Spiremor Skrevet 21. september 2014 #381 Del Skrevet 21. september 2014 Hurra for 34 uker!! Snaaaart i mål!! Og teite, teite mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. september 2014 Forfatter #382 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Jaa nå er jeg snart i mål!! ☺ .. Og ikke så lei meg over gårsdagens hendelse lenger. Jeg tenker at jeg nok overdriver det litt! Uansett, så vil jeg ta en prat med han om alt og ingenting. Er generelt litt nedfor om dagen, og det merket han ikveld. Holdt godt rundt meg og sa at jeg måtte si ifra når jeg ville snakke, for han så det var noe. Godt å vite at han legger merke til hvordan jeg har det ❤ Endret 21. september 2014 av studenten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. september 2014 #383 Del Skrevet 22. september 2014 Wow, det er vibber som ikke alle mannfolk plukker opp. Så bra at han følger med på hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. september 2014 #384 Del Skrevet 22. september 2014 Godt å høre at han merket at ikke alt var i orden da, hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. september 2014 Forfatter #385 Del Skrevet 22. september 2014 Wow, det er vibber som ikke alle mannfolk plukker opp. Så bra at han følger med på hvordan du har det Godt å høre at han merket at ikke alt var i orden da, hvertfall Ja, han er generelt veldig flink til det. Jeg gir han nok litt lite cred for hvor snill og omtenksom han egentlig er, og baare blåser ut alt det negative her inne.. Dumme hormoner, han er ikke så fæl som jeg fremstiller han!!! Her om dagen kom han hjem med både smykker og roser til meg, fordi han bare ville gi meg en gave for alt slitet jeg går gjennom. Snille 'mannen' min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. september 2014 Forfatter #386 Del Skrevet 22. september 2014 Jordmorkontroll senere i dag. Jeg har skrevet en "liten" liste jeg vil ta opp: - Masse vann i kroppen, over natta. = 7 kg rett opp på under 3 uker. Liker ikke. = mye smerter i beina. - Søvnløs pga bekken og daglig hodepine + kramper i leggeneeee - Mye nedpress og smerter i underlivet (det er nok helt vanlig = sjekke liggestilling på baby - Mye mindre bevegelser og endringer i mønsteret = må provosere fram bevegelser som kan ta litt tid. - 2 dager med mer eller mindre ingen bevegelse, tors-fre - må plutselig tisse HELE tiden. Oppe minst 3 ganger om natten. - Mye smerter øverst i magen (over der babyen er), ved ribbeina. Kan ikke ligge på siden. - Tett i øra! .. jeg liker egentlig ikke jordmora mi, og regner med at hun kommer til å si "dette er normalt. spis sunnere du har gått opp for mye" - det er det samme hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. september 2014 #387 Del Skrevet 22. september 2014 Fy f for ei førkje!!!! Du må komme hit så skal du få låne min. Ho er kjempefin:) Er fastlegen din bedre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. september 2014 #388 Del Skrevet 22. september 2014 Skjønner at du ikke gleder deg til time med den jordmora der, men kanskje hun tar deg på alvor i dag? Håper virkelig det Vikaren for fastlegen min er ikke særlig kul. Da jeg var der for å få sykemelding pga hodepine og generell utslitthet sa hun at hun ikke ville gi meg sykemelding fordi jeg var for ung til å ha vondt i hodet... Så bare pass dæ! Plutselig er du for ung til å ha vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. september 2014 Forfatter #389 Del Skrevet 22. september 2014 Fy f for ei førkje!!!! Du må komme hit så skal du få låne min. Ho er kjempefin:) Er fastlegen din bedre eller? Ja, håper hun viser litt mer forståelse og har noen svar til meg i dag! Desverre finnes det bare EN jordmor her, så jeg kan ikke bytte. Nei, ikke noe særlig. Eller, hun er mer forståelsesfull, men hun er så glemsk. Og har glemt meg de tre gangene jeg har vært der. (Glemte blodprøvesvarene mine, glemte å sende inn henvisning til UL osv...) Skjønner at du ikke gleder deg til time med den jordmora der, men kanskje hun tar deg på alvor i dag? Håper virkelig det Vikaren for fastlegen min er ikke særlig kul. Da jeg var der for å få sykemelding pga hodepine og generell utslitthet sa hun at hun ikke ville gi meg sykemelding fordi jeg var for ung til å ha vondt i hodet... Så bare pass dæ! Plutselig er du for ung til å ha vondt... Håper hun tar meg på alvor nå ja. Jeg får virkelig si at HALLO HJELP MEG, ellernoe...... HÆ, hahahahah.. for ung til å ha vondt i hodet????? Ja, jeg er kanskje for ung til å være GRAVID, så da har hun jo plutselig rett i at jeg har lagt på meg for mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. september 2014 #390 Del Skrevet 22. september 2014 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. september 2014 Forfatter #391 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Nå er jeg endelig hjemme! Ble visst en litt lenger dag enn forventet. Dro på kontroll kl 12 hos jordmor. Hadde litt høyt blodtrykk, mye vann og utslag på urinen. Jordmor sendte meg videre til sykehuset for sjekk pga mindre liv fra småtten. Så der satt jeg der da, fikk slike bånd rundt magen for å registrere aktivitet osv. Og da kan dere tro mini i magen var så aktiv som ALDRI FØR.. Herregud, jeg følte meg SÅ dum....... Det var jo tidenes mest aktive unge de så der. Haha, men det er sunnhetstegn. Han har det så bra, så estimert til 2,3 kg nå. Lille bolla Hodet er fortsatt godt planta nede, men ikke festet! Jeg skal tilbake neste uke for å sjekke blodtrykket mitt igjen, og følges opp nå på grunn av tidlige tegn på svangerskapsforgiftning. Endret 22. september 2014 av studenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. september 2014 #392 Del Skrevet 22. september 2014 Bra at de sendte deg videre, er vel litt betryggende å ha fått undersøkt det litt ekstra? Håper blodtrykket normaliseres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. september 2014 #393 Del Skrevet 22. september 2014 Høres ut som om jm endelig gjorde noe ordentlig bra. Svangerskapsforgiftning er jo viktig å ta på alvor, så jeg håper blodtrykket ditt går ned igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. september 2014 Forfatter #394 Del Skrevet 22. september 2014 Bra at de sendte deg videre, er vel litt betryggende å ha fått undersøkt det litt ekstra? Håper blodtrykket normaliseres! ja, det var veldig fint og se at baby trives godt inni magen og at han er frisk som en fisk Høres ut som om jm endelig gjorde noe ordentlig bra. Svangerskapsforgiftning er jo viktig å ta på alvor, så jeg håper blodtrykket ditt går ned igjen! Ja, omsider!! Ja, kontroll neste uke, så vi får se da. Det kunne være mange andre grunner til at det var høyt også - og det var ikke farlig høyt, vi er bare litt føre var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. september 2014 #395 Del Skrevet 22. september 2014 Samme som her da :-) blir ekstra oppfølging her også fremover. Bra du fikk kontroll, og deter ikke pinlig at lille fikk fart på seg da dere kom på sykehuset. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite :-) kanskje han måtte kickstartes litt ;-) Hihi.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. september 2014 Forfatter #396 Del Skrevet 22. september 2014 Merker plutselig at det nærmer seg. Lille veier jo bare 300 gram mindre enn hva jeg gjorde når jeg blir født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 22. september 2014 #397 Del Skrevet 22. september 2014 Han er her før du aaaner det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 22. september 2014 #398 Del Skrevet 22. september 2014 Og en ting: Min kar var aldri så aktiv som de gangene vi hadde ctg! Måtte avbryte flere ganger og vente til han hadde roet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. september 2014 #399 Del Skrevet 22. september 2014 Så bra at det var masse liv i magen! Håper du ikke får sv.forgiftning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 23. september 2014 Forfatter #400 Del Skrevet 23. september 2014 Og en ting: Min kar var aldri så aktiv som de gangene vi hadde ctg! Måtte avbryte flere ganger og vente til han hadde roet seg det var det som skjedde her også! Reagerte vel på alt utstyret han ville ikke roe seg, så de ga opp til slutt! Så bra at det var masse liv i magen! Håper du ikke får sv.forgiftning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå