Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Helt innafor med bikinitopp og dopapir :) åh nå er det ikke lenge igjen :D har dere bestemt dere for navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt innafor med bikinitopp og dopapir :) åh nå er det ikke lenge igjen :D har dere bestemt dere for navn?

Åh, puh. Regner jo med at det ER dopapir der, men det er ofte så.... grovt. Neeeei vet. Hjelp.

Ja, det har vi!! :) Veldig rart fortsatt, så det er bare "han", men forhåpentligvis kler han navnet når han blir født så vi bruker det da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte mamma til lunsj i går, det var hyggelig. Jeg friket litt ut for at det bare er 9-10 uker igjen.
Og er veldig klar for å gå overtid da jeg ikke synes det er nok "ventetid" som alle snakker om.
(den kommer sikkert), men mamma måtte stresse meg eeeenda mer ved å si "husk at alle barna mine kom i uke 34-35" :sjokkert::sjokkert::sjokkert: og jeg bare "DET ER IKKE ARVELIG!!!!!!!" Har da IKKE tid til at han kommer om fem uker.......

... Og i dag fikk jeg ny bekreftelse på vogna. den kommer i UKE 44 !! Herregud. Det er menstermin uka mi, og ULtermin er uke 45. Tenk om vi ikke rekker å få den? Ikke at vi bruker den noe særlig den første uka uansett, men. Shit pomfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha ryddet hele verandaen for skrap, møbler, papp og bært fire tunge paller opp på låven - mens mannen satt inne i sofaen og sa "så flink du er" - fikk ryggen nok, og jeg har nå sydd en babywrap til bilstolen.
Synes den ble nokså søt! :nigo: brukte ull på innsiden og et fint uglestoff på utsiden, så nå blir lillegutt både varm og fin når han kjører bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så flink og aktiv du er i dag da! Jeg har bare ligget på sofaen og jeg er ikke gravid engang :plystre:

Haha. Skal innrømme at dette er den mest produktive dagen min på.... flere uker, så din dag i dag er eeegentlig slik mine dager ser ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink!! Kan man bestille??

Bestille hva!? Ånei kjærevene, jeg har aldri rørt en symaskin i mitt liv før.. NÅ!! Så det er absolutt ikke så fint på nært hold 😁

Men bilstolpleddet var ganske lett og var greit å få pent med sømmer!! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med missdior! Hvordan får du det til?! :hoppe:

føler strengt tatt ikke at jeg får det til! 😁 gjentar: ikke så pent på nært hold!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestille støffs! Babynest f.eks :plystre:

støffff :D haha! Skal prøve meg på er nytt til lillemann da jeg ikke har blitt fornøyd med de to jeg har laget! Såååå skal jeg tenke på saken 😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

føler strengt tatt ikke at jeg får det til! 😁 gjentar: ikke så pent på nært hold!

Pøh, sikkery hundre ganger bedre enn hva jeg hadde fått til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

prove it!

jeg prøvde å legge opp en bukse på maskin en gang - Jeg sydde buksebenet fast i bukselåret :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å legge opp en bukse på maskin en gang - Jeg sydde buksebenet fast i bukselåret :)

:fnise:

Jeg har ikke prøvd engang, men hhehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å legge opp en bukse på maskin en gang - Jeg sydde buksebenet fast i bukselåret :)

:fnise: Jeg prøvde meg på bukse str 54... Lagde den 10 ganger for kort ved livet, så den gikk ikke over rumpa på dukka engang.. Har ikke prøvd siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått haiet inn ammepute, sengekant, stativ til uro (som jeg skal prøve å lage selv), elastisk bæresjal og adapter for vogn til bilstolen! Alt til den nette sum av 700 kroner :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...