Gå til innhold

Vanlige kombinasjoner du aldri har skjønt greia med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tør fortsatt å påstå at smør og smurt fleskepølse ikke er en vanlig kombinasjon.

Anonymous poster hash: 282e0...56f

Vi spiste det når jeg var liten og. Men jeg har jo som tidligere nevnt smør under alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi spiste det når jeg var liten og. Men jeg har jo som tidligere nevnt smør under alt.

Greit nok det.Men det er ikke generelt en vanlig kombo som er almenkjent. Jeg spiste også ting når jeg var liten som var vanlig for meg,men det betyr ikke at det er en alment kjent vanlig kombo for det. Sånn som f.eks pizza og ananas,smør og risengrynsgrøt,rosiner i hveteboller,bruonst og syltetøy osv.

Anonymous poster hash: 282e0...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Forskjellig slags grøt med sukker, kanel og smørøye er vel vanlig? Risengrynsgrøt, fløyelsgrøt for eksempel.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det.Men det er ikke generelt en vanlig kombo som er almenkjent. Jeg spiste også ting når jeg var liten som var vanlig for meg,men det betyr ikke at det er en alment kjent vanlig kombo for det. Sånn som f.eks pizza og ananas,smør og risengrynsgrøt,rosiner i hveteboller,bruonst og syltetøy osv.

Anonymous poster hash: 282e0...56f

Synes alle disse tingene er vanlige komboer jeg :P Overalt hvor de selger vafler er det alltid noen som tar jordbærsyltetøy og brunost, eller jordbærsyltetøy og rømme. Har aldri møtt noen som ikke bruker smørøye i grøten, og ananas er det vel alltid på pizzamenyen på restauranter.. og rosiner i boller har de jo overalt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost med syltetøy er alltid feil for meg. Det er tyttebærsyltetøy til middag også. Ananas på pizza er helt feil og ketchup på speilegg er ekkelt.

:heks:

Enig med deg i absolutt alt! :)

Anonymous poster hash: a1bf1...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes alle disse tingene er vanlige komboer jeg :P Overalt hvor de selger vafler er det alltid noen som tar jordbærsyltetøy og brunost, eller jordbærsyltetøy og rømme. Har aldri møtt noen som ikke bruker smørøye i grøten, og ananas er det vel alltid på pizzamenyen på restauranter.. og rosiner i boller har de jo overalt :-D

Ja det jeg skrev er vanlige komboer.Skrev det som et eksempel til en bruker som kommenterte noe jeg hadde skrevet tidligere :)

Anonymous poster hash: 282e0...56f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Riskrem. Ødelegge grøt og krem på den måten.

Vik fra meg satan og la meg ha min lille glede her i livet i fred! * Så så riskremen, slemme damen er borte nå*

Apropos riskrem, aldri fattet poenget med kombinasjonen jul og gaver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vik fra meg satan og la meg ha min lille glede her i livet i fred! * Så så riskremen, slemme damen er borte nå*

Apropos riskrem, aldri fattet poenget med kombinasjonen jul og gaver.

Du burde være lykkelig. Mer til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

- Egg og tomatsuppe. For meg gir det ikke mening. Liker dem hver for seg, men ikke sammen.
- Kaffe og sprit. Trenger ikke si mer..
- Sjokolade og appelsin. Nope!

- Den der melk og juice-blandinga for noen år siden - dus! Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør fortsatt å påstå at smør og smurt fleskepølse ikke er en vanlig kombinasjon.

Anonymous poster hash: 282e0...56f

Dette gir vi til 2 stk på jobb, og innimellom er det ekte majones på toppen også. De to får det fordi de har problemer med å holde vekten men sverger på at de kunne spist det hver dag for det går ned på høykant:P Kjenner årene mine tettes igjen bare jeg tenker på det :fnise:

Selv skjønner jeg ikke tyttebær til f.eks. kjøttkaker.

Makrell og majones.

Nugatti og brunost. Yup, it's a thing.

Nugatti og gulost. Yup, that's also a thing.

Men har en rar matkombo jeg ikke har funnet noen andre som liker enda; salami på vafler:D Nam!

Anonymous poster hash: 75208...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømmegrøt og spekemat. Altså, hæ?! Grøt spises med sukker og kanel, ikke kjøtt!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du burde være lykkelig. Mer til deg.

Pøh! Du vil bare at jeg skal bli feit sånn at ingen andre vil ha meg :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh! Du vil bare at jeg skal bli feit sånn at ingen andre vil ha meg :snurt:

Da kommer dere til å stå i stil med hverandre :fnise: .

Anonymous poster hash: 08e4f...ae6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømmegrøt og spekemat. Altså, hæ?! Grøt spises med sukker og kanel, ikke kjøtt!!

Haha.. det er sant.. Jeg spiser det når jeg får det servert da, men det er skikkelig merkelig egentlig…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg og kaviar

Egg og majones

Makrell i tomat og majones

Leverpostei og majones

Pølse og potetmos

Reker og avocado

Ost og kaviar

Cola og whisky

Cola og rum

Vodka og battery

Kjøttkaker og ertestuing

Men ananas er fantastisk og obligatorisk på pizza altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føles det tilfredsstillende for deg å gjøre narr av folk?

Jeg forsøkte å forklare deg hva tråden handlet om, noe de aller fleste som har svart har fått med seg, for øvrig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...om smør under fleskepølse...

Dette gir vi til 2 stk på jobb, og innimellom er det ekte majones på toppen også. De to får det fordi de har problemer med å holde vekten men sverger på at de kunne spist det hver dag for det går ned på høykant:P Kjenner årene mine tettes igjen bare jeg tenker på det :fnise:


Anonymous poster hash: 75208...a20

Det spiser mannen min også, brødskive, smør, fleskepølse og majones på toppen. Heldigvis spiser han det ikke så ofte, både for sin egen helse og for min matlysts skyld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gir vi til 2 stk på jobb, og innimellom er det ekte majones på toppen også. De to får det fordi de har problemer med å holde vekten men sverger på at de kunne spist det hver dag for det går ned på høykant:P Kjenner årene mine tettes igjen bare jeg tenker på det :fnise:

Selv skjønner jeg ikke tyttebær til f.eks. kjøttkaker.

Makrell og majones.

Nugatti og brunost. Yup, it's a thing.

Nugatti og gulost. Yup, that's also a thing.

Men har en rar matkombo jeg ikke har funnet noen andre som liker enda; salami på vafler:D Nam!

Anonymous poster hash: 75208...a20

Majones er basert på vegetabilsk olje, det tetter ikke igjen årene dine. Det er det mettet fett som gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frukt og bær med sjokolade (eller omvendt). Herper både den søte sjokoladen og den freshe fruktige smaken!

Yoghurt og sjokolade, som i noen av disse yoghurtene med sjokocrisp. Æsj...

Også er det heeeelt feil å spise kokte poteter til hel kylling. Ok til filet, men ikke til grillet kylling...:P

Endret av kaprifolen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...