studenten Skrevet 6. september 2014 Forfatter #261 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Jeg har så sykt strekk og stølhet i underlivet om dagen!! Det kjennes ut som jeg har sykla flere mil på verdens vondeste setet! OG det ser ut som magen min har blitt mer.. hengt utover, altså, droppa litt (?). Veldig spent på kontroll om tre uker om han har festet seg. Hele jævla ryggen verker så intens og jeg blir aldri avslappet i den på en måte - vondt og slitsomt i lengden!! Oooooog jeg har begynt å få slik mørk fødestripe! .. Ser lyset i enden ang. studiene, tror det ordner seg! Får svar på mandag! noe positivt i all vondten Endret 6. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. september 2014 #262 Del Skrevet 6. september 2014 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 6. september 2014 #263 Del Skrevet 6. september 2014 Dumt spørsmål muligens. Hva er en mørk fødestripe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. september 2014 Forfatter #264 Del Skrevet 6. september 2014 Dumt spørsmål muligens. Hva er en mørk fødestripe? Hehe, her er det ingen dumme spørsmål 😁 det er slik mørk strek som mange får fra navelen og ned til skambenet!! Også kalt "linea negra". Har ikke noe synlig enda, men huden begynner å bli pittelitt mørkere på en strek nedover der! 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 6. september 2014 #265 Del Skrevet 6. september 2014 Den ja:-) hehe.. hadde bare ikke hørt den bli kalt fødestripe før. He he :-) tydelig at kroppen din forbereder seg på noe hvertfall. Klarer du å slappe av da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. september 2014 Forfatter #266 Del Skrevet 6. september 2014 Den ja:-) hehe.. hadde bare ikke hørt den bli kalt fødestripe før. He he :-) tydelig at kroppen din forbereder seg på noe hvertfall. Klarer du å slappe av da? Ja den gjør nok det :-) Njææ,stresser vel mest. føler jeg snart må komme igang å bli ferdig med alt her hjemme! Gleder meg til å kunne slappe av og bare "vente". Det blir noen uker til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 7. september 2014 #267 Del Skrevet 7. september 2014 Hva må bli ferdig hjemme da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. september 2014 Forfatter #268 Del Skrevet 7. september 2014 Hva må bli ferdig hjemme da? Vi driver å ordner barnerommet for å få plass til begge unga på ett rom. Bonusjenta skal få skuvseng etter sambo som må pusses opp og vi må opp med sprinkelsenga til lillebror! I stua er det ommøblering på gang for å få plass til lekegrind osv, og vi driver å maler på kjøkkenet!! Også har jeg mange uferdige prosjekter jeg skal sy - babynest og pledd, ooog jeg driver å hekler litt. Ingenting er i orden enda, og midt oppi dette skal jeg klare å studere og levere oppgaver 1,5 mnd tidligere enn medstudentene mine!!! 😱 vi bor i et kaos kan man si... Må snart ordne siste innkjøp også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 7. september 2014 #269 Del Skrevet 7. september 2014 Vi driver å ordner barnerommet for å få plass til begge unga på ett rom. Bonusjenta skal få skuvseng etter sambo som må pusses opp og vi må opp med sprinkelsenga til lillebror! I stua er det ommøblering på gang for å få plass til lekegrind osv, og vi driver å maler på kjøkkenet!! Også har jeg mange uferdige prosjekter jeg skal sy - babynest og pledd, ooog jeg driver å hekler litt. Ingenting er i orden enda, og midt oppi dette skal jeg klare å studere og levere oppgaver 1,5 mnd tidligere enn medstudentene mine!!! 😱 vi bor i et kaos kan man si... Må snart ordne siste innkjøp også puuust ♡ Lille må trolig sove med dere den første tida. Bebisen merker ikke om du ikke er ferdighekla heller ♡ skolen går ingen steder ♡ Alt ordner seg for snille jenter. Tenk at lille i magen har godt av en mor som ikke stresser. Dette fikser dere fint. Alt til sin tid ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. september 2014 Forfatter #270 Del Skrevet 7. september 2014 puuust ♡ Lille må trolig sove med dere den første tida. Bebisen merker ikke om du ikke er ferdighekla heller ♡ skolen går ingen steder ♡ Alt ordner seg for snille jenter. Tenk at lille i magen har godt av en mor som ikke stresser. Dette fikser dere fint. Alt til sin tid ♡ Ja, jeg får vel fokusere på å få rydda og vaska i stann huset før han kommer og ta resten etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. september 2014 Forfatter #271 Del Skrevet 7. september 2014 oi, 32+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. september 2014 #272 Del Skrevet 7. september 2014 Woohoooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 8. september 2014 Forfatter #273 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) WARNING, frustrasjonsinnlegg coming. I går hadde jeg og samboer en god samtale om babyen på vei og om at jeg føler jeg sliter litt med kropp og sinn om dagen, og har mye å gjøre ift skole. Han anbefalte og legge skola på hylla og fokusere på å forberede meg her hjemme. Jeg var egentlig enig. Men føler jeg MÅ prøve å gjøre noe skole. Han lovte å begynne på boden i dag slik at jeg kunne få ut mye av eskene som jeg har pakket sammen og fyller hele stua. (jeg klarer ikke løfte og bære alt det, men har gjort det jeg kan og ryddet ut hele verandaen alene) Så i dag dro jeg på skolen kl ni, og han dro på jobb. Jeg var på skolen til kl 16 i dag og jobbet med oppgave+forelesning, og jeg var rett og slett helt utslitt når jeg plukket han opp på vei hjem i stad. Sliter skikkelig skikkelig med bekkenet og ryggen om dagen og det er rett og slett vondt å gå, og å reise seg opp og ned. OG jeg har så hinsides hetetokter om dagen atte fysj! Vi kom hjem og han sa han kunne lage middag - det endte med at jeg lagde middag. Han klagde over hvor sliten han var, og la seg på sofaen og der ligger han og sover enda....... Så nå driver jeg og vasker klær for harde livet, henger opp - tar ned, gått ut med søpla, most en haug med papp ute i låven, sortert litt mer i esker inne, tatt oppvasken.... men ryggen min klarer rett og slett ikke mer etter en lang dag, så nå må jeg ta en pause etter å ha hengt opp neste klesvask. Jeg er bare så lei av at han ikke bidrar noenting. Han har ikke løftet en finger når det gjelder hjemme i forhold til renhold eller baby. Jeg kan ikke huske sist jeg så han gjøre noe frivillig, eller gjøre noe i det hele tatt. Jeg er sliten, jeg har vondt og jeg trenger hjelp. Han sier han skal hjelpe og at jeg skal slappe av, men det går jo ikke. Det er bare tomme ord. Han klarer ikke sette inn glasset i oppvaskmaskinen engang, og setter det på benken i stedet. er det så vanskelig å hjelpe til littegrann? Er det så vanskelig å legge sine egne nybretta klær inn i skapet? ER det så vanskelig å rydde opp etter seg, eller bære noen esker for meg? Endret 8. september 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 8. september 2014 #274 Del Skrevet 8. september 2014 Huff, skjønner frustrasjonen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. september 2014 #275 Del Skrevet 8. september 2014 Mannfolk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. september 2014 #276 Del Skrevet 8. september 2014 Hei, denne mannen her må strammes opp! Høres jo ut som han er 17 år og bor hjemme hos mamma? Fysj! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. september 2014 #277 Del Skrevet 8. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 8. september 2014 Forfatter #278 Del Skrevet 8. september 2014 Dere Hei, denne mannen her må strammes opp! Høres jo ut som han er 17 år og bor hjemme hos mamma? Fysj! helt riktig. Det er akkurat slik jeg føler det om dagen. Kanskje jeg faktisk burde ta det opp med moren hans så kan hu riste han litt. Han er over 30 år! Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre for å få han til å forstå. Må jeg virkelig si rett ut at hvis han ikke skjerper seg sitter han her alene om noen år fordi jeg ikke holder ut? ... .. Og det er fælt å si, for han er altså verdens snilleste mann, og jeg vil aldri aldri gå i fra han, jeg vil bare at han skal hjelpe meg litt mer. Er det så mye å be om da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 8. september 2014 #279 Del Skrevet 8. september 2014 Vet du, enig med det de andre sier her, at han må strammes opp. Har selv en mann som er veldig sliten etter jobb og jeg kjenner ofte på de samme tingene. Men, et par ting har jeg lært: 1. Hvis jeg hele tiden rydder opp eller fikser etter han, så blir han vant med det og da gjør han hvertfall ikke noe. 2. Hvis jeg alltid gir etter, for eksempel når vi har blitt enig om å lage middag, så lager han aldri middag. 3. Hvis jeg alltid vasker og bretter klærne hans, så vasker ikke han. 4. Hvis jeg alltid rydder brusflasker og ølbokser, så gjør ikke han. Eller fyller i eller tømmer oppvaskemaskinen. Med andre ord, hvis jeg ikke gjør noe, så gjør han ting. Hvis jeg ikke lager middag og han ser at jeg og bolla er slitne, så lager han middag, fordi han ser viktigheten av at lillebolla får næringsrik mat. Mange mannfolk er mannfolk, jeg tror ikke de er utspekulerte, men hvis de blir for godt tatt vare på, så nyter de det. Uten å tenke at de gjør det for å være slemme eller noe, de blir bare komfortable med det. Prøv å gi litt beng selv, særlig i hverdagsrotet. Se hva som skjer? Har du prøvd det? Bare noen erfaringer herfra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 8. september 2014 #280 Del Skrevet 8. september 2014 Herregud hva er det som skjer med mannfolka for tiden? De burde fader i meg skjerpe seg og ta i et tak. Det kommer jo baby snart Kjenner jeg blir sint på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå