Spiremor Skrevet 19. september 2014 #361 Del Skrevet 19. september 2014 Husk at du er gravid, og har faktisk liv til å si at du er så sliten at du må legge deg. Så får heller mannen sitte oppe og skravle med mor om hun ikke drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. september 2014 Forfatter #362 Del Skrevet 19. september 2014 Husk at du er gravid, og har faktisk liv til å si at du er så sliten at du må legge deg. Så får heller mannen sitte oppe og skravle med mor om hun ikke drar Ja, hadde han bare vært hjemme så!! Han var på øving fra 20-22:30, sååå liten hjelp å få 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. september 2014 Forfatter #363 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Forresten så har mannen nå prøvd å få litt liv i mageboeren i tre kvarter... Dytta og knadd på magen, men ingen respons... Jeg har jo sagt at bebbis har gitt lite liv fra seg de siste to dagene, men han har ikke helt trodd på meg tror jeg. Så når han ikke fikk noe spark eller bevegelser nå ble han litt bekymret og sa at jeg skulle ringe fødeavdelingen imorgen og høre, hvis jeg ikke fikk noe livstegn imorgen! Så.. Da får vi se. Håper han kvikner til igjen, så vi slipper tur til sykehuset. Endret 19. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. september 2014 Forfatter #364 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Dobbelpost igjen jævla telefon Endret 19. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. september 2014 #365 Del Skrevet 19. september 2014 Håper han tar seg noen seriøse turn-runder i magen straks, så dere slipper å dra inn på føden Men heller en gang for mye enn en gang for lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 20. september 2014 #366 Del Skrevet 20. september 2014 har du drukket iskald cola eller annen sukkerdrikk og lagt det ned på ryggen på sofaen og kjent etter? Ta en telefon til føden, hvis du har fått masse vann i tillegg er det greit å få en kontroll, for å sjekke at alt er ok Noe det sikkert er , men da slipper dere å bekymre dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. september 2014 Forfatter #367 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Håper han tar seg noen seriøse turn-runder i magen straks, så dere slipper å dra inn på føden Men heller en gang for mye enn en gang for lite! har du drukket iskald cola eller annen sukkerdrikk og lagt det ned på ryggen på sofaen og kjent etter? Ta en telefon til føden, hvis du har fått masse vann i tillegg er det greit å få en kontroll, for å sjekke at alt er ok Noe det sikkert er , men da slipper dere å bekymre dere Har ikke vært noe liv i natt, og har heller ikke hatt noen tegn eller bevegelser foreløpig i dag.... Nå får vi snart besøk av familien til mannen, så må prøve å legge vekk bekymringene.. Men nå går jo han og er bekymret også, så det hjelper ikke på... Har ikke noe lyst til å ringe unøvdendig liksom, men hvis han ikke snart rører på seg eller gir fra seg noe dult, så er jeg bare nødt til å ringe for å bli beroliga! Edit: ja, har drukket masse kaldt vann raskt, og er over på saft nå. Og som sagt prøvde mannen å få kontakt i tre kvarter i går kveld, ved dulting osv.. Ingenting hjalp! Endret 20. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. september 2014 #368 Del Skrevet 20. september 2014 Da ville jeg dratt på en sjekk. Det er bedre å gjøre det en gang for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 20. september 2014 #369 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg ville ringt! Ring! De sier at man skal kjenne noe jevnlig etter uke 28. Det er verdt å ta en ekstra telefon for!!! Chop chop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 20. september 2014 #370 Del Skrevet 20. september 2014 Studenten, nå syns jeg du har vært stille lenge. Ble det liv i bebis eller fikk du sjekk. Jeg blir litt bekymret nå...?!? ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 20. september 2014 #371 Del Skrevet 20. september 2014 Håper du har fått vært hos legen og at alt er fint med deg og bebis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. september 2014 Forfatter #372 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg valgte å ikke dra til legen! Fikk noen bevegelser i går, ikke noe mye, men det var noe. Så jeg skal be jordmor ta en grundig sjekk på kontrollen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 21. september 2014 #373 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg valgte å ikke dra til legen! Fikk noen bevegelser i går, ikke noe mye, men det var noe. Så jeg skal be jordmor ta en grundig sjekk på kontrollen i morgen Okå. Bra du fikk noe respons da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. september 2014 #374 Del Skrevet 21. september 2014 PUH, bra med litt bevegelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. september 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Ja, veldig betryggende! Så får vi se i morgen om endringsmønsteret kommer av trang plass eller leie! ps... 34+0 Endret 21. september 2014 av studenten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. september 2014 #376 Del Skrevet 21. september 2014 TRETTIFIIIREEE UKEEER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. september 2014 Forfatter #377 Del Skrevet 21. september 2014 TRETTIFIIIREEE UKEEER og du er halveis!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. september 2014 Forfatter #378 Del Skrevet 21. september 2014 I går ble jeg så til de grader avvist av mannen! Vi har ikke hatt sex på TI uker og allikevel er han totalt uinteressert i meg og nærhet. Jeg prøvde og prøvde, men han bare vrei seg unna.. Kom med dumme unnskyldinger. "må bare vri hodet mitt litt" "får bare så vondt av å ligge med øre ned" "sorry altså ikke meninga å snu meg unna" ................. Til slutt sovnet han. Jeg hintet frampå at han ikke ville ha noe nærhet med meg lenger, men han svarte ikke i det hele tatt. ÅH, kjente jeg nesten ble litt sint (men mest såra) over at han er SÅ uinteressert i meg og ikke bare kan si hva det er og hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. september 2014 #379 Del Skrevet 21. september 2014 Dumme mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. september 2014 #380 Del Skrevet 21. september 2014 Så kjedelig! Forstår godt at du blir sint og lei deg:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå