Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DET GIKK!!!!!!!!!!! :danse:

Eller egentlig ikke. De kunne ikke avbestille, men i og med at det var så tidlig i den nye kolleksjonssesongen, kunne de ta vogna vi har bestilt inn til butikken og selge den der. Så skulle de bestille ny til oss.

Men det betyr ny leveringstid, og den er TO UKER FØR TERMIN. Så håper det går bra.

Så nå ble det svart (den hadde noe sølvdetaljer sa a.) puuuh. :hjertesmil:

Jubla så fælt at jeg kjøpte meg den Elodie Details vognposen jeg sa jeg ikke skulle kjøpe. WOPSI :nigo:

Ååå så bra! :hoppe:

Fornøyd nå? :nigo: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så bra! :hoppe:

Fornøyd nå? :nigo: hihi

Ja, nå er jeg skikkelig fornøyd. Spesielt når jeg bestilte den fine posen og vognrangla. det blir fint det :hoppendeglad::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg skikkelig fornøyd. Spesielt når jeg bestilte den fine posen og vognrangla. det blir fint det :hoppendeglad::hoppendeglad:

Det blir sikkert superfint :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli ordentlig irritert på jordmor. Nok en gang er timen min utsatt, så ingen kontroll i dag... Må vente til torsdag neste uke, da er det seks uker siden jeg var der... og jeg har litt å ta opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å bli ordentlig irritert på jordmor. Nok en gang er timen min utsatt, så ingen kontroll i dag... Må vente til torsdag neste uke, da er det seks uker siden jeg var der... og jeg har litt å ta opp!

er det sant?

Trodde det var viktig med kontroller etter uke 28...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sant?

Trodde det var viktig med kontroller etter uke 28...

trodde jeg også.. Vurderer å gå innom legekontoret og få en time der i stedet. Det er jo greit å få sjekket litt, jeg har jo hatt utslag på urin mer eller mindre hver gang, så synes det er rart at de bare flytter meg hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en telefon til legen tror jeg. Hvertfall for å forsikre deg om at det er greit å vente ♡ det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg over ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en telefon til legen tror jeg. Hvertfall for å forsikre deg om at det er greit å vente ♡ det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg over ♡

Jeg er ikke bekymret, bare irritert over å bli flytta så mye, når jeg egentlig skal ta jevnlige kontroller pågrunn av utslag.

Gikk innom legekontoret, og de er selvfølgelig fullbooka hele neste uke! Men jeg kunne stikke innom på mandag for å ta urinprøve, så da gjør det :) Det er jo det jeg vil sjekke. I tillegg til at jeg har litt å ta opp ift søknad om fødested, kynnere og litt andre vondter. Men da får jeg bare ta jordmortimen på torsdag, selv om jeg har mest lyst til å ditche hele dama! Lillemann er hvert fall aktiv, og det tyder godt :gravid:

.... Nå kommer bonusjenta om et par timer, og jeg aaaner ikke hva jeg skal lage til mat til hun kommer! Har ikke fått vært på butikken, og mannen har jo nå bilen for å hente henne.. Hva ønsker en 2åring seg når hun kommer hjem til pappahelg - kanskje jeg må mekke pannekaker :sikle: Hvis hun spiser det, da. Hun er egentlig mer glad i "ordentlig" mat - typ ordentlige voksenmiddager, kjøtt, grønnsaker etc (flink jente), sist jeg lagde vafler til kveldsmat ville hun heller ha brødskive med philadelphia :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops. Gikk på en sjukt shoppesmell på nextdirect.com nå... Ja, ja. Da er alle klærne til bonusjenta innkjøpt (julegaveklær osv), noen til noen andre småjenter til jul + bursdagsgaver og noen småpysjer til lillemann i magen. :nigo:
elsker nettshopping :heiajente:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping :hjerte: Jeg har kjøpt to bukser og en body til herremann, et par settpinner og en rundpinne, og tre nøster garn. Når ble livet så kjedelig? Noe må jeg jo ha å gjøre mens jeg venter.. :plystre:

Digg å være i gang med julegaver og sånt da! Jeg kan jo faktisk strikke julegaver i år, det blir oppvaskkluter til hele gjengen samt innrammet bilde av småen. Oh my god det hørtes kjedelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping :hjerte: Jeg har kjøpt to bukser og en body til herremann, et par settpinner og en rundpinne, og tre nøster garn. Når ble livet så kjedelig? Noe må jeg jo ha å gjøre mens jeg venter.. :plystre:

Digg å være i gang med julegaver og sånt da! Jeg kan jo faktisk strikke julegaver i år, det blir oppvaskkluter til hele gjengen samt innrammet bilde av småen. Oh my god det hørtes kjedelig ut.

Haha!! Her har jeg en heklenål og en haug med garn som har ligget urørt i flere uker. Ser dårlig ut med det pleddet til han her...... :plystre: Har jo SÅ mye annet å gjøre........ kremt.

Ja, veldig digg. ferdig med alle barna nå med unntak av én (men hun er 12, så ikke så veldig barn). Det er sikkert godt for lommeboka når november kommer og jeg er ferdig :D

NEI det hørtes ikke kjedelig ut. Jeg hadde så lyst til å klare å hekle kluter så jeg kunne gi det, hahah... Slik har vi blitt. Ja, pluss bildet av småen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, julegaver ja... Jeg må komme meg ut av rugetåka og begynne å kjøpe ting til bebis i magen først. Så får jeg tenke på julegavene etter det :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte faktisk å lage hjemnelaget baileys til en del av familien i julegaver i år! :nigo:

Hæ hvordan gjør man det???? :D:D:DD:D:D

Uff, julegaver ja... Jeg må komme meg ut av rugetåka og begynne å kjøpe ting til bebis i magen først. Så får jeg tenke på julegavene etter det :blomst:

Ja, det må du altså! :fnise:

Et utvalgt av innkjøpene i dag. Blir noen fine småpiker rundt om nå. (ja, jeg hakke bare kjøpt rosa assa!!!)

FHUiHW8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis bare denne svimlingen slipper taket, så kunne jeg fått med meg noen på bebisshopping!

Jeg håper vi får ferdig barnerommet i helgen, da kan jeg begynne å handle inn seng, kommode og stellebord. Videre kan jeg skaffe litt klær og stæsj, så har vi et sted å sette det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 g melis

150g rørsukker

1 klype vaniljesukker

4 eggeplommer

3 ss varm, sterk espresso

1 strøken spiseskje kakaopulver

3 ts honning

1 l fløte

100 ml 60% sprit

Melis, rørsukker og vaniljesukker blandes med espressoen, og vispes deretter med

eggeplommene til sukkeret er oppløst.

Så tilsettes kakaopulver, honning, fløte og sprit.

Fyll på nøye rengjorte flasker og la det stå kjølig over natten.

Oppbevares i kjøleskap.

:nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 g melis

150g rørsukker

1 klype vaniljesukker

4 eggeplommer

3 ss varm, sterk espresso

1 strøken spiseskje kakaopulver

3 ts honning

1 l fløte

100 ml 60% sprit

Melis, rørsukker og vaniljesukker blandes med espressoen, og vispes deretter med

eggeplommene til sukkeret er oppløst.

Så tilsettes kakaopulver, honning, fløte og sprit.

Fyll på nøye rengjorte flasker og la det stå kjølig over natten.

Oppbevares i kjøleskap.

:nigo:

Åj, det må testes når lille har kommet ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...