studenten Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #501 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) TIPPELISTE FØDSEL 26.10 - malicious 27.10 - Spiremor 31.10 - Saraby 01.11 - Menstermin 02.11 - La Traviata 03.11 - Rosenrød 04.11 - Lilleninja 05.11 - UL-termin, FrkHumle 06.11 - Studenten, missdior 07.11 - Løvsol, Yiruma 08.11 - Kaffemor 11.11 - HerrStudenten 14.11 - Studenten (for å være på den sikre siden får jeg tippe TO ganger og max overtid) Endret 4. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. oktober 2014 #502 Del Skrevet 4. oktober 2014 26/10! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. oktober 2014 #503 Del Skrevet 4. oktober 2014 6.november, for da er det fullmåne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2014 #504 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tipper 2. november jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #505 Del Skrevet 4. oktober 2014 26/10! 6.november, for da er det fullmåne Hihi det har jeg tippa også! :D Seeelv om jeg har mer tro på den siste tippen min! Tipper 2. november jeg da Skrevet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #506 Del Skrevet 4. oktober 2014 36+0 .. og jeg har fått mine første strekkmerker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 #507 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hurra for 36 uker Hvorfor går dine uker så mye fortere enn mine? Det er ikke strekkmerker, det er mamma-merker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. oktober 2014 #508 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Enig med Lilleninja, om begge deler! De merkene der kanke være store, og de blekner fort som bare det! Jeg bekymrer meg forresten ikke for strekkmerker overhodet; magen min er dekket av dem fra før! Etter at jeg la på meg 30 kg på tre år, så kom de av seg selv. De fleste er ganske godt bleket nå, men noen jævler er der enda Endret 4. oktober 2014 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 5. oktober 2014 #509 Del Skrevet 5. oktober 2014 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #510 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hurra for 36 uker Hvorfor går dine uker så mye fortere enn mine? Det er ikke strekkmerker, det er mamma-merker skal prøve å få det inn i hodet mitt. Tigerstriper! Enig med Lilleninja, om begge deler! De merkene der kanke være store, og de blekner fort som bare det! Jeg bekymrer meg forresten ikke for strekkmerker overhodet; magen min er dekket av dem fra før! Etter at jeg la på meg 30 kg på tre år, så kom de av seg selv. De fleste er ganske godt bleket nå, men noen jævler er der enda Håper de ikke bilr så synlige etter hvert! De er ikke veldig synelige enda heller, men de har jo noen uker på å blir fæle, enda! Jah, da bør jeg ikke forvente å slippe unna når jeg går opp 30 kg på 6 MÅNEDER... såeh. Jah. Du fordelte det hvert fall litt utover 36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. oktober 2014 #511 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jamen, du gror jo baby. Og har hormoner og støffs, og har ikke lagt på deg fett, men baby og vann!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #512 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jamen, du gror jo baby. Og har hormoner og støffs, og har ikke lagt på deg fett, men baby og vann!!!!! Da skal jeg si deg hva akupunktøren min sa på torsdag "jøss, her var det jo nesten ikke noe vann. det er jo bra!" Så jeg bare "NEEEEEEEI MEN JEG HAR JO GÅTT OPP SÅ MYE OGSÅ ER DET IKKE VANN??????" "nei"... Så jo, jeg har lagt på meg sukkerkilo. Kommer til å få et slit med trening når baby kommer, men jeg SKAL ned igjen!!!! og jeg skal kutte sukker. tilbake på lavkarbo for å si det slik. Være en raser på trilleturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. oktober 2014 #513 Del Skrevet 5. oktober 2014 Da skal jeg si deg hva akupunktøren min sa på torsdag "jøss, her var det jo nesten ikke noe vann. det er jo bra!" Så jeg bare "NEEEEEEEI MEN JEG HAR JO GÅTT OPP SÅ MYE OGSÅ ER DET IKKE VANN??????" "nei"... Så jo, jeg har lagt på meg sukkerkilo. Kommer til å få et slit med trening når baby kommer, men jeg SKAL ned igjen!!!! og jeg skal kutte sukker. tilbake på lavkarbo for å si det slik. Være en raser på trilleturer Åååh, men det er jo fortsatt pga baby da! Og hurra for at du er gira på trilleturer! Det er mer trening i det enn man tror assa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. oktober 2014 #514 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja, enig! Siden det ikke er vann så må det være baby og morkake som veier 30 kg........... For du ser absolutt ikke feit ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #515 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Åååh, men det er jo fortsatt pga baby da! Og hurra for at du er gira på trilleturer! Det er mer trening i det enn man tror assa! Ja, hører alle sier det, så satser på at jeg får til amminga og at jeg får en baby som gjør det mulig å gå litt turer. Da er det jo litt håp Ja, enig! Siden det ikke er vann så må det være baby og morkake som veier 30 kg........... For du ser absolutt ikke feit ut!! Haha, jo jeg ser ikke veldig bra ut om dagen altså. Du har jo ikke sett meeeeg Jeg har legger som går i ett med låra omtrent, har fått celulitter på LEGGA!! Og jeg ser meg i speilet og har aldri i mitt liv sett så rundt og tjukk ut i ansiktet.. Dobbelthake og hele pakka! Så, gleder meg til å bli "tynn" igjen, bare håper det ikke tar meg flere år! Endret 5. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #516 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Magebildet 36+0 - Ukomfortabel 90 kilo menneskekropp - 25 kg opp. Endret 5. oktober 2014 av studenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. oktober 2014 #517 Del Skrevet 5. oktober 2014 Fin du er! De kiloene faller av så fort lillegutt er ute vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. oktober 2014 #518 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du er jo fiiiin joooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 5. oktober 2014 #519 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du er så fiiin ♡♡♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. oktober 2014 #520 Del Skrevet 5. oktober 2014 Fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå