Rosenrød Skrevet 13. september 2014 #321 Del Skrevet 13. september 2014 Helt enig med deg, i forhold til denne venninnen din! Hva i alle dager tenker hun på?? Vognen ble en Stokke Trailz :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 13. september 2014 #322 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg er enig med deg. Bebis gror godt inni her og er her for en grunn ♡ egoistisk å fremprovosere en så tidlig fødsel. En ting hadde vært om hun var i uke 38 eller mer. Men i uke 32, da er det jo fortsatt prematurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 13. september 2014 Forfatter #323 Del Skrevet 13. september 2014 Helt enig med deg, i forhold til denne venninnen din! Hva i alle dager tenker hun på?? Vognen ble en Stokke Trailz :-) Ooh, den er så faancy! Jeg prøvde den ut på Babyshop, og den var sååå god å kjøre/svinge med!! Jeg er enig med deg. Bebis gror godt inni her og er her for en grunn ♡ egoistisk å fremprovosere en så tidlig fødsel. En ting hadde vært om hun var i uke 38 eller mer. Men i uke 32, da er det jo fortsatt prematurt. Ja, det er det jeg mener også. Fra uke 37 er det jo forsåvidt greit, da babyen er ferdig på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 13. september 2014 Forfatter #324 Del Skrevet 13. september 2014 NÅ tar jeg helg!! Har fått slengt beina i sofaen (fysøren så vonde bein jeg har) og bekkenbeltet er satt på - digg. I dag har vi fått ryddet en hel del, og samboer har fått laget ny hylle i boden, så nå kan vi snart få aaalt rotet inn dit. Nå har jeg prøvd meg på hjemmelaget lasagne med ostesaus (ja heelt fra bunnen altså!), aaldri gjort det før, men det lukter veldig godt i ovnen! Håper det smaker... Skal vi danse på tvskjermen, det er løøørdag HA EN FIN LØRDAGSKVELD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. september 2014 #325 Del Skrevet 13. september 2014 Vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. september 2014 Forfatter #326 Del Skrevet 14. september 2014 God søndag! ✨ Ligger i senga og hører på at mannen styrer med frokost på kjøkkenet 💗 I dag er jeg 33 fullgåtte uker, og er altså inne i svangerskapsuke 34! Dét er rart. Synes det her går litt fort i svingene jeg nå! 😁 Får prøve å være litt effektiv med bod og rydding i dag også. Satse på at bekkenet er litt bedre i dag. Ha en god søndag 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. september 2014 Forfatter #327 Del Skrevet 14. september 2014 Ferdig med omøbleringa inne! Nå gjenstår siste rest på rydding, vasking + aaalt ute! MEN, jeg ser lyset i enden av tunnelen nå Er så glad for at mannen har vært så flink og hjelpsom hele helga!!! Om en uke eller to kommer lekegrinda, så da skal jeg montere opp den, gjøre klart på soverommet, montere sprinkelsenga og få inn "stor jenteseng"-til bonusjenta. DA begynner vi jammen å nærme oss klare :....ja, bare jeg rekker å sy teppe, babynest, og uro først da. Men det er jo tross alt sju uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. september 2014 #328 Del Skrevet 14. september 2014 Så flink du er! Og ikke minst: Hurra for hjelpsom mann! Hva har skjedd? Snakket dere sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. september 2014 Forfatter #329 Del Skrevet 14. september 2014 Så flink du er! Og ikke minst: Hurra for hjelpsom mann! Hva har skjedd? Snakket dere sammen? Takk Ja, vi gjorde det! Og det satt fart på sakene det gitt. Får håpe det holder seg gående til vi er ferdig, og vel så det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. september 2014 Forfatter #330 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Mandag, ny uke, nye muligheter! Jeg startet med innstillingen "ikke noe godteri før til helga" og lagde meg en nesten sunn frokost! Ala, grovt kornknekkebrød med salat, philadelphia, skinke, ost, tomat og agurk + gresk yoghurt med musli. Det er hvert fall mye sunnere enn det jeg vanligvis spiser Nå sitter jeg på biblioteket. Har vært en time på forelesning, men gadd ikke mer da det er oppgaveseminar ut dagen. (til kl12), så nå skal jeg prøve å få gjort endel på den ene obligatorisk oppgaven min, så her sitter jeg med Norges Lover og vil egentlig spy over hele boka! MEN tenk så godt når jeg blir ferdig. Målet er å levere denne uka! Tenker jeg blir her til 15:30, da henter jeg mannen på jobb, så får jeg se hva vi lager til middag. Litt kjipt med lasagne på dag 3 liksom. Og jeg skal få hengt opp kjøkkengardinene og vasket litt klær. Begynner å ta form hjemme nå! Bekkenet mitt har over natta blitt utrolig bra!! Her om natta klarte jeg ikke å snu meg fra side til side, til slutt knakk det til så hinsides jævlig langt neddi et sted som aldri har knekt før, og det ble SÅ mye bedre. Det samme skjedde i natt, og nå føler jeg meg nesten helt bra!! Hvert fall overkommelig, og jeg ser ikke ut som en pingvin med brekt bein liksom, yeah HAR jeg forresten fortalt at jeg skal bli tante på nyåret hurra, mini i magen får lekekamerat. Og mannen blir onkel på samme tidspunkt! Babybooooom Endret 15. september 2014 av studenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. september 2014 Forfatter #331 Del Skrevet 15. september 2014 Forresten. Daniel Franc anorakken er på halv pris. Synes den er så fiiiiiiin. Jeg MÅ jo egentlig bare kjøpe den. Vurderer å kjøpe den til lillesøster i julegave også. Så må passe på nå når den er så "billig" (ikke at det er SÅ billig, men mot originalpris!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. september 2014 #332 Del Skrevet 15. september 2014 Så flink du er! Kan du sende over ryddevibber hit? Vi fulgte flylady sine råd, og har nå sju-åtte lister hengende på veggen i stua, så krysser vi av der når vi har fått gjort noe... Er vel bare seks kryss eller noe KJØP ANORAKKEN! fiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 15. september 2014 #333 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Menstermin: 1. novemberUltralydtermin: 5. november Åå, så koselig, jeg er født 5 november håper det blir da Endret 15. september 2014 av Frk.mh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. september 2014 Forfatter #334 Del Skrevet 15. september 2014 Så flink du er! Kan du sende over ryddevibber hit? Vi fulgte flylady sine råd, og har nå sju-åtte lister hengende på veggen i stua, så krysser vi av der når vi har fått gjort noe... Er vel bare seks kryss eller noe KJØP ANORAKKEN! fiiin! Ååå jeg har helt glemt av å sjekke de rådene! Kan du ikke linke meg på nytt - må jo bil flink på organisering og rydding når mini kommer JA,, fader. Da må jeg egentlig bare kjøpe den da. ikke at jeg TRENGER en jakke til..... men..... lenge siden jeg kjøpte meg en ny utejakke..... (se bort i fra den jeg kjøpte før sommeren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. september 2014 Forfatter #335 Del Skrevet 15. september 2014 Åå, så koselig, jeg er født 5 november håper det blir da Jeg satser på et sted mellom! Men tror han kommer på overtid, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. september 2014 #336 Del Skrevet 15. september 2014 Fin anorakk, du MÅ jo bare kjøpe den! Sparer jo masse penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. september 2014 #337 Del Skrevet 15. september 2014 Kjøp en til deg og en til lillesøster, det er jo 2 for prisen av en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. september 2014 Forfatter #338 Del Skrevet 15. september 2014 Fin anorakk, du MÅ jo bare kjøpe den! Sparer jo masse penger! Kjøp en til deg og en til lillesøster, det er jo 2 for prisen av en GREIT DA! Dere ooovertaler meg!! Men jeg må kjøpe til meg først, for å se lengden og slik. Lillesøster er omkring 15 cm høyere enn meg, og det er kjipt om hu får en jakke som ikke dekker hoftene engang!! (jeg er ikke lav jeg heller!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. september 2014 #339 Del Skrevet 15. september 2014 Lurt!!! flylady.net er nettsiden du trenger å henge på. Tok litt tid før jeg skjønte noe som helst, men det kommer seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. september 2014 Forfatter #340 Del Skrevet 15. september 2014 Da skal jeg sjekke ut siden når jeg slenger meg i sofaen i kveld! Nå har jeg kokosmakroner i ovenen. Noooom! Sukkerfrie sådan! Jeg får jo ikke stappe i meg noe gosj før til helga igjen, så da må jeg gjøre det beste ut av det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå