studenten Skrevet 23. september 2014 Forfatter #401 Del Skrevet 23. september 2014 Sitter på skolen, og studievenninnen min har vært så snill og laget pannenkaker og tatt med, så vi koser oss med frokost på biblioteket! satse på å bli ferdig med oppgave 1 i dag, da det be pittelitt utsatt igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 23. september 2014 #402 Del Skrevet 23. september 2014 Så deilig med litt kos på skolen! Skulle ønske noen ville lage pannekaker til meg også... hihi Off topic: Hver gang jeg ser bildet ditt i miniatyr så er jeg bombesikker på at det er en gullfisk du har bilde av. Men så trykker jeg meg inn i dagboka di og jaggu; en kanin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 23. september 2014 Forfatter #403 Del Skrevet 23. september 2014 Så deilig med litt kos på skolen! Skulle ønske noen ville lage pannekaker til meg også... hihi Off topic: Hver gang jeg ser bildet ditt i miniatyr så er jeg bombesikker på at det er en gullfisk du har bilde av. Men så trykker jeg meg inn i dagboka di og jaggu; en kanin! Be Sarabymannen steke pannekaker til kvelds, nommmmmmm!!! heheh, det er jo en søøøt kaniiiiiiiin jeg ler av din alltid, og tenker at det beste med dagboka di er at du FAKTISK gror en baby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 23. september 2014 #404 Del Skrevet 23. september 2014 Be Sarabymannen steke pannekaker til kvelds, nommmmmmm!!! heheh, det er jo en søøøt kaniiiiiiiin jeg ler av din alltid, og tenker at det beste med dagboka di er at du FAKTISK gror en baby Nææ, han er evneveik på kjøkkenet så da er jeg redd jeg ikke vet helt hva jeg får Jaaaa, men det ser ut som en gullfisk på avstand Hahha, ja ble jo så overraska over at det FAKTISK gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #405 Del Skrevet 23. september 2014 Så bra det er masse liv i magen din godt å høre! Og godt jordmoren tok deg på alvor og sendte deg videre, bedre med en sjekk for "mye" enn en for "lite" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 23. september 2014 Forfatter #406 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Nææ, han er evneveik på kjøkkenet så da er jeg redd jeg ikke vet helt hva jeg får Jaaaa, men det ser ut som en gullfisk på avstand Hahha, ja ble jo så overraska over at det FAKTISK gikk! Sååå.. du sier at han aldri lager mat? fysjom! ååh, i dag vil jeg lage slik flettepizza som VG aldri slutter å ha på framsiden sin!!!!! **sikle** Så bra det er masse liv i magen din godt å høre! Og godt jordmoren tok deg på alvor og sendte deg videre, bedre med en sjekk for "mye" enn en for "lite" Ja, det var jo veldig betryggende å få en sjekk, selv om jeg følte meg litt dum som kom med beskjeden "lite liv" og de aldri har sett en så aktiv baby, før... ------------------------------- WOHO - Nå har jeg fått levert den obligatoriske oppgaven i ledelses-faget mitt! Det ble 7 tettpakka sider, så håper det holder!!! (han ba om 7 sider med 10% slingringsmonn, så det klarte jeg jo bra! knis.) Nå driver jeg med oppgave nummer to, og klarer ikke å fokusere med alle disse svimlene rundt hodet: §§§§§§§§§§§§§§§ .. Paragraf-helvette. Hvis noen er sykt gode på åndsverksloven, så si i fra Endret 23. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #407 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, det var jo veldig betryggende å få en sjekk, selv om jeg følte meg litt dum som kom med beskjeden "lite liv" og de aldri har sett en så aktiv baby, før... ------------------------------- WOHO - Nå har jeg fått levert den obligatoriske oppgaven i ledelses-faget mitt! Det ble 7 tettpakka sider, så håper det holder!!! (han ba om 7 sider med 10% slingringsmonn, så det klarte jeg jo bra! knis.) Nå driver jeg med oppgave nummer to, og klarer ikke å fokusere med alle disse svimlene rundt hodet: §§§§§§§§§§§§§§§ .. Paragraf-helvette. Hvis noen er sykt gode på åndsverksloven, så si i fra Skjønner det, men er jo lurt å sjekke noe hvis man er litt bekymret eller undrende, Og på en annen side så tror jeg ikke jordmødre tenker "herregud så teit" heller akkurat, de får veldig mange spørsålhver eneste dag. Men jeg skjønner deg Så flink du er med oppgavene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 23. september 2014 #408 Del Skrevet 23. september 2014 Han lager ALDRI mat nei Åh... jeg fikk lyst på det derre ostehvitløksbrødet de har bilder av på facebook... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. september 2014 #409 Del Skrevet 23. september 2014 Heeelt enig i at det ser ut som en gullfisk på avstand! Jeg er nesten alltid på mobil, og der ser man fisken tydelig Flinka som leverer oppgaver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. september 2014 #410 Del Skrevet 24. september 2014 Jaa, der ser duu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. september 2014 Forfatter #411 Del Skrevet 24. september 2014 Heeelt enig i at det ser ut som en gullfisk på avstand! Jeg er nesten alltid på mobil, og der ser man fisken tydelig Flinka som leverer oppgaver!! Jaa, der ser duu! okeeeei da, så er det en gullfisk som forvandles til kanin innimellom! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. september 2014 #412 Del Skrevet 24. september 2014 Enig i gullfiskteorien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 24. september 2014 #413 Del Skrevet 24. september 2014 Må si meg enig i det med gullfisk jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. september 2014 #414 Del Skrevet 24. september 2014 Goldfish! GOOLDFIISH ALL AROOUND!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. september 2014 Forfatter #415 Del Skrevet 24. september 2014 Enig i gullfiskteorien! Må si meg enig i det med gullfisk jeg også Goldfish! GOOLDFIISH ALL AROOUND!! Det var da som faen da!!! GREIT. Tror jeg må skifte bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. september 2014 Forfatter #416 Del Skrevet 24. september 2014 FORRESTEN. Jeg skal bli tante til ei lita frøken i februar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 24. september 2014 #417 Del Skrevet 24. september 2014 Så koselig med tantebarn ♡♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 24. september 2014 Forfatter #418 Del Skrevet 24. september 2014 ja, kjempekoselig Synes det er fint at lille i magen får et jevngammelt søskenbarn å vokse opp med! Søstern min og jeg bor på samme plassen, men flytter nok fra hverandre om 2-3 år. Men da får de hvert fall jevnlig kontakt i noen år før det får bli masse besøk etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. september 2014 #419 Del Skrevet 24. september 2014 Koselig! Herlig å vokse opp sammen sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 24. september 2014 #420 Del Skrevet 24. september 2014 Gratulerer, Å så herlig med tantebarn. Jeg er selv tante til 3, og det er helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå