Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Enig med teriyaki og androide, satser på at det er fordi hun vil gjøre det litt mer personlig enn en sms for å gratulere, og derfor venter til hun ser deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg skylde på hormoner ? 🙈 neida, jeg ble veldig lei meg! Men drt ligger mer til historien også. Vi ses aldri lenger. Hører aldri fra henne. Jeg prøver å holde kontakt med barna Hennes - så kontakten går kun en vei! Hun er klar over flere av sa mine og vi snakket tilogmed om det for ett år siden. I tillegg har jeg ikke sett henne siden i sommer. Da var vi i et familiedelskap hvor hun ikke engsng snakket med meg eller sa hadet. Noe ulmer der ..,, men ja, jeg reagerte kanskje litt for kraftig. Men det må være lov i en dagbok ☺️☺️☺️

Nå er jeg på vei hjem fra jobb. Dette er ikke dagen min! Måtte bare pakke sammen og dra! Startet dårlig med st bussen kom fem minutter før den skulle i morres og jeg måtte vente på neste. Kom for sent på jobb. Så får jeg denne kraftige huepinen som jeg ikke skjønner hvor kommer fra! Det trekker i nakken, bak pannen og i øynene. Det blafrer lissom! Og ved bevegelse gjør det ekstremt vondt! Så da bestemte jeg meg for å dra hjem! Venter på bussen igjen som skal ts meg yil en annen buss. Selvfølgelig er buss nummer en forsinket og jeg mistet buss nummer to! Kommer omsider inn på buss nummer to og det kommer en gutt med musikk på ørene ( rettelse: musikken er festet på ørene men han spiller for halve bussen) ! I tillegg er det bare sånn grusom dunkemusikk. Det er nok dunking i hodet mitt ... Auuuuuu vil hjem til senga !!!!! Åååååååå der gikk han av !!!!!!! Gudskjelov. Litt mindre dunking av den tonefulle måten hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt lov å skylde på hormoner ;) jeg forstår at du ble skuffet.

Den hodeverken din høres ikke grei ut. Trekker det alltid i nakken? Synes det høres ut slik jeg hadde det, men det ble veldig mye bedre etter korreksjon hos kiropraktor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en dårlig dag! Håper du kom deg hjem og fikk slappet av (paracet er ikke farlig!), slik at kvelden blir bedre! De hormonene er ikke alltid så greie å ha med å gjøre, men det høres ut som at det er en frutrasjon her i utgangspunktet. Kjedelig når man føler at man er den eneste som gidder å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går var grusom. Jeg lå rett ut fra jeg kom hjem fra jobb til det var natta. Det dunka og var helt grusomt ;( ville lissom ikke gi seg :( ødelagt dag! Sov heldigvis godt i natt og tidlig på jobb i dag og forløpig fri for symptomer. Håper det holder seg unna i dag!

Sjefen spurte forresten om hun skulle annonsere graviditeten min i et møte vi skal ha felles i dag. Men jeg takket nei. Synes det er litt skummelt og tidlig ... Det var helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du føler deg bedre i dag! :) Var det ikke litt rart at sjefen din ville annonsere graviditeten din?! Skulle tro du ville gjøre det selv... Det er jo ikke sånn at du skal ut i permisjon heeeelt enda! Jaja, bra hun spurte først da, i det minste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hodepine hver eneste dag. Selv om jeg er sykemeldt.

Det er en dunkende/pressende hodepine i bakhodet som brer seg videre rundt hodet. Synes det er rart, for jeg hadde det ikke forrige svangerskap, så jeg blir jo hypokonder og blir redd for hjernesvulst.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal prøve akupunktur elle kiropraktor jeg da:) iom. At det sitter bak i hodet og brer seg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal prøve akupunktur elle kiropraktor jeg da:) iom. At det sitter bak i hodet og brer seg fremover.

Men jeg føler meg ikke stiv i nakken? Eller trenger man ikke kjenne at man har nakkeproblemer selv om man har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg føler meg ikke stiv i nakken? Eller trenger man ikke kjenne at man har nakkeproblemer selv om man har det?

Tenkte nå spesielt cinderella nå da:) men de gangene jeg har gått til kiropraktor har jeg ikke vert stiv i nakken. Har kun kjent det i hodet. Og så har jeg hatt flere låsninger når han kjenner etter:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte nå spesielt cinderella nå da:) men de gangene jeg har gått til kiropraktor har jeg ikke vert stiv i nakken. Har kun kjent det i hodet. Og så har jeg hatt flere låsninger når han kjenner etter:) :)

Åja, fikk ikke med meg at hun beskrev at det sitter bak og brer seg rundt hode, trodde det bare var jeg som sa det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, fikk ikke med meg at hun beskrev at det sitter bak og brer seg rundt hode, trodde det bare var jeg som sa det. :P

Hehe men det kan jo være aktuelt for deg også:) skader ikke å prøve!:) men forstår den frykten for kiropraktor.. Den hadde jeg også tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger absolutt ikke kjenne at man er stiv eller vond i nakken for å ha problemer der. Vanligste symptomet på stiv nakke er jo nettopp hodepine.
Viktig å huske på at mange får mer problemer med nakke og skuldre som gravide, er jo ikke bare muskulaturen i bekken, hofter osv som blir løsere! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Her er jeg! Gårsdagen var like ille som forrige dagen. Lå rett ut hele ettermiddagen med dunkende huepine. Orket ikke mobil tv eller annet belastende for øynene.

Litt bedring i går kveld og da hørte vi på hjertelyden. Tenkte at jeg måtte høre en deilig lyd etter dette strevet med huepinen.

Jeg var plaget med mye huepine da jeg vet yngre men denne her er kraftig. Det sitter lissom i panna bak øynene og dunker skikkelig ved bevegelse. Beste er å ligge helt stille i et mørkt rom til det gir seg.

I dag har jeg fri fra jobben. Sov til jeg våknet av meg selv og spist en bedre frokost nå. Skal ut på litt shopping og se om jeg kan finne noen klær som ikke er så tettsittende. Skal bli spennende å se om huepinen klmmer i dag også! Hvis ikke, skylder jeg på jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper unna i dag! Har hatt micrene i mange år, og det høres ut som noe av det samme. Helt grusomt. Bruker å få det så ille at jeg kaster opp til slutt.. Fysj! Deilig å høre hjertelyd da! Her våknet jeg kl 05 i dag tidlig og inbilte meg at det ikke var noe liv der. Lå og dyttet på magen og til slutt kom en rekke bomp til svar! :) Hun lå nok bare og sov, som man jo skal på den tiden...

Ha en strålende dag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...