Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Jeg er målløs av fascinasjon!!!

Dette er bare utrolig bra!!!

Jeg er sååå spent på neste UL av magen jeg!!!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oioioioi for en dag!

Jeg har vært utrolig sliten og slapp. Heldigvis var jeg til blodprøvekontroll på sykehuset i går, sånn at jeg vet at jeg ikke er syk... Blodverdiene var veldig fine, så immunforsvaret mitt er på plass fortsatt. :-)

Det jeg lurer på, er om det er healeren som har satt i gang prosesser i kroppen, som gjør meg så sliten. Det e vel ikke umulig det? :-? Jeg våknet i morges, etter åtte timers søvn, og var utkjørt, og hadde vondt overalt. Jeg måtte ta en kapsel med smertestillende, og det er flere dager siden jeg trengte mer enn grunndosen med morfin og litt paraset. Men i morges var jeg helt fjern. Og etter å ha tatt kapselen, ble jeg helt satt ut, og sluknet og sov til over elleve! :o Og i tillegg har jeg ligget til lading i halvannen time i ettermiddag. Tror ikke det blir lenge før jeg køyer heller...

Snakket nettopp med henne som anbefalte meg denne healeren. Hun fortalte om en kvinne hun kjenner til, som har/hadde lungekreft. Hennes svulster forsvant! Til legenes store forbauselse. Og hun er overbevist om at det var denne mannen som fjernet dem! Så, GJETT om jeg har tenkt å fortsette å snakke med ham! :enig_animasjon:

Så får jeg bare legge all snusfornuft og slikt til side og rett og slett tro på at det finnes noe annet der ute, som vi ikke har noen forklaring på.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Synes det er utrolig flott at det går bedre med deg!

Tøft å vurdere alternativ medisin i tillegg :) Folk har jo sine meninger om det, men du taper ingenting på å prøve! At healing kan hjelpe på svulster, har jeg også hørt før, av et svært nært familiemedlem.

Jeg heier på deg og ønsker deg lykke lykke til :D

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke umulig at det er helbredelsesprosesser som gjør deg sliten, det krever sikkert mye av energien din for å fjerne disse svulstene. Tenk så spennende om du på neste kontroll finner ut at du har blitt bedre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg heier jeg også!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Var jo bare så spent på hvordan dagen hadde vært i dag.

Og i tillegg til det healeren har gjort i kroppen din, så må du også tenke på den utrolig lange dagen du hadde i går. Klart det også tar på!!! Men som sagt, jeg satser på at healeren vet hva han holder på med, og at du hjelpes av han!! INGENTING er bedre enn det!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var tøff lesning for meg - som mistet min mamma da jeg var 11 av kreft med spredning til overalt/rundtomkring.

ønsker av hele mitt hjerte at du blir 100% frisk igjen!

ellers får du en :klem: av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får helt klump i halsen av å lese historien din. :cry: Håper inderlig at dette går bra.

Synes det er supert at du har kontaktet healer, har lest en del om reiki og har stor tro på at healing kan fungere!

Ønsker deg masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin og styrkende helg, CD.

Følger med deg, og klappet i hendene da jeg leste at du hadde kontaktet healer. Supert ! Kjempeflott at du kjenner forandringer også. Det kan jo bare være til det bedre!!! :P

Har selv sterk tro på alternitiv behandling, og skulle jeg bli alvorlig syk, ville jeg ikke betenkt meg. Tror alt. beh. er med på å styrke kroppen både fysisk og psykisk. Stå på CD, sett en liten :evil: i magen din, for dette klarer du.

:klem: er fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått parykk!!

:brunette:

Jeg hadde med meg Mannen i dag til frisøren, og har anskaffet meg parykk! Jeg var der i forgårs og prøvde litt forskjellig, og frisøren bestilte inn litt flere for at jeg skulle få litt mer å velge mellom. De var kommet i dag, og jeg var ganske spent! :roll:

Vi fant jo én i forgårs som var ganske så fin, og som vi la bort. I tillegg var det et par stykker av de nye som var flotte. De var litt kortere enn den jeg la av. Jeg har hatt ganske kort hår i det siste, men i vinter "sparte" jeg, så jeg i alle fall hadde en del hår i nakken og over ørene og slikt. En av de korte var skikkelig stilig. Ganske så mørk, og med tøffe striper. Jeg var ganske gira på den... Men, jeg fant ut at den kanskje var litt vel "party" for å si det sånn. Den forrige var litt mer rolig og klassisk. Tror den vil passe bedre til formen jeg vil være i fremover. Tror neppe at jeg ville følt meg så veldig vel i den tøffe når jeg er drit-kvalm, for å si det rett ut. Så nå har jeg en pen, rødlig parykk, med litt lengde på.

Vi hentet junior og Vesla hos en venninne etterpå. Og jeg hadde på meg parykken. :roll: Moro. Junior reagerte først ikke. Godt tegn, for da så jeg jo ikke HELT ugjenkjennelig ut. Men da han oppdaget det, kom han helt bort til meg, kikket nøye, før han klappet meg på hodet og sa "ååå, mamma, KJEMPEFIN!" :hjerte: Er han ikke god??? Han klappet og susset og syntes at mamma var flott!

Da vi kom hjem skulle junior og jeg hvile oss litt i mammapappasengen. Og før jeg la meg ned tok jeg av parykken. Jeg sa at mamma hadde tøysehår på, og at tøysehåret het parykk. Vi har fortalt ham at mamma er syk og får medisiner når hun er på sykehuset. I dag fortalte vi at medisinene var så sterke at mamma sitt hår vil komme til å falle av, og at det er derfor mamma har kjøpt tøysehår. Det var helt greit for ham. Han syntes det var morsomt at mamma kunne ta av håret sitt, det fiiine håret!

Vesla kikket også nøye på meg, men jeg tror ikke at hun reflekterte noe særlig over håret. Hun hørte stemmen, så ansiktet og kjente lukten av mamman sin, og dermed var alt i orden der i gården.

:hjerte: Jeg har noen deilige unger!!! :hjerte:

Bare så dere vet det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...