AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #241 Del Skrevet 5. august 2014 Enig. Om man vil ha noe å rulle rundt kjøttdeig-fyll kan man da vitterlig bruke tortillas, ikke pannekake. Nja.. Er noen år siden jeg spiste sånne franske gratinerte pannekaker (vet ikke hva det heter). Var godt! Tror torillas blir litt.. tørrere? Ellers skjønner jeg ikke de som tar ketsjup på speilegg! Yuck! Anonymous poster hash: f4139...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 5. august 2014 #242 Del Skrevet 5. august 2014 Sjokoladebiter i hveteboller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2014 #243 Del Skrevet 5. august 2014 Pannekaker til ertesuppe lages ikke så søte som vanlige, når de stekes drysses det litt ferdigstekt bacon oppå så blir det bakt inn. Man bretter pannekaka og spiser den til ertesuppe som man spiser brød til annen mat. Pannekaken fremhever smaken på suppa og motsatt. Dette er noe av det beste jeg vet, spes om suppa er hjemmelaget. Men det er jo ikke noe søtning i vanlige pannekaker heller…? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calio Skrevet 5. august 2014 #244 Del Skrevet 5. august 2014 Søtt pålegg på brødskive/knekkebrød Ananas i mat (f. eks. pizza, salat eller gryte) Eple i salat Frukt/bær på/i kaker Rosiner i gjærbakst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 5. august 2014 #245 Del Skrevet 5. august 2014 Har heller ikke skjønt dette med pannekaker og suppe. Pannekaker skal fylles med bacon og blåbærsyltetøy! (beste comboen noensinne!) Jeg liker krem, og jeg liker ris, men jeg brekker meg av riskrem, synes konsistensen blir helt forferdelig. Det samme gjelder med multekrem, æsj (multer i seg selv er godt)! Merker jeg har flere rare guilty pleasures når det kommer til matkombinasjoner enn å ikke like vanlige. Jeg elsker nugatti med hvitost og agurkskiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 5. august 2014 #246 Del Skrevet 5. august 2014 Men det er jo ikke noe søtning i vanlige pannekaker heller? Kardemommen gjør det jo "søtt"... Spiser forøvrig også pannekaker med smør, sukker og blåbærsyltetøy etter tomatsuppe med egg!^_^ Jeg skjønner ikke greia med dill på poteter og gressløk i eggerøre... Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. august 2014 #247 Del Skrevet 5. august 2014 Kardemommen gjør det jo "søtt"... Spiser forøvrig også pannekaker med smør, sukker og blåbærsyltetøy etter tomatsuppe med egg!^_^ Kardemomme? Eller for å tilpasse spørsmålet mitt i tråden; Det er vel ikke vanlig å kombinere kardemomme oppi pannekakerøra? : 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 5. august 2014 #248 Del Skrevet 5. august 2014 Sjokolade og lakris. Fysj!! Rosiner og boller. Fysj!! Sjokolade og frukt. Fysj!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 5. august 2014 #249 Del Skrevet 5. august 2014 Pannekaker og suppe Makaroni og kjøttkaker Potetmos og taco Forøvrig elsker jeg ananas i salat og på pizza 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 5. august 2014 #250 Del Skrevet 5. august 2014 Kardemomme? Eller for å tilpasse spørsmålet mitt i tråden; Det er vel ikke vanlig å kombinere kardemomme oppi pannekakerøra? : GODE pannekaker har en dæsj kardemomme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2014 #251 Del Skrevet 5. august 2014 Pannekaker og suppe Makaroni og kjøttkaker Potetmos og taco Forøvrig elsker jeg ananas i salat og på pizza 😁 Potetmos og taco?? Hvor i landet er det vanlig? Aldri hørt om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 5. august 2014 #252 Del Skrevet 5. august 2014 Potetmos og taco?? Hvor i landet er det vanlig? Aldri hørt om. Bor i Oslo. Har fått servert taco med potetmos ved siden av flere ganger. Noen "smører" skjeller med det slik at ting "sitter" fast og ikke søler 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. august 2014 #253 Del Skrevet 5. august 2014 Tror ikke det er veldig vanlig med taco og potetmos? Høres helt forferdelig ut.. Kom på majones og pommes frites. Syns ikke det passer sammen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2014 #254 Del Skrevet 5. august 2014 Bor i Oslo. Har fått servert taco med potetmos ved siden av flere ganger. Noen "smører" skjeller med det slik at ting "sitter" fast og ikke søler I alle dager…? Har jo ikke smakt det selv, men det høres ikke ut som en kombinasjon jeg ville likt. Eller skjønt greia md. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2014 #255 Del Skrevet 5. august 2014 Har spist pannekaker fylt med strutsestuing. Definitivt snaddermat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. august 2014 #256 Del Skrevet 5. august 2014 Men det er jo ikke noe søtning i vanlige pannekaker heller…? Jo vanlige pannekaker pleier å ha sukker i seg.. Men man bestemmer selvsagt selv hvor mye man tar i. Jeg bruker kanskje 1 strøken ss til en vanlig røre, nok til 7-8 pannekaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. august 2014 #257 Del Skrevet 5. august 2014 Har spist pannekaker fylt med strutsestuing. Definitivt snaddermat. Pannekaker med pizzafyll og ost er utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2014 #258 Del Skrevet 5. august 2014 Pannekaker med pizzafyll og ost er utrolig godt! Ja, det hadde vi en del av da jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #259 Del Skrevet 5. august 2014 ^ raring! Reker og svinekjøtt sammen? Uææ! Det er det mange med med.Det selges jo f.eks på samtlige bensinstasjoner landet over,og hadde det ikke vært populært hadde de ikke hadde det som et tilbehør Anonymous poster hash: 282e0...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 5. august 2014 #260 Del Skrevet 5. august 2014 Frukt i mat. Melon i salat, ananas på pizza osv... Boller med annet fyll enn rosiner. Brownies, smash, smørbukk, daim, litago, solo. Ketchup på mat generelt. Melk til grøt og pannekaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå