Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

greeeit, jeg taper nok en gang mot flertallet. Spis pinnekjøtt dere :fnise:

--

I går fikk jeg besøk av ei venninne (barndomsvenninne - bestevenninne) som bor på sørlandet, hun og kjæresten var på langtur, så koselig at de svippa innom. De bor liksom 8 timer unna.
Men.... de var her i 1 time - har ikke sett henne på TO år, og ikke én gang spurte hun hvordan det gikk med graviditeten eller gratulerte meg.. Hun sa "lykke til da.. med.. det *peke på magen*, når de dro.

..
Når mannen kom tilbake på kvelden spurte jo han om hva hun hadde sagt om magen osv (om hun syns jeg var stor blablabla), og jeg bare "ikkeno"... gikk rett i dusjen og fikk et lite grineanfall type "føler meg SÅ ensom uten venner............." jeg har liksom INGEN her, og finner ikke gleden rundt så veldig mye om dagen. Det er ingen her jeg kan snakke med, og kan ikke huske sist jeg hadde venninnebesøk. Det er kun søstra mi. Jeg skjønner ikke helt når jeg ble viggo venneløs?

.

.

... I dag har jeg vært sååå sliten. Dro til frisøren i dag tidlig og fikk brukt litt for mye penger.. skulle bare farge håret......... Men så, bestilte jeg extentions striper, ny hårføner og GHD-rettetang. Lappene fløy for å si det slik :daane: trøsteshopping etter i går.

Takk gud for VIP-priser - det er jo snart jul og jeg er konkurs student, så dette burde jeg ikke bruke penger på :plystre: Når jeg først var i gang fikk jeg satt opp timer til klipp,farge og negler helt fram til nyttår så jeg holder meg fresh! :nigo:

NÅ VIL JEG LEGGE MEG, DET BLIR JO ALDRI KVELDEEEEN :sove:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt spesielt eller?

Du er jo relativt synlig gravid da??;-) har de barn?

Jeg tenkte å bestille meg ny time til ansiktspleie, frisør og fotpleie når jeg får lønn den 12 ♡ litt freshin' up før lillebebis kommer ♡

Nå kan du snaaart finne senga. lov etter ni ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt spesielt eller?

Du er jo relativt synlig gravid da??;-) har de barn?

Jeg tenkte å bestille meg ny time til ansiktspleie, frisør og fotpleie når jeg får lønn den 12 ♡ litt freshin' up før lillebebis kommer ♡

Nå kan du snaaart finne senga. lov etter ni ♡

Ja, det er forsåvidt det, tenkte ikke noe over det når de var her da, for vi skravlet jo og "catcha up" om alt og ingenting, bare ikke akkurat magen. Tenkte ikke over det før samboer kommenterte det. Kan jo hende hun trodde det var litt rart å ta opp også :) De har ikke barn nei.

Åh, ja, vi må passe på å få litt pleie nå før det blir lenge til neste gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker som Spiremor! Eller at hun bare ikke tenkte på det. Det er uansett veldig sårt og vondt, egentlig. Det er jo en viktig hendelse i livet ditt, og hun bare overser det.... Kjipent gjort! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at hun ikke nevnte det omtrent. Kan det være at de prøver selv uten hell?

Jeg tenker som Spiremor! Eller at hun bare ikke tenkte på det. Det er uansett veldig sårt og vondt, egentlig. Det er jo en viktig hendelse i livet ditt, og hun bare overser det.... Kjipent gjort! :(

Nei, det er ikke tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What! Kan skjønne om hun ikke klarer å bli gravid selv da.. Hvis ikke er hun bare... frekk? :sjokkert:

:blomst: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What! Kan skjønne om hun ikke klarer å bli gravid selv da.. Hvis ikke er hun bare... frekk? :sjokkert:

:blomst: til deg!

De prøver absolutt ikke på det. De er veldig tidlig i forholdet og opptatt med mye andre ting, så hun har ingen planer om noe barn enda - vi har snakket om det når jeg fortalte at jeg var gravid. Hun er i litt slik "anti-barn"-periode og det virker som hun mener livet mitt nå er over.... Ehe..

Takkkkk :blomst:

-----------

I dag tidlig gikk ... vannpumpa, så vi har vært uten vann i hele dag. Og det er DA jeg merker hvor avhengig jeg er, herregud. Måtte til slutt stikke til svigermor for å få dusje og drikke vann liksom. Ehe, men huseier har heldigvis ordnet det nå, så det varte bare én dag. (fordelen med å leie hus = ingen utgifter når noe ryker :danse: )

Babykrøniken kom i dag, og den var så fiiiin. Håper jeg blir flink til å fylle den, men det var jo SÅ mye detaljer.. ihi. Nå står det innbakte pølser i ovnen, nomnomnom jeg er så sulteeeen :wow:

I morgen blir det nok et frisørbesøk, så får jeg se hva jeg gjør utover dagen. Til helgen stikker jeg og samboer til hytta og besøker mamma og pappa! Gleder meg til å se hvor langt de har kommet. Synes pappa er SÅ flink. Han har bygget hytta opp helt selv, uten noe hjelp. Snekret og murt og sagt og bygd og ja.. gud vet. Nå hadde han visst laget et lite anneks også, med vedbod, soverom og do osv.. Så jo ut som en hytte bare det på bildet :fnise: Greit å ha en altmuligmann til pappa! Mens mamma maler og gjør de små pusletingene :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FÅ OPPSKRIFT!!!!! PØLSEEE :hoppe: tipper vi får den boka i morra :nigo:

Ikke noe oppskrift å få! bare lag deig! (jeg lagde bare grov pizzadeig), så tar du på det du vil ha på (ketchup, sennep, løk, ost..... legger på pølsa, snurrer deig rundt og setter i ovnen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte jaggu den boka sjæl i dag :-)

Den er kjempefin! Og ganske stor!! (Kunne vært litt penere å se på, men skikkelig fin og praktisk inni!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men den var veldig praktisk inni. Detaljert, men ikke for mye detaljer og rom for frie tanker, ord og bilder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurte på å gå til fotobutikk (hvis det finnes her) og høre om de kunne ta kopier av UL-bildene på fotopapir :) Tro om det går? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på å gå til fotobutikk (hvis det finnes her) og høre om de kunne ta kopier av UL-bildene på fotopapir :) Tro om det går? :P

Ja, det går, men kvaliteten vil bli så som så. De kommer til å scanne inn bildet, croppe det så det blir rett ift størrelse og skrive ut på vanlig fotopapir! :) Men da har du i alle fall kopier!

Jeg skal scanne inn mine. Men putter de originale rett i babyboken :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...