Lilleninja Skrevet 31. august 2014 #201 Del Skrevet 31. august 2014 Kan du ikke gjøre som mannen din og si at han får dra uten deg, fordi du ikke føler for å dra? Å be han ta med kaker hjem!! DEN LIKTE JEG! GJØR DET Hurra for 31 ukeeer Nærmer seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 31. august 2014 Forfatter #202 Del Skrevet 31. august 2014 Kan du ikke gjøre som mannen din og si at han får dra uten deg, fordi du ikke føler for å dra? Å be han ta med kaker hjem!! HEHEHE. jo jeg kunne jo det, men stakkars de da, de har jo ikke gjort meg noe De folka er så SPESS.. og de lager jo ingenting selv. de hadde bestilt alle kakene (og ei som kom måtte ha med kake) Men det var godt da, marsipankake, eplekake, verdens beste, mandelkake, kringle!!!!! OH YEAH. Nå er jeg enda tjukkere De hadde snitter først da, de hadde ikke laga det engang, og det var BESTILT. hallo.... og det tok TO tIMER før de serverte kaffe. men NÅ er jeg hjemme igjen, puuuuh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 31. august 2014 Forfatter #203 Del Skrevet 31. august 2014 DEN LIKTE JEG! GJØR DET Hurra for 31 ukeeer Nærmer seg nå HURRA! Ja, nærmer seg med stormskritt - og jeg som har så mye å gjøre!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 31. august 2014 Forfatter #204 Del Skrevet 31. august 2014 VARSEL VARSEL - NAKENBILDET COMING. - - - - - - ......... Så jeg måtte jo ta et bildet i dag....... 31+0 og 17 kg tyngre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 31. august 2014 #205 Del Skrevet 31. august 2014 VARSEL VARSEL - NAKENBILDET COMING. - - - - - - ......... Så jeg måtte jo ta et bildet i dag....... 31+0 og 17 kg tyngre! Fin babymage Og du er fortsatt slank! Ja, på baksiden altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 31. august 2014 Forfatter #206 Del Skrevet 31. august 2014 Fin babymage Og du er fortsatt slank! Ja, på baksiden altså jeg gjentar : SYTTEN KILO forhåpentligvis er jeg slank på framsiden igjen også om noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 31. august 2014 #207 Del Skrevet 31. august 2014 Fiiin mage nå vet jeg ikke hvordan du så ut før graviditeten, men synes du ser slank ut (sett bort fra kulen på magen ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 31. august 2014 #208 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Du ser nydelig ut ♡ herlig bebiskul ♡ Hvor du har lagt de 17 kiloene klarer ikke jeg å forstå. Og hvorfor jordmora bekymrer seg skjønner jeg hvertfall ikke. Følger bebisen din normalkurve? Nå måtte jeg inn å lage meg et oppdatert bilde selv Endret 31. august 2014 av Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. august 2014 #209 Del Skrevet 31. august 2014 Fine, fine du! La oss si at jeg og saraby sendte babymagebilder på snap, og vi så ikke sånn ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 31. august 2014 #210 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg får ikke opp bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 31. august 2014 #211 Del Skrevet 31. august 2014 Fine, fine du! La oss si at jeg og saraby sendte babymagebilder på snap, og vi så ikke sånn ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 31. august 2014 #212 Del Skrevet 31. august 2014 NÅ GIKK DET Fiiina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 31. august 2014 #213 Del Skrevet 31. august 2014 Såå fin!! Og jeg klarer virkelig ikke å se hvor de 17 kiloene har lagt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 31. august 2014 #214 Del Skrevet 31. august 2014 Hæ, HVOR ligger de 17??? Ser de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 31. august 2014 Forfatter #215 Del Skrevet 31. august 2014 Fiiin mage nå vet jeg ikke hvordan du så ut før graviditeten, men synes du ser slank ut (sett bort fra kulen på magen ) Jammen den kulen blir jo forhåpentligvis borte etter hvert Du ser nydelig ut ♡ herlig bebiskul ♡ Hvor du har lagt de 17 kiloene klarer ikke jeg å forstå. Og hvorfor jordmora bekymrer seg skjønner jeg hvertfall ikke. Følger bebisen din normalkurve? Nå måtte jeg inn å lage meg et oppdatert bilde selv ååååe, takk!!! De har nok fordelt seg jevnt over hele kroppen! Jeg ser jo selv at jeg er rundt som en bolle i ansiktet mot det jeg var før Jaa, bebi følger kurven sin, ligge rett over den rød streken, innafor den grønne på helsekortet! Har gjort det hele veien! Men hun klager allikevel når hun ser tallene! iiih, må sjekke Fine, fine du! La oss si at jeg og saraby sendte babymagebilder på snap, og vi så ikke sånn ut... Hahahahah PØSJ, dere er også fine!! NÅ GIKK DET Fiiina Såå fin!! Og jeg klarer virkelig ikke å se hvor de 17 kiloene har lagt seg! o.v.e.r.a..l.t - jeg er skikkelig bollefeit i ansiktet. og har mista mellomrommet mellom låra Hæ, HVOR ligger de 17??? Ser de ikke? haha, HURRA!! Skal be jordmora gå å ta seg en bolle neste gang. "jammen jentene på KG synes ikke det er så ille" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. august 2014 #216 Del Skrevet 31. august 2014 Wow, så flott du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. september 2014 Forfatter #217 Del Skrevet 1. september 2014 Wow, så flott du er! Åh, takk!! Må innrømme at det gjør veldig godt å høre dere si det når man sitter her og føler seg stor og bare tenker over det negative jordmor har å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. september 2014 Forfatter #218 Del Skrevet 1. september 2014 I dag er det september. SEPtEMBER. i og med at jeg har menstermin 1. nov og ul termin 5. så er det ganske tildig i november.. så i dag satt jeg og tenkte "herregud, tenk om han kommer NESTE MÅNED." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. september 2014 Forfatter #219 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Er så glad for å ha familie som er så flinke og kan lage hjemmelaget til lille bebisen. Svigermor strikker hentedress, som er bukse+jakke+sokker+lue. i tillegg strikker hun teppe, bodyer, sokker, lue og votter. Bestevenninnen til mamma skal strikke Osloanorakken (jeg synes den er så SINNSYKT fin, men den passer ikke på en stund da), og en heldress som er fin å bruke første tiden når vi er ute. Mamma skal sy leketeppe som skal ligge i lekegrinden/på gulvet. Jeg syr bleieposer, babynest og teppe (hvis jeg rekker), lager uro til seng og hekler teppe, smokkesnorer og koseklut. er snart ferdig med min første koseklut og synes den blir litt søt kaniiiiin. Tenker at jeg må lage en til helt lik. Tilfelle dette faktisk blir kosekluten hans, og han mister den - ja da er det ikke bare å kjøpe en ny, så må ha en til på lager. Har lyst til å prøve meg på et par bukser også. Men føler ikke tiden rekker helt fram. Endret 1. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. september 2014 #220 Del Skrevet 1. september 2014 Herreguuud, du er så flink... jeg verken hekler, strikker eller handler inn!! ha ha ha :-) MEEEN, i dag komme vogna vår på døra en gang mellom fem og ni i kveld Tjohooi...da har vi hvertfall vugge, vogn og bilsete + 3 plagg. Ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå