Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

TIPPELISTE FØDSEL :popcorn:
26.10 - malicious

27.10 - Spiremor

31.10 - Saraby

01.11 - Menstermin

02.11 - La Traviata

03.11 - Rosenrød

04.11 - Lilleninja

05.11 - UL-termin, FrkHumle

06.11 - Studenten, missdior

07.11 - Løvsol, Yiruma

08.11 - Kaffemor

11.11 - HerrStudenten
14.11 - Studenten (for å være på den sikre siden får jeg tippe TO ganger og max overtid)

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26/10!

:5:

6.november, for da er det fullmåne :nigo:

Hihi det har jeg tippa også! :D Seeelv om jeg har mer tro på den siste tippen min!

Tipper 2. november jeg da :)

Skrevet opp :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 36 uker :danse: Hvorfor går dine uker så mye fortere enn mine? :fnise:

Det er ikke strekkmerker, det er mamma-merker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lilleninja, om begge deler! De merkene der kanke være store, og de blekner fort som bare det! :hjerte:

Jeg bekymrer meg forresten ikke for strekkmerker overhodet; magen min er dekket av dem fra før! Etter at jeg la på meg 30 kg på tre år, så kom de av seg selv. De fleste er ganske godt bleket nå, men noen jævler er der enda :snurt:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 36 uker :danse: Hvorfor går dine uker så mye fortere enn mine? :fnise:

Det er ikke strekkmerker, det er mamma-merker :nigo:

:hoppe:

skal prøve å få det inn i hodet mitt. Tigerstriper! :nigo:

Enig med Lilleninja, om begge deler! De merkene der kanke være store, og de blekner fort som bare det! :hjerte:

Jeg bekymrer meg forresten ikke for strekkmerker overhodet; magen min er dekket av dem fra før! Etter at jeg la på meg 30 kg på tre år, så kom de av seg selv. De fleste er ganske godt bleket nå, men noen jævler er der enda :snurt:

Håper de ikke bilr så synlige etter hvert! De er ikke veldig synelige enda heller, men de har jo noen uker på å blir fæle, enda!

Jah, da bør jeg ikke forvente å slippe unna når jeg går opp 30 kg på 6 MÅNEDER... såeh. Jah. Du fordelte det hvert fall litt utover ;)

36 :blomst::hoppe::strix:

:hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, du gror jo baby. Og har hormoner og støffs, og har ikke lagt på deg fett, men baby og vann!!!!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, du gror jo baby. Og har hormoner og støffs, og har ikke lagt på deg fett, men baby og vann!!!!! :opplyser:

Da skal jeg si deg hva akupunktøren min sa på torsdag "jøss, her var det jo nesten ikke noe vann. det er jo bra!" Så jeg bare "NEEEEEEEI MEN JEG HAR JO GÅTT OPP SÅ MYE OGSÅ ER DET IKKE VANN??????" "nei"... :trist:

Så jo, jeg har lagt på meg sukkerkilo. Kommer til å få et slit med trening når baby kommer, men jeg SKAL ned igjen!!!! og jeg skal kutte sukker. tilbake på lavkarbo for å si det slik. Være en raser på trilleturer :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg si deg hva akupunktøren min sa på torsdag "jøss, her var det jo nesten ikke noe vann. det er jo bra!" Så jeg bare "NEEEEEEEI MEN JEG HAR JO GÅTT OPP SÅ MYE OGSÅ ER DET IKKE VANN??????" "nei"... :trist:

Så jo, jeg har lagt på meg sukkerkilo. Kommer til å få et slit med trening når baby kommer, men jeg SKAL ned igjen!!!! og jeg skal kutte sukker. tilbake på lavkarbo for å si det slik. Være en raser på trilleturer :danse:

Åååh, men det er jo fortsatt pga baby da! Og hurra for at du er gira på trilleturer! Det er mer trening i det enn man tror assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, enig! Siden det ikke er vann så må det være baby og morkake som veier 30 kg...........

For du ser absolutt ikke feit ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, men det er jo fortsatt pga baby da! Og hurra for at du er gira på trilleturer! Det er mer trening i det enn man tror assa!

Ja, hører alle sier det, så satser på at jeg får til amminga og at jeg får en baby som gjør det mulig å gå litt turer. Da er det jo litt håp :danse:

Ja, enig! Siden det ikke er vann så må det være baby og morkake som veier 30 kg...........

For du ser absolutt ikke feit ut!!

Haha, jo jeg ser ikke veldig bra ut om dagen altså. Du har jo ikke sett meeeeg :fnise:

Jeg har legger som går i ett med låra omtrent, har fått celulitter på LEGGA!! Og jeg ser meg i speilet og har aldri i mitt liv sett så rundt og tjukk ut i ansiktet.. Dobbelthake og hele pakka!;) Så, gleder meg til å bli "tynn" igjen, bare håper det ikke tar meg flere år!

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebildet 36+0 - Ukomfortabel 90 kilo menneskekropp - 25 kg opp.

7YgEOp0.jpg

Endret av studenten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...