kaospåtobein Skrevet 14. oktober 2014 #841 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har litt ligamentsmerter og masse i perioder og jeg smører magen med babyolje, men jeg gjør det for å forhindre tørr hud og kløe etterhvert som magen vokser og strekker seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. oktober 2014 #842 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har også hørt det med å forhindre strekkmerker ved å smøre seg, den troen kommer kanskje fra at tørr hud sprekker lettere? Ligamentsmerter går veldig opp og ned Er egentlig veldig lenge siden jeg har kjent noe til det, når jeg tenker meg om Til gjengjeld har jeg enkelte dager som det føles som at hele magen er så "full" at den nesten eksploderer, men det kjennes mer ut som at huden strekker seg, hvis du skjønner? Så plutselig dagen etter er magen litt større 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #843 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har hørt om ei venninne som hadde kjøpt en slik krem i utlandet. Hun anbefalte den. Kanskje spørre henne pent om å kjøpe med til meg 😉 men som dere sier, det er vel mer genetisk enn kremen som forhindrer det. Men alltids greit med fuktighet. Ja fe ligamentsmertene er noe for seg selv. I går ble jeg rent bekymret. De holdt på i natt også. Begynte å lure på om det var noe helt annet! Men bedre i dsg igjen Så er jeg på jobb da! Og jobbet to timer og hodepinen har tatt meg! Vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde ut. Sitter med mye pc i dag og det gjør jo ikke saken bedre! Prøver å ikke drikke kaffe men litt hjelper! Drikker dere mye kaffe i svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 14. oktober 2014 #844 Del Skrevet 14. oktober 2014 Drikker mye mindre kaffe enn jeg pleide å gjøre. En halv kopp om morgenen og en halv kopp på jobben er standard. Kanskje litt mer enkelte dager. Drikker Pepsi Max også, og prøver å holde meg innafor den anbefalte maks-grensa for koffein. Har iallefall gjort det til nå. Kanskje jeg blir litt slakkere seinere i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #845 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja er jo ikke anbefalt i store mengder. Men kjenner at en liten kaffe hjelper på begynnende huepine. Tenker at en til to kopper om dagen må være bedre enn smertestillende. Men ja, jeg har måtte kutte ned på antall kopper. Noe som er dypt savnet. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. oktober 2014 #846 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg var skikkelig kaffekjerring før keg ble gravid, og inntil nylig har jeg drukket en kopp om dagen. Var ganske hardt å gå ned til en kopp, særlig på jobb! Men nå får jeg sånn halsbrann av kaffe at jeg har måttet kutte det helt ut... Gleder meg til en skikkelig fancy-kaffe igjen etter fødsel - med krem på! Strekkmerkene kommer om du smører eller ikke hvis det er meningen du skal ha dem, dessverre. Kjære smører magen min hver kveld (gjorde det sist også), men det er mest fordi han (og jeg) synes det er koselig! Vesla liker det også, for nå jager hun bevegelsene til hånda hans! Men har ingen tro på at det hjelper på strekkmerkene.. I'm a tiger who has earned all her stripes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #847 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hehehehehe meget bra sagt 🙈👏😆 da blir vi helt sikkert flere tigere av den samme stripesorten 😜😜😜😜😜 en ny rase! Og smørestuden a ,.. Såååååå koselig greie for dere ❤️❤️❤️ 😍😍😍😍 gleder meg til å kunne kjenne bevegelsene selv !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. oktober 2014 #848 Del Skrevet 14. oktober 2014 Strekkmerker oppstår I lærhuden. Ingen kremer trenger så langt ned. Derfor det funker dårlig å smøre for å unngå Strekkmerker. Uansett deilig å smøre magen. Det gjorde jeg sist, og skal det nå også. Body butter er deilig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #849 Del Skrevet 14. oktober 2014 Om ikke Noe annet så lukter vi godt og blir myke 😜😜 Flere som kler seg slik at magen synes litt ??? Eller er det for tidlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. oktober 2014 #850 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det gjør jeg. Tror ikke jeg gjorde det så mye da jeg var 14 uker da, for bortsett fra hvis jeg hadde tettsittende kjole på, så så magen bare ut som en matmage. Nå derimot kler jeg meg gjenre i tettsittende klær for å fremheve den litt. Synes det er koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #851 Del Skrevet 14. oktober 2014 Synes det skal være lov jeg! Det er jo noe man er stolt av så hvorfor ikke vise ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 #852 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har ikke sagt det til "alle" enda så skjuler nok litt enda;) men hjemme er det koselig med noe tettsittende. Ser på bumpen hver gang jeg går forbi speil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 14. oktober 2014 #853 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg ser ikke noe særlig annet enn matbumpen jeg hadde fra før enda, men når jeg er hjemme liker jeg å late som at det bare er babykul og ikke matkul når jeg går i stram singlet. Haha Desuten merker jeg at det er vanskeligere å holde magen inn nå enn det det var før, så da ser automatisk magen min litt større ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #854 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja den signerer jeg - jeg klarer ikke trekke inn magen lenger! Men hvorfor i all verden er magen min så stor da? Det er mer enn mat inni der altså .., og jeg er ganske så tynn og tynn rundt midjen fra før! Men nå har vi hver gang fått høre at dansebabyen min er stor og større en statistikken. Den var jo 10 cm på forrige ul som var 3 oktober. Den er jo enda større nå, for nå vokser den mye mer for hver dag i følge appen min. Googlet magebilder i tiøsvarende uke og det er mye ulikt ja! Noen har skikkelig mage mens andre har ingen. Det er vel ingen fasit men .... Jeg koser meg med magen. Men fant ut at det er nok litt for tidlig med den trangeste genseren på jobb. Får vente litt til .., synes imidlertid det er spennende å se Folks reaksjon. Det er fsktisk ingen som spør ... Jo bortsett fra en! Han gikk rett på sak. Men resten sier ingenting ... Selvom jeg føler det synes! Lurer på hvordsn det vil ende ... Jeg skal ikke si noe med mindre noen spør. Skriker ikke sånt ut nei. Nå er det natten i heimen! Litt Jobb i morgen også hyggelig familiebesøk Natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2014 #855 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har også googlet magebilder og det er stor forskjell ja! Tenker alt er vanlig:) legg ut bilde av bumben da vel? Natta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. oktober 2014 #856 Del Skrevet 14. oktober 2014 Bumpebildeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. oktober 2014 #857 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hvis du er tynn fra før synes det vel kanskje bedre...? Jeg hadde litt å gå på, men første gangen var det tydeligere babymage enn nå. Denne gangen så jeg bare overvektig ut til uke 20 i alle fall! Jeg sa heller ikke noe på jobben, og det var heller ingen som spurte. Er ikke typen til å rope ut om sånne ting før det kommer opp naturlig. Har heller ikke publisert noe på facebook som kan tolkes i den retning, så når jeg treffer på litt mer perifere venner, blir de nokså overrasket! Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #858 Del Skrevet 15. oktober 2014 Mayami ; samme her! Publiserer overhodet ikke noe offentlig og det er nok en del som vil få litt sjokk ja! Hvertfall når mesteparten har ventet og spurt og gravd. Og plutselig ser de meg sånn her! Men i denne perioden kan det jo også være litt farlig å spørre om slike ting for man kan bare ha litt mage uten å være gravid. Ja jeg er vel egentlig relativt tynn fra før så synes kanskje bedre sånn sett ja. Har alltid hatt veldig tynn midje og flat mage. Nå er den langt fra flat og midjen finnes ikke. Merket drt godt i morres da jeg skulle finne frem en yttejakke. De strammer godt om dagen! 😜 Skal se hva eg får til vedr bilde. Slet jo som bare det sist gang. Må fortelle en litt skuffende ting jeg opplevde igår! Jeg spurte min mor om hun hadde fortalt nyheten til min tante. Hun svarte at det hadde hun gjort i helgen ja og tanten min hadde blitt så glad! Da merket jeg at jeg reagerte! Hvor glad ble hun egentlig for jeg har ikke hørt noe! Jeg klarte å si det til mamma, men mamma sa at jeg ikke skulle bruke energi på det og at tante er jo en opptatt dame! Vel, så veldig opptatt er hun ikke når hun satt aktiv på Facebook flere ganger pg sjekket inn ulike stedet på Facebook de siste dagene. Ja hun ble nok kjempeglad! Det tar ett minutt og sende en sms eller melding på Facebook. Kjente jeg ble veldig lei meg! Har vokst opp med henne, men noe er rart nå! Har fått dårligere og dårligere kontakt. Det rare er at når vi først møtes så er hun såååååå hyggelig. Men, det må være falskhet har jeg funnet ut! Kjente jeg ble litt lei meg! Hun får ikke væte barnevakt nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. oktober 2014 #859 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hvis du er tynn fra før synes det vel kanskje bedre...? Jeg hadde litt å gå på, men første gangen var det tydeligere babymage enn nå. Denne gangen så jeg bare overvektig ut til uke 20 i alle fall! Jeg sa heller ikke noe på jobben, og det var heller ingen som spurte. Er ikke typen til å rope ut om sånne ting før det kommer opp naturlig. Har heller ikke publisert noe på facebook som kan tolkes i den retning, så når jeg treffer på litt mer perifere venner, blir de nokså overrasket! Moro! Jeg er tynn, eller slank da. Flat mage og alt det der, men det vises ganse sent på meg. Tror det der har mer med hvordan man bærer barnet og om man er høy eller lav. Jeg er høy, og har lang overkropp. Derfor tar det en stund før magen kommer hos meg. Cinderella: Det trenger ikke være sånn som du føler med tanke på tanten din. Kan være så enkelt som at siden moren din fortalte det til henne, i stedet for at du fortalte det selv, så finner hun det ikke naturlig å skulle si noe om det enda? Hun tenker kanskje at du forteller det selv når du har lyst til å snakke om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 15. oktober 2014 #860 Del Skrevet 15. oktober 2014 Tror nok tanten din ble så glad som moren din sier; men det er noe med dette: Det er tross alt oss gravide nyheten er størst for, for andre går liksom livet videre, selv om vi lever litt i en boble akkurat nå. Så selv om andre ikke kaster seg rundt og setter himmel og jord i bevegelse, så betyr det ikke at de ikke er glade; det er bare ikke så altoppslukende som det er for oss Det kan også hende at det er som Teriyaki sier; hun vil vente til hun ser deg sånn at hun kan gratulere deg personlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå