Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dæææææ ble for mye ingredienser for meg ass! :D Jeg tror.... jeg gjør noe lettere :fnise:

Det finnes lettere versjoner utpå nettet altsååå!! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å lese her :) her vil jeg gjerne følge med.

Hello hello Frk.mh :blomst: Følg gjerne med, seeeelv om det skjer svært lite interessant foreløpig :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg...... 30+0 !!!!!!! :sjokkert:

.. og det er andre natten på rad jeg drømmer at jeg føder for tidlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg...... 30+0 !!!!!!! :sjokkert:

.. og det er andre natten på rad jeg drømmer at jeg føder for tidlig.

Å dæven! Du er jo straks ferdig ! :biggrin: Får håpe han holder seg inne LITT til vel??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dæven! Du er jo straks ferdig ! :biggrin: Får håpe han holder seg inne LITT til vel??

Må holde seg inne til a mor er klar!!!! Og det ække før til neste år, så jeg blir tidenes overtidsgravidkvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må holde seg inne til a mor er klar!!!! Og det ække før til neste år, så jeg blir tidenes overtidsgravidkvinne!

Kanskje du blir som hun Bonnie i Family guy? :nigo:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du blir som hun Bonnie i Family guy? :nigo:

er det nå jeg må innrømme at jeg aldri har sett på det....... 😁
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært gravid gjennom hele serien i de årene den har gått ja :nigo: Det morsomme er at det faktisk er en episode hvor hun får spørsmål om hun ikke skal føde den ungen snart :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er vel gravid hele tida tror jeg? :P Har ikke sett så mye på det da :)

Hun har vært gravid gjennom hele serien i de årene den har gått ja :nigo: Det morsomme er at det faktisk er en episode hvor hun får spørsmål om hun ikke skal føde den ungen snart :fnise:

Jeg satser på å være gravid helt til jeg tvinger hjernen til å forstå at jeg MÅ bli klar :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går forresten bra med utstyrslisten min!!

Foreløpig mangler jeg:

1. Klær......... bukser, strømpebukser, sokker i minste str (56)

2. Alt til amming og apotekvarer. Har satt mamma på saken og hun skal bestille pumpe, flasker, smokker, termometer osv for meg ettersom hun får rabatter, så der sparer jeg litt. SNART i boks!
3. Amme BHer - men, man bør vente til melka kommer ETTER fødsel?? tenker jeg kjøper én, og ser om jeg må endre størrelse senere.

4. Babycall - vi er fortsatt usikre på om vi trenger en...
5. uro til sengen - vurderer å lage en selv.

6. en million bleier - DET tar vi på slutten.

7. kjørepose - jeg jobber med saken og lager en selv!

8. babynest - jobber med den også, lager selv.

9. glemte en av de viktigste tingene: BASE til bilstolen!

Til jul skal vi ønske oss:
baby bjørn vippestol
Lekegrind

dyne til sprinkelseng + sengetøy

klær fra 62

strikkete ullsokker og sikkert noe annet strikket :D:D:D:D

babygym / teppe
--- vi skal ønske oss fra forskjellige i familien, og skal si at det er helt greit om de får tak i BRUKT (lekegrind, babybjørn), har ikke lyst til å ønske meg svindyre ting :fnise:

Endret av studenten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde liksom tenkt å prøve å få tatt så mye eksamner til jul som mulig.
ja.. med en 4-7 uker gammel baby.

og gjett hva? den fuckings skola har lagt TRE av mine eksamner på tre dager - og de overlapper.

Altså......... Muntlig eksamen på en mandag. Et sted mellom 09-14.
Klokka 10 SAMME MANDAGEN, blir hjemmeeksamen lagt ut......
Den skal leveres onsdag kl 10........
SAMME ONSDAGEN kl 09, skal jeg ha skoleeksamen fra 09-14....

JÆVLA FINT DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er rå om du klarer det løpet der. Men ville tro du har mulighet til å vise legeerklæring på at du nylig har født så du kan konte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rå om du klarer det løpet der. Men ville tro du har mulighet til å vise legeerklæring på at du nylig har født så du kan konte?

Ja, altså. Hvis jeg klarer det skal jeg high five meg selv! Pluss at jeg har en eksamen i januar også :klaske:

Joda, det er klart jeg kan! Tror jeg da. Uansett så trenger man ikke å stå på noen eksamener når man har baby, så det blir ikke tatt som forsøk, og jeg har derav ikke brukt opp noen heldigvis. Så det er jo bare å prøve og feile. Klarer jeg det ikke tar jeg det opp igjen. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg handlet inn litt til fra Newbie på Kappahl. En sparkedress, tre bukser, en omslagsbody, to par strømpebukser, bomullslue og noen sokker. Alt i str 56, så jeg føler vi har det vi trenger for en start. Blir det for lite kjøper vi mer.

Fikk også hentet en haug med ammeting i dag. Elektrisk brystpumpe + flasker, tåter, smokker, snørrsuger ( :sjokkert: ), termometer med slik engangsgreier man bruker på både den og snørrgreia, ammete +++... Haha.. Uansett, mye apotekvarer da! Nå mangler det bare engangsammeinnlegg! Shit, begynner å bli ferdig.

Kjøpte meg en ny kosedress også. (jakke/bukse) som skal brukes på sykehuset. Jeg fant ut at jeg har EN joggebukse... Og den er hundre ganger for stor, full av hull og malingsflekker - så jeg spanderte på meg et nytt koseantrekk :fnise: Ja, også kjøpte jeg med èn ammeBh.. eller hva det var, det var ikke noe innlegg eller noe slik.. bare. ja vettafaen. skal teste ut. Herregud. Lurer på om det var bomkjøp!

Endret av studenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjukt. Men. Jeg har begynt å skrive på hva jeg skal ha i sykehusbaggen.
Jeg føler det er helt sykt mye, men det er liksom ikke noe jeg vil ta vekk :fnise:

SYKEHUSBAGGEN:

· Undertøy
à 3 par hipstere / gode brede truser (får elefanttruser på sykehuset også) mamma skulle kjøpe med noen fra apoteket så jeg hadde hjemme også. Skal visst blø i hundre år etterpå har jeg hørt.
à 1 eller 2 amme Bher

· Klær

à Joggedress – Bukse/jakke
à Ekstra joggebukse tilfelle rottefelle

à Tøfler

à Enkle sko å ta av og på (disse drar jeg i)

à Gode tykke sokker / ullsokker

à Pysjbukse

à 3 Stykk singleter som kan brukes til amming.

· Hjemreiseantrekk
à Tykk strømpebukse
à Løs og ledig lang topp / cardigan
à Yttertøy

· Amming
à Engangsinnlegg
à 1 pakke Bambusinnlegg (hvis jeg skal bevege meg utenfor for frisk luft)
à Ammesalve

· Hygiene
à Toalettsaker – såpe, shampoo, balsam på reiseflasker
à Mykt dopapir (?)
à Fuktighetskrem
à Lypsyl
à Tannbørste, tannkrem etc.
à Bind (?)

· Babyen
à Hentesett til hjemreise
….. à Strikket jakke, bukse, sokker, lue

àDagsklær
…… à omslagsbody, strømpebukse, bukse, sokker, lue (til evt barselbesøk hvis jeg synes han skal være litt finere enn i sykehusklærne)
Et sett med ull og et sett med bomull, se an.
à Babypledd

à Bilsete + babywrap

· Annet

à kamera + lader

à matlager (snacks – kjeks, yoghurt, bananer, drikke….)
à Drikkeflaska mi!
à Helsekort + blodtypearket

à bikinoverdel til badekaret (?)
à Lesestoff (?)

Har jeg glemt noe sykt viktig nå? Eller er det noe som er HELT høl i huet. Jeg synes ikke bikinoverdel eller dopapir er høl i huet, bare så det er sagt :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...