Mus-Katt Skrevet 10. september 2014 #301 Del Skrevet 10. september 2014 Hehe, det er jo så fint med store flotte mager! Men ja, de føles gedigne, og verre skal det bli, du kan jo glede deg til at nettene blir et evig rot av å ordne og dandere putene riktig for å ligge godt, og når du først har funnet en brå stilling så må du tisse. Har selv vokst noe utrolig de siste ukene, ligger også over normalen på målene men sikkert pga jeg er andregangs og kort tid siden fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. september 2014 Forfatter #302 Del Skrevet 10. september 2014 Hehe, det er jo så fint med store flotte mager! Men ja, de føles gedigne, og verre skal det bli, du kan jo glede deg til at nettene blir et evig rot av å ordne og dandere putene riktig for å ligge godt, og når du først har funnet en brå stilling så må du tisse. Har selv vokst noe utrolig de siste ukene, ligger også over normalen på målene men sikkert pga jeg er andregangs og kort tid siden fødsel. Vel, nettene har jo begynt litt slik allerede og det føles ut som noe skal dette ut av meg, veeeldig press ned i bekkenet for å si det mildt. Men det er bare syv uker igjen da Når har du termin, midt i desember en gang? (jeg finner det ikke i dagboka di ) ja, jeg synes du er beintøff som tar to tette. Hva blir det, 1,5 år mellom? Det er en veldig fin alder i forhold til oppvekst og vennskap tror jeg!! Her bilr det 2,5 mellom han i magen og bonusjenta. Håper de kan få et godt søskenforhold til tross for at hun bare er hos oss annenhver helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 10. september 2014 #303 Del Skrevet 10. september 2014 Hahaha, ja valross incoming... Ja du har virkelig ikke lenge igjen! f Har termin 11 desember. Gikk 41 uker forrige gang, så skal prøve å ikke begynne ventinga før ved termin. Det blir 15 mnd mellom dem, så det blir ekstremt lite egentid! Får prøve å få dusja en gang i blant og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 10. september 2014 #304 Del Skrevet 10. september 2014 Notat: Magen min har vokst så sinnsykt mye de to siste ukene. Jeg er seriøst blitt DRITSTOR. Ser rett og slett høygravid ut på overtid. (snart hvert fall.) 56 dager igjen, skjønner ikke hvordan dette skal gå uten at jeg sprekker hvis jeg skal bli enda større nå. Jeg har eksplodert bebis har gjort et voksebyks ♡ Magen min eksploderte også, men så gikk den litt tilbake igjen også. Bebis som snur og vrir på seg så magen plutseligg ser gedigen ut. I neste øyeblikk ser den normalgravid ut igjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. september 2014 Forfatter #305 Del Skrevet 10. september 2014 Hahaha, ja valross incoming... Ja du har virkelig ikke lenge igjen! f Har termin 11 desember. Gikk 41 uker forrige gang, så skal prøve å ikke begynne ventinga før ved termin. Det blir 15 mnd mellom dem, så det blir ekstremt lite egentid! Får prøve å få dusja en gang i blant og håpe på det beste Oh yes! Nei, enig. Jeg skal ikke bli utålmodig mot slutten! Foreløpig synes jeg tiden går alt for fort og at det er for tidlig, så ingen utålmodighet enda heldigvis. Belage seg på overtid er den beste løsningen tror jeg Ooooh, da blir det liv i heimen, ja! Haha, dusje mens barna sover - hva er det de sier, 1 er som 1 og 2 er som 10 ? bebis har gjort et voksebyks ♡ Magen min eksploderte også, men så gikk den litt tilbake igjen også. Bebis som snur og vrir på seg så magen plutseligg ser gedigen ut. I neste øyeblikk ser den normalgravid ut igjen:-) Ja, det virker slik. Veldig spent på målingen på neste kontroll om to uker. Føler enormt nedpress om dagen, så lurer på om han har drevet å festet seg i de dagene det har vært verst. Speent Hehe, tror denne elefantmagen har kommet for å bli altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. september 2014 Forfatter #306 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Ludo-innlegg. --------- I går hintet jeg frampå at vi ikke akkurat er så flinke til å spille ludo om dagen. Ikke at jeg er så jævla keen, men jeg føler at vi bør for å holde oss litt sammen på en måte. Uansett, vi snakket og samtalen ble slik: Jeg: "når det nærmer seg må vi ha sex tre ganger om dagen assa" han: "Kjør på men da må du jo hjelpe meg litt da..... for at det skal gå.. tre ganger" jeg: "ja, såklart. Jeg har ikke akkurat nekta deg noe i disse tider heller" Han: "neida, men jeg har andre ting i hodet enn sex" ... PAUSE Hva er det han sier; at det er HAN som ikke vil?? Jeg: "åh. ja, er det fordi... jeg ser annerledes ut?" Han: "nei, det er ikke deg jeg ikke har lyst på.. sex er bare det siste i hodet mitt om dagen" Jeg" åja.. det her skulle jo vært omvendt, det er jo JEG som ikke skal ville det nå" Han" hehe, ja." .......... Jeg er....... sjokkert. og skjønner ikke om han juger om HVORFOR han ikke vil, eller om han rett og slett ikke har lyst. Nå føler jeg meg enda mer tjukk og stygg liksom. Men, men, i det minste kan jeg slutte å ha dårlig samvittighet for at vi ikke spiller ludo. Det er tydeligvis ikke noe savn hos han. Endret 10. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. september 2014 #307 Del Skrevet 11. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 11. september 2014 Forfatter #308 Del Skrevet 11. september 2014 En søvnløs natt for meg og samboer. Vi har rett og slett ikke fått sovet noen av oss, så denne natta har vært uendelig lang. Nå har jeg fått kjørt han på jobb, så sitter med frokosten , før jeg skal komme meg på forelesning etterpå. kjenner at dette blir en tung dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 11. september 2014 #309 Del Skrevet 11. september 2014 Oh yes! Nei, enig. Jeg skal ikke bli utålmodig mot slutten! Foreløpig synes jeg tiden går alt for fort og at det er for tidlig, så ingen utålmodighet enda heldigvis. Belage seg på overtid er den beste løsningen tror jeg Ooooh, da blir det liv i heimen, ja! Haha, dusje mens barna sover - hva er det de sier, 1 er som 1 og 2 er som 10 ? Ja, det virker slik. Veldig spent på målingen på neste kontroll om to uker. Føler enormt nedpress om dagen, så lurer på om han har drevet å festet seg i de dagene det har vært verst. Speent Hehe, tror denne elefantmagen har kommet for å bli altså du er jo halvannen uke lenger enn meg :-) hihihi... vi nærmer oss ♡♡♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 11. september 2014 #310 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Ludo-innlegg. --------- I går hintet jeg frampå at vi ikke akkurat er så flinke til å spille ludo om dagen. Ikke at jeg er så jævla keen, men jeg føler at vi bør for å holde oss litt sammen på en måte. Uansett, vi snakket og samtalen ble slik: Jeg: "når det nærmer seg må vi ha sex tre ganger om dagen assa" han: "Kjør på men da må du jo hjelpe meg litt da..... for at det skal gå.. tre ganger" jeg: "ja, såklart. Jeg har ikke akkurat nekta deg noe i disse tider heller" Han: "neida, men jeg har andre ting i hodet enn sex" ... PAUSE Hva er det han sier; at det er HAN som ikke vil?? Jeg: "åh. ja, er det fordi... jeg ser annerledes ut?" Han: "nei, det er ikke deg jeg ikke har lyst på.. sex er bare det siste i hodet mitt om dagen" Jeg" åja.. det her skulle jo vært omvendt, det er jo JEG som ikke skal ville det nå" Han" hehe, ja." .......... Jeg er....... sjokkert. og skjønner ikke om han juger om HVORFOR han ikke vil, eller om han rett og slett ikke har lyst. Nå føler jeg meg enda mer tjukk og stygg liksom. Men, men, i det minste kan jeg slutte å ha dårlig samvittighet for at vi ikke spiller ludo. Det er tydeligvis ikke noe savn hos han. han tenker nok like mye på å få hus klart til lille. I tillegg til full jobb og en gravid dame med litt plager. Når mannfolka har for mye i topplokket, så stopper deres lyster også gitt. Da må vi jobbe mye mer for å få dem i gang gitt. her er det veeldig lite av det. Men det er min feil tror jeg. Føler at lille merker det, så blir helt feil. I tillegg til at jeg føler meg så lite attraktiv nå. Så føler meg ikke vel med stussen i taket. . Hahaha ;-) Veeeldig dårlig søvn her også i natt.. lille har hatt fest i magen i natt. Jeg tror jeg har tissa 6-8 ganger fordi rampebebis har hoppa på blæra. Så når mannen er skyssa på jobb skal jeg krype i køyen igjen gitt! Zzz Endret 11. september 2014 av Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 11. september 2014 Forfatter #311 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) du er jo halvannen uke lenger enn meg :-) hihihi... vi nærmer oss ♡♡♡ Det gjør vi absolutt! skummelt og spennende Edit: frister veldig å droppe forelesning og få seg litt søvn her også, men jeg må få det med meg. Sukk. Endret 11. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 11. september 2014 Forfatter #312 Del Skrevet 11. september 2014 Sitter på biblioteket - går for å sette i kontakta og nærmerst krasjer i .... ekskjæresten til samboer. Ho er veldig spesiell.... Stirrer på magen min og ser sjuuukt brydd ut. Jeg bare : 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. september 2014 #313 Del Skrevet 11. september 2014 Sitter på biblioteket - går for å sette i kontakta og nærmerst krasjer i .... ekskjæresten til samboer. Ho er veldig spesiell.... Stirrer på magen min og ser sjuuukt brydd ut. Jeg bare : Tror jeg hadde følt litt "seier" da gett... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 11. september 2014 Forfatter #314 Del Skrevet 11. september 2014 Tror jeg hadde følt litt "seier" da gett... ooooh yeah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. september 2014 Forfatter #315 Del Skrevet 12. september 2014 I dag tar jeg det med rooo. Har vært på skolen 09 - 16/17 flere ganger denne uken, så i dag ble jeg hjemme. Har ingen forelesning uansett, så jeg har ingen dårlig samvittighet. tar HELG rett og slett Nå får jeg straks besøk av ei venninne og hennes 5 uker gamle bebis gleder meg til å kose! I kveld skal jeg på kino med storesøster, og vi skal spise på peppezzzzz. En god dag, en god dag! Håper dere får en fin dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 12. september 2014 #316 Del Skrevet 12. september 2014 God helg og nyt dagen din med god samvittighet ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. september 2014 #317 Del Skrevet 12. september 2014 God helg :-) Her blir det barnevognshopping i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. september 2014 #318 Del Skrevet 12. september 2014 Heldige du som føler seier over eksen Her møter jeg eksen til mrdior sikkert ukentlig, og hun har to kids og det dyreste av det dyre når det kommer til utstyr, Føler hun ser ned på meg som jobber i butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. september 2014 Forfatter #319 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) God helg og nyt dagen din med god samvittighet ♡ Liiiigemåde God helg :-) Her blir det barnevognshopping i dag! Ooh, hvilken vogn ble det? Heldige du som føler seier over eksen Her møter jeg eksen til mrdior sikkert ukentlig, og hun har to kids og det dyreste av det dyre når det kommer til utstyr, Føler hun ser ned på meg som jobber i butikk Føler vel strengt tatt ingenting, måtte bare le litt når jeg så hvor betutta hu ble! Har aldri brydd meg noe særlig om ekser og slikt, så å gå rundt å "godte" seg over noen andre gjør jeg ikke altså! ------ edit Endret 12. september 2014 av studenten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 13. september 2014 Forfatter #320 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg har tenkt litt på det med de som ønsker tidlig fødsel. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor (da tenker jeg før 37 uker som er innenfor termin). Skjønner at man blir litt rastløs, men skal man ikke tenke på at det er best for babyen og være der lengst mulig iforhold til utvikling og lungekapasitet? ... Ei venninne av meg er bare en uke lenger enn meg. Altså uke 33-34. Hun er ekstremt rastløs og klarer ikke sitte i ro ett sekund. Hun har slitt med mye kynnere og dro til slutt til legen. Der fikk hu beskjed om at hun hadde 2 cm åpning og ble videre sendt til sykehuset, og ble øyeblikkelig sykemeldt med beskjed om at å ta det med ro, da de ikke ønsket at babyen skulle komme nå. Det hadde jo blitt noen uker på sykehuset! Men hun har aldri vært så aktiv som nå, styrer og ordner, farter rundt, pusser opp.. Ja, you name it. Fordi hun sier at det er jo bare fint om babyen kommer før, for da slipper hun å vente så lenge. Så nå driver hun altså å fremprovoserer en eventuelt fødsel.. Hun har virkelig ikke ro til å bli på sykehuset i flere uker heller, noe som kan skje hvis babyen kommer nå, men det tenker hun ikke noe på. Føler hun er litt egoistisk og burde kanskje roe ned litt, slik at babyen slipper å komme nå. Jeg håper i alle fall lillemann holder seg inne til han er klar for å komme ut, så vi slipper mest mulig starthjelp når han er utenfor mageboet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå