studenten Skrevet 24. september 2014 Forfatter #421 Del Skrevet 24. september 2014 Gratulerer, Å så herlig med tantebarn. Jeg er selv tante til 3, og det er helt fantastisk hihi, takk! :D Jaa, det er herlig. har 2 tantebarn fra før, men de er jo ikke såå små lenger, så det er jo like stas hver gang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. september 2014 #422 Del Skrevet 24. september 2014 Koselig med jevngammelt søskenbarn! Jeg vokste opp med en fetter som var ett år eldre enn meg, og det var supert! Hos oss blir det 7 år mellom gutten i magen og det nærmeste søskenbarnet, yeeei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 24. september 2014 #423 Del Skrevet 24. september 2014 hihi, takk! :D Jaa, det er herlig. har 2 tantebarn fra før, men de er jo ikke såå små lenger, så det er jo like stas hver gang :D Nei, er ikke så små mine heller lengre. Men blir nok veldig koselig for barnet ditt med jevnaldret søskenbarn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. september 2014 Forfatter #424 Del Skrevet 24. september 2014 Koselig med jevngammelt søskenbarn! Jeg vokste opp med en fetter som var ett år eldre enn meg, og det var supert! Hos oss blir det 7 år mellom gutten i magen og det nærmeste søskenbarnet, yeeei... ja, veldig samme her, vokst opp med jevngamle søskenbarn, og det var veldig fint. Ja, og en haug med søsken da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. september 2014 Forfatter #425 Del Skrevet 24. september 2014 Nei, er ikke så små mine heller lengre. Men blir nok veldig koselig for barnet ditt med jevnaldret søskenbarn da ja, tror det kan være veldig fint. ------------------------ I dag har jeg endelig fått bestilt meg time til akupunktur! Starter torsdag neste uke. Satse på at det gjør monn for bekkenet, og han skulle ta modningsakupunktur på meg etter hvert også! :D wiiii Det skal jo hjelpe med å mjukne opp livmorhalsen, slik at åpningsfasen blir lettere når man først går i fødsel, så jeg håper det har den effekten på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. september 2014 #426 Del Skrevet 25. september 2014 Gratulerer med tantebarn i februar Åh, blir spennende med akupunktur Tror ikke jeg tør å få det jeg .. Kjekt at han kjører på med modningsakupunktur også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 25. september 2014 Forfatter #427 Del Skrevet 25. september 2014 Gratulerer med tantebarn i februar Åh, blir spennende med akupunktur Tror ikke jeg tør å få det jeg .. Kjekt at han kjører på med modningsakupunktur også etterhvert Takk 😃😃 Ja, er litt spent! Aldri gjort det før, så håper ikke det er vondt 😁 men har snakket med flere som har hatt "enklere" fødsler av det, og som har blitt mye bedre i bekkenet. Krysser fingrene selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 25. september 2014 #428 Del Skrevet 25. september 2014 Takk Ja, er litt spent! Aldri gjort det før, så håper ikke det er vondt men har snakket med flere som har hatt "enklere" fødsler av det, og som har blitt mye bedre i bekkenet. Krysser fingrene selv. Jeg syntes ikke vanlig akupunktur som jeg regner med du skal få er vondt, det er bare et pittelite stikk. Også har det hadde vledig god effekt på meg iallefall Men hos fysio og kiropraktor så setter de en annen type nåler som ikke bare skal stikkes inn å stå der, de stikker nålene inn i musklene og "pirker" rundt nedi der og DET er vondt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 25. september 2014 #429 Del Skrevet 25. september 2014 Akupunktur kan gjøre vondt hvis det treffer et triggerpunkt. Jeg har gått til akupunktur for veldig stram nakkemusklatur, når nålen settes i en spent muskel eller et spesielt punkt gjør det ganske vondt. Men, ikke vondt vondt. Jeg syns det er mer ubehageligsetilåfådennålautigjenvondt. Så går det 30 sek til et minutt, så slapper muskelen av eller punktet begynner å virke, så kjenner jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 25. september 2014 Forfatter #430 Del Skrevet 25. september 2014 Aaah . Ja, hvis det gjør vondt, så får jeg bare tenke "vondt skal vondt fordrive" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. september 2014 #431 Del Skrevet 25. september 2014 Gratulerer med tantebarn!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 25. september 2014 Forfatter #432 Del Skrevet 25. september 2014 jeg har gjort min første gravidsynd som jeg aldri skulle gjøre. ..... sende mannen på butikken for dream-is WOOOPSIIIIIIIIII 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. september 2014 #433 Del Skrevet 25. september 2014 jeg har gjort min første gravidsynd som jeg aldri skulle gjøre. ..... sende mannen på butikken for dream-is WOOOPSIIIIIIIIII I uke 34 går det an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 25. september 2014 Forfatter #434 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg sliter så fælt med søvnen om dagen! Det begynner virkelig å bli et slit å finne en god liggestilling. Ingenting er godt!! Ikke kan jeg sitte i sofaen uten at det blir trangt å puste heller, fader altså! Etter kl 00:00 er jeg offisielt høygravid. 40 dager igjen! Tiden går i alle fall. Puh, ikke greit å være en elefant! 🐘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. september 2014 #435 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg bytter gjerne, tiden går så sakte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. september 2014 #436 Del Skrevet 26. september 2014 Hei, høygravide Håper du fikk sove litt i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 26. september 2014 #437 Del Skrevet 26. september 2014 fniiiis Jeg har heller ikke sendt ut mannen på noe enda..kanskje det skjer snart her også Sliter med søvnen selv, og pusten. Nå ble jeg enkli litt letta når jeg leste innlegget ditt, har vært litt bekymret for denne pustingen de siste dagene... Blir vel trangt inni her. Noen tar opp organenes plass. Håper du får en fin dag søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. september 2014 Forfatter #438 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg bytter gjerne, tiden går så sakte! deal. gi meg noen uker ekstra Hei, høygravide Håper du fikk sove litt i natt? Wii, heiii Njæ ikke noe særlig. Når jeg først sovner må jeg opp å tisse, så det er en evig ond sirkel dette her! fniiiis Jeg har heller ikke sendt ut mannen på noe enda..kanskje det skjer snart her også Sliter med søvnen selv, og pusten. Nå ble jeg enkli litt letta når jeg leste innlegget ditt, har vært litt bekymret for denne pustingen de siste dagene... Blir vel trangt inni her. Noen tar opp organenes plass. Håper du får en fin dag søta håper det, så jeg ikke er den eneste som sender han ut trøster meg med at han også ville ha, da! Ja, og lettere skal det visst ikke bil de siste ukene heller. Meeen vi skal vel ikke klage! Takk i lige måde ............................. Sto nok opp på feil fot i dag. Dårlig søvn osv gjør ikke susen. I dag kjenner jeg skikkelig skikkelig på den følelsen av å ikke være bra nok for mannen. Altså den "han er ikke interessert, han liker meg ikke lenger, han vil ikke ha meg, vi er bare venner som bor sammen" ... æsj. Tror jeg virkelig MÅ ta det opp og si at han MÅ fortelle meg rett ut om det er slik eller ikke og hvorfor, så jeg får litt ro i sjela. i kveld skal han på fest med jobben, så vi får se når jeg får en anledning til å ta det opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. september 2014 #439 Del Skrevet 26. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 26. september 2014 #440 Del Skrevet 26. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå