå nærmer det seg tiden for at du må begynne å fortelle det til andre....eller kanskje tiden er inne for det akkurat nå? Ikke noe godt å være kvalm og kaste opp, da er det bare å hvile, prøve å få i seg nok væske, og satse på at det går fort over. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. oktober 2014 #871 Del Skrevet 29. oktober 2014 Får håpe det går over slik at du kommer deg på jobb, hvis du skulle i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #872 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kom seg nå utover dagen, men for sent til jobb.. Kom meg i det minste til fysioterapi.. Sitter fremdeles i da, mulig det er pga de 5 små timene på jobb i går? Vil jo så gjerne være på jobb.. Får prøve igjen neste uke. Ja:) de vi møter får vite det nå og satser på at jungeltelegrafen tar seg av det på jobb:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 29. oktober 2014 #873 Del Skrevet 29. oktober 2014 Syns du er tapper jeg Må du gå og stå mye på jobb? Hvis ikke det funker så bra, kunne du gjort noe mer administrativt, f.eks drevet med å oppdatere prosedyrer e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 29. oktober 2014 #874 Del Skrevet 29. oktober 2014 Så dumt at du ble dårlig igjen Håper det var en engangsgreie, men det kan tyde på at kroppen din trenger litt ro en stund til hvis det fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #875 Del Skrevet 29. oktober 2014 Syns du er tapper jeg Må du gå og stå mye på jobb? Hvis ikke det funker så bra, kunne du gjort noe mer administrativt, f.eks drevet med å oppdatere prosedyrer e.l? Så søt du er På poliklinikken er det ikke så mye ståing og gåing. I går satt jeg når jeg ville selv:) mye sitting og snakking med pasientene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. oktober 2014 #876 Del Skrevet 29. oktober 2014 Når er neste gang du skal tilbake? Neste uke? Kan jo være at du bør sørge for å ha minst en hviledag imellom de to dagene dine, så du får hentet deg inn litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 29. oktober 2014 #877 Del Skrevet 29. oktober 2014 Håper det går over snart Du fortjener virkelig å være fin i formen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #878 Del Skrevet 29. oktober 2014 Neste uke ja:) ja, det hadde vert fint, men det er dessverre ikke denne typen poliklinikk hver dag, så det gjør det litt vanskelig :/ Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #879 Del Skrevet 29. oktober 2014 3 uker til OUL! Noen som vil tippe kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 29. oktober 2014 #880 Del Skrevet 29. oktober 2014 Gutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå