missdior Skrevet 1. oktober 2014 #481 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg skal også bestille babykrøniken!! Tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #482 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg skal også bestille babykrøniken!! Tror jeg!! JA! Når skal du det da? Hvis jeg får den snart kan jeg jo liksom.. Si litt hvordan den er og sende deg bilder hvis du er usikker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. oktober 2014 #483 Del Skrevet 1. oktober 2014 JA! Når skal du det da? Hvis jeg får den snart kan jeg jo liksom.. Si litt hvordan den er og sende deg bilder hvis du er usikker :D mrdior bestilte i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #484 Del Skrevet 1. oktober 2014 mrdior bestilte i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #485 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hektisk dag. Dro på skolen i dag tidlig, og har nå hatt studiepause for jordmorkontroll. Lille B har det kjempefint og vokser og vokser, og alle prøvene mine var fine Hodet hans var ikke festet enda, så han blir nok inne noen uker til Tok fødselssamtale med jordmor i dag, og hun sendte med meg en fødselfilm, i frykt for at jeg skulle føde før neste kontroll (som er om 14 dager, haha...) "Nå kan du og samboeren din ha filmkveld med pizza" ................. ASSA, se på fødsel og spise pizza ja, skikkelig koz lizzåm . . Nå er jeg tilbake på skolen og skal bli her et par timer, før jeg kaster meg i bilen og drar på første akupunkturtime en times tid unna! Puh, gleder meg til å komme hjem i kveld og spise hjemmelaget ostekake jeg mekka i går . .Vi bør kanskje sette opp en tippeliste på fødsel snart da, hvis det er noen her som vil tippe? Endret 2. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. oktober 2014 #486 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tipper 17.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. oktober 2014 #487 Del Skrevet 2. oktober 2014 31.10 ! Halloweenbaby hadde vært awesome!! Hilsen kongen av utkledning på halloween Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #488 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tipper 17.! Herreguuuuud det var da tidlig 31.10 ! Halloweenbaby hadde vært awesome!! Hilsen kongen av utkledning på halloween Æææh, kanskje det :D Skal lage en liste _------- hjemme fra akupunktur. Jeg må si - det var fantastisk. Eller altså, jeg likte han som som tok behandlingen, han var litt alternativ (les: veldig) og det passer meg veldig bra. Dog så han på meg og bare "ja, det blir ingen øyeblikkelig virkning på deg ser jeg" som i at, her er det INGEN modning på lang vei enda, hahaha... Magen sitter høyt og trygt;) Men han synes jeg hadde et kjempeutgangspunkt for en god og vanlig fødsel, og at det kom til og ga sååå bra! :D Han trodde han kom i november! Det tror jeg også. Tok avslapningsakupunktur i dag, ift indre stress osv. Neste uke skal jeg ha min første modningsakupunktur. Vi skal altså ta elastiteten i bekkenet. En ting han sa var fint, når jeg sa at jeg forbredte meg på at lille B kom på overtid: "han kommer ikke på overtid, han kommer på sin tid." Det var fint, og sant. Sensommeren neste år, når kroppen er tilbake i sin vanlige balanse, skulle han ta eksemen min, gleder meg skikkelig til å se om han faktisk kan hjelpe meg med det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #489 Del Skrevet 2. oktober 2014 TIPPELISTE FØDSEL 17.10 - Spiremor 31.10 - Saraby 01.11 - Menstermin 05.11 - UL-termin 06.11 - Studenten (fullmåne!) 11.11 - HerrStudenten 14.11 - Studenten (for å være på den sikre siden får jeg tippe TO ganger og max overtid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. oktober 2014 #490 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tror 03.11! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 3. oktober 2014 #491 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tipper 07.11 ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. oktober 2014 #492 Del Skrevet 3. oktober 2014 Oi, jeg var ganske langt unna :o Liker bare syvtall, så vi kan endre til 27. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #493 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) TIPPELISTE FØDSEL 27.10 - Spiremor 31.10 - Saraby 01.11 - Menstermin 03.11 - Rosenrød 04.11 - Lilleninja 05.11 - UL-termin, FrkHumle 06.11 - Studenten (fullmåne!) 07.11 - Løvsol 08.11 - Kaffemor 11.11 - HerrStudenten 14.11 - Studenten (for å være på den sikre siden får jeg tippe TO ganger og max overtid) Endret 4. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #494 Del Skrevet 3. oktober 2014 4/11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #495 Del Skrevet 3. oktober 2014 4/11 *skrive opp* Håper en av dere har rett og ikke jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 3. oktober 2014 #496 Del Skrevet 3. oktober 2014 8/11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 3. oktober 2014 #497 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Jeg er smugleser her inne. har kost meg med dagboken din lenge Hadde ikke tenkt å kommentere, men jeg har veldig lyst til å gjette jeg også. Jeg gjetter babyen kommer på ul-termin, jeg liker oddetall! (Og sju var opptatt) Ellers hadde det jo vært moro den 1. da! Fire ett-tall i datoen 011114! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2014 #498 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hva? Har ikke jeg vært her enda?! Vel...NÅ er jeg her, og vil gjerne følge deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #499 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei! Jeg er smugleser her inne. har kost meg med dagboken din lenge Hadde ikke tenkt å kommentere, men jeg har veldig lyst til å gjette jeg også. Jeg gjetter babyen kommer på ul-termin, jeg liker oddetall! (Og sju var opptatt) Ellers hadde det jo vært moro den 1. da! Fire ett-tall i datoen 011114! Hei Humle Klaaart du må tippe! Da skriver jeg deg på 5, da Ja, 1 hadde vært en fin dato! Men 11 også! Hva? Har ikke jeg vært her enda?! Vel...NÅ er jeg her, og vil gjerne følge deg videre. HVA, fyskamme, men velkommen Du rakk jo siste innspurt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 4. oktober 2014 #500 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tipper at han kommer den 7.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå